Lady

vai...

Onkohan Pattiksella paljon sellasia entisiä miehijä, jotka on muutetu leikkauksilla naiseksi. Kerran tapasin erään naisen go-go baarissa ja jotenkin jäin miettimään oliko hän sellainen. Ulkoisesti kaikki oli kuin naisella. Sitten ajattelin, että onkohan tavallisella baaritytöllä varaa tälläseen toimenpiteeseen. 27 x varmaan vois kertoo?

11

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myos Pattiksella

Ho-hoo, kaikkialla Thaimaassa on ladyboy-tyyppejä. Niitä on ihan syrjäisimmissä kylissäkin. Ja todellakin Pattiksella myos. Tietysti näyttelevät naista. Eihän ne muuten saisi seuraa. Yksi sisäänheittäjä kertoi merkit, mistä sellaisen tunnistaa: mm. kädet, aatamin omena, ääni. Käsiä ei voi muuttaa. Miehellä on isommat kädet. Ei myoskään aataminomenaa voi poistaa. Haluan lukea 27x kokemuksista tässä asiassa. Olen nähnyt vuoden (2006?) livenä edessäni ja voin sanoa, että lopputulos on hämmästyttävä.

• Kömmähdys

Siis vuoden ladyboy 2006.

• 2007 panija

no ne leidarithan on kaikista parhaimman näköisiä vosuja pattayalla. panin sellaista -07 joulukuussa. suihin otti niin saatanan hyvin.

ps. paska haisee pattiksella.

• pikku virhe

Anteeksi kommähdys. Siis vuoden ladyboy 2006. Hänet näin yhdessä ravintolassa.

• ladyboyfaneille!

On mukavaa huomata että pojilla on jo aamuyöstä pahat mielessä.
      Se on oikein ja pitää mielen virkeänä. Yritän tässä hieman valottaa aihetta vaikkei minua varsinaiseksi asiantuntijaksi tässä aiheessa voitane kutsua.
      Tosi on että tyttöpojat thaikuissa ovat parhaimmillaan upeita ilmestyksiä. Eurooppalaisen silmään jopa kauniimpia kuin tytöt.

Eka kokemuksellani Bangkokin Narai- hotellin aulasta kerran kännipäissäni otin huoneeseen tälläisen ilmestyksen. Tiesin tasan tarkkaan mikä oli, mutku... kai olin utelias. Peiton alla siinä pussailimme; silikonitissinsä olivat ihanat.. mutku kädet ryhtyivät vaeltelemaan vyötärön alle niin kiinnostukseni lopahti. Sieltä pompsahti niin iso pippeli ettei paremmasta väliä. Minua rupesi nukuttamaan kummasti. Aamulla ei tyyppi enää ollutkaan niin tyttömäinen. Silloin vasta olin varma etten ollut homo koska olin sitä yrittämällä yrittänyt.

Mutta kun halu bailata ja kerätä uusia kokemuksia sai minut Pattiksellakin pari kertaa sänkyyn tyttöpojan kaa. Ovat tosi hyviä pussaamaan. Tyttöjen kanssa mokoma tahtoo unohtua. Kivaa muistella nuoruutta jolloin ei muuta tehtykään..

Toisella näistä veijareista ei ollut munia !!! Se säikäytti minut totaalisesti. Likka/poika yritti saada minut sisälleen mutta en uskaltanut kun en tiennyt mikä siellä odotti. Suuttui mokoma.
      Heitteli kalsareita seinille ja pälätteli thaita.

Sukupuolenvaihdosleikkaus ei varmaan thaikuissakaan ole halpa toimenpide enkä tiedä mistä siihen rahat hankkivat. Tietysti joillain sitä on.
      Kuitenkin munaton ladyboy on tosi harvinainen ilmestys.

Rohkeasti vain tyttöpoika kainaloon ja aamulla hienon hotellin aamiaispöytään mummoja järkyttämään !

Siitä se uusi pattispäivä lähtee rullaamaan.. sanailee 27 x ....

• Pattisfaneille

On mukavaa huomata että pojilla on jo aamuyöstä pahat mielessä.
      Se on oikein ja pitää mielen virkeänä. Yritän tässä hieman valottaa aihetta vaikkei minua varsinaiseksi asiantuntijaksi tässä aiheessa voitane kutsua.
      Tosi on että tyttöpojat thaikuissa ovat parhaimmillaan upeita ilmestyksiä. Eurooppalaisen silmään jopa kauniimpia kuin tytöt.

Eka kokemuksellani Bangkokin Narai- hotellin aulasta kerran kännipäissäni otin huoneeseen tälläisen ilmestyksen. Tiesin tasan tarkkaan mikä oli, mutku... kai olin utelias. Peiton alla siinä pussailimme; silikonitissinsä olivat ihanat.. mutku kädet ryhtyivät vaeltelemaan vyötärön alle niin kiinnostukseni lopahti. Sieltä pompsahti niin iso pippeli ettei paremmasta väliä. Minua rupesi nukuttamaan kummasti. Aamulla ei tyyppi enää ollutkaan niin tyttömäinen. Silloin vasta olin varma etten ollut homo koska olin sitä yrittämällä yrittänyt.

Mutta kun halu bailata ja kerätä uusia kokemuksia sai minut Pattiksellakin pari kertaa sänkyyn tyttöpojan kaa. Ovat tosi hyviä pussaamaan. Tyttöjen kanssa mokoma tahtoo unohtua. Kivaa muistella nuoruutta jolloin ei muuta tehtykään..

Toisella näistä veijareista ei ollut munia !!! Se säikäytti minut totaalisesti. Likka/poika yritti saada minut sisälleen mutta en uskaltanut kun en tiennyt mikä siellä odotti. Suuttui mokoma.
      Heitteli kalsareita seinille ja pälätteli thaita.

Sukupuolenvaihdosleikkaus ei varmaan thaikuissakaan ole halpa toimenpide enkä tiedä mistä siihen rahat hankkivat. Tietysti joillain sitä on.
      Kuitenkin munaton ladyboy on tosi harvinainen ilmestys.

Rohkeasti vain tyttöpoika kainaloon ja aamulla hienon hotellin aamiaispöytään mummoja järkyttämään !

Siitä se uusi pattispäivä lähtee rullaamaan.. sanailee 27 x ....

• minua on petetty

Olen nyt ollut viikon täällä Pattayalla. Tämä on ensimmäinen reissuni Thaimaassa. Eilen minua kohtasi sellainen sattumus, että tarvitsen siihen neuvoja paremmin tietäviltä. Istuin eräässä baarissa ja mukaani tuli sieltä kuvankaunis nuori nainen, jonka vein hotelliin. Yllätyin tosi paljon, kun sängyssä paljastui, että tytöllä olikin miehen vehkeet. Homma loppui siihen, mutta "tyttö" sanoi, että minun on maksettava siitä huolimatta. Jouduin siis antamaan kyseiselle henkilölle aika tukun bahteja. Tietääkö joku, onko Thaimaassa kuluttaja-asiamies tai muu sellainen viranomainen, jolle voisin lähettää valituksen? Onko minulle mahdollisuus sitä kautta saada rahani takaisin?

• Näppylähanska
        minua on petetty kirjoitti:

Olen nyt ollut viikon täällä Pattayalla. Tämä on ensimmäinen reissuni Thaimaassa. Eilen minua kohtasi sellainen sattumus, että tarvitsen siihen neuvoja paremmin tietäviltä. Istuin eräässä baarissa ja mukaani tuli sieltä kuvankaunis nuori nainen, jonka vein hotelliin. Yllätyin tosi paljon, kun sängyssä paljastui, että tytöllä olikin miehen vehkeet. Homma loppui siihen, mutta "tyttö" sanoi, että minun on maksettava siitä huolimatta. Jouduin siis antamaan kyseiselle henkilölle aika tukun bahteja. Tietääkö joku, onko Thaimaassa kuluttaja-asiamies tai muu sellainen viranomainen, jolle voisin lähettää valituksen? Onko minulle mahdollisuus sitä kautta saada rahani takaisin?

Mistä oot löytänyt Pattayalta näppiksen, jossa on ääkköset?

Otitko oman näppiksen mukaan reissuun?

• Näppylähanska

Mistä ihmeestä oot löytänyt Pattayalta näppiksen, jossa on ääkköset?

• minua on petetty
        Näppylähanska kirjoitti:

Mistä ihmeestä oot löytänyt Pattayalta näppiksen, jossa on ääkköset?

Eikö Sinulla ole kannettavaa tietokonetta? Minulla ainakin on, ja siinä kyllä on ä- ja ö -kirjaimet.

• mutta...

Eikö Sinulla ole kannettavaa tietokonetta? Minulla ainakin on, ja siinä kyllä on ä- ja ö -kirjaimet.

en minä sitä mukanani sinne maailman ääriin raahaa. Sen läppärinkin edestä vien kondomeja mukanani lentorahtina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe