Onko kukaan Kelalla töissä????
Kela...
3
859
Vastaukset
- ???
jos olisi ???
- Ahmed
Ahmed työ kela. raha ei tule pankki. ahmed soitta kela ja sanoa Minä työ kela, missä minun palkka
- Ras
Olen ollut KELA:lla töissä.
Erittäin vaikea päästä, lähes mahdoton ellei tunne jotakuta 'sisäpiiristä'.
Luotettavuutta tarkoitan tällä, sillä jos vakityöntekijöillä on joku ennakkokäsitys hakijasta pääsee sisään helpommin.
Palkka hiukan parempi kuin kunnallisella puolella, etuja yleensä ilmaiset lääkärikulut, yhteinen kahvirahasto jne. riippuu hiukka paikasta.
Työ monotonista paperin pyörittelyä ja erilaisten (joskus hyvinkin vaikeiden) asiakkaiden kohtaamista.
Pitää olla hyvä työilmapiiri että siellä oikein viihtyy, itse lähes rakastin ko. työtä. Sattui vain niin hyvät työkaverit (vaikka olivat paljon vanhempia). Pikkupaikkakunnilla yleensä parempi ilmapiiri - se on varma.
Olen vm-83 ja 3kk olin töissä kesäkuun alusta elokuun loppuun. Helpompi olisi varmaan nyt päästä sisään kun on kerran jo päässyt piireihin.
Vaatimuksina alempiin toimihenkilöihin joku tutkinto, keskitasolle esim. AMK-tutkinto.
Palkat ovat tasan sitä mitä taulukko sanoo, kellokorttiakin käytetään, jossain - 2h sisällä pitäis olla oikea työaika suunnitellusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781