Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sit mä vielä haluisin...

Pibardi Original

...sellatteet kivat Marimekon pyyhkeet, ja jotain seittemän erilaist mariskoolii, jotain kalliit veitsii, villeroi&boshin astioit, ultima thule lasei, rahaa häämatkaan, rahaa tukisukkiksiin, rahaa et päästään dokaan ja sit viä rahaa. Ja sit koska mä haluun, niin paketoikaa niinku ne lahjat pinkeil papruil, kun meijän häiden teemaväri on niinku pinkki. Eiks oo helmee! Ja voi sit tuada pelkkää rahaakin, jos ei haluu mitään pakettei, mut tuakaa ny kuiteskin jotain kallista ku me kerta teijät kutsuttiin ja nää häät makso niinku ihan sikana! Voi ne rahat laitta suaraan mun tilillekin ja vaikka tänäänkin jo tai voin mä tulla hakeen ne setelit vaik huamena kun mä meen niinku spinningiin.

5

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gebardi Original

      Oon niinku on paljon parempi ku muut. Sit mä oon vielä ihku ihana ja sit mä oon vielä niin fiksu ja sit muut ei oo niinku yhtä hyvii kun mää. Ja jos teit kultamusukat viel kiinnostaa, niin mä oon niinku niin yli-ihminen. Ja lisäks mä oon niin huippu hyvä ihmistuntija, et mä tiiän niinku tasan tarkkaan mitä muitten pääs liikkuu. Sit mä en niinku yleistä olleenkaan ja sit mä niinku tiiän kuin tää maailma pyörii ja sit kun te niinku uskotte mua, niin sit tästä maailmasta tulee niinku niin paljon parempi paikka. sit mä oon niinku ton pipardi dipardin kaksoissisko ja oon niinku ihan samanlainen ku se.

      • Pibardi Original

        Jos tarkoituksesi oli imitoida Pibardia, toimit väärin, sillä aito Pibardi ei henkilökohtaisesti kommunikoi kuten häitään suunnitteleva pissaliisa, jonka lempiväri on Pinkkih! Huomaa: Pibardin tekstissä Pibardi imitoi stereotypiapissistä, ja sinä rassukka imitoit samaa pissaliisukkaa uskaltamatta kokeilla artikulointia oikean Pibsun tavoin! Höynä!

        Asiallisesti ottaen, Pibardilla on omat mielipiteensä. Hän ei luule olevansa pätkääkään viisaampi tai parempi kuin muut, päin vastoin! Se ei kuitenkaan muuta miksikään sitä tosi asiaa, että PIBARDIN MIELESTÄ häälahjalistojen laatiminen on mautonta ja ahnetta. Rahan ruinaaminen lahjaksi on kiusallista. Omista häistä vouhkaaminen maailman kahdeksantena ihmeenä on sekä kiusallista, noloa että rasittavaa. Suomessa ilmeisesti ainakin toistaiseksi vallitsee sananvapaus, joten Pibardi tuopi mielipiteensä julki. Jos se jotain loukkaa/ ahdistaa/vituittaa, niin sehän on surullista. Oikein suru, suru, surullista.
        Jokainen saa aivan vapaasti järjestää häänsä missä ja miten haluaa. Saa toivoa lahjojakin, toki. Gebardi Originalkin voi nyt kaivaa sen herneen ulos pikku-nekustaan, niistää oikein kunnolla ja jatkaa häidensä raivoisaa suunnittelua. Sitä paitsi, Pibardi kieltämättä on oikein ihana. Hänestä on mukavaa tökkiä neuloillaan ihmisiä niihin arkoihin, pehmoisiin paikkoihin. Juuri niitä, keillä on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia nähdä metsää puilta. Juuri niiltä, jotka yrittävät itku simmussa löytää pibsukan arkaakin aremman pisteen ja iik, nipistää! Keep on trying! Pibsu niin siitä nauttii...


      • Gepardi Original
        Pibardi Original kirjoitti:

        Jos tarkoituksesi oli imitoida Pibardia, toimit väärin, sillä aito Pibardi ei henkilökohtaisesti kommunikoi kuten häitään suunnitteleva pissaliisa, jonka lempiväri on Pinkkih! Huomaa: Pibardin tekstissä Pibardi imitoi stereotypiapissistä, ja sinä rassukka imitoit samaa pissaliisukkaa uskaltamatta kokeilla artikulointia oikean Pibsun tavoin! Höynä!

        Asiallisesti ottaen, Pibardilla on omat mielipiteensä. Hän ei luule olevansa pätkääkään viisaampi tai parempi kuin muut, päin vastoin! Se ei kuitenkaan muuta miksikään sitä tosi asiaa, että PIBARDIN MIELESTÄ häälahjalistojen laatiminen on mautonta ja ahnetta. Rahan ruinaaminen lahjaksi on kiusallista. Omista häistä vouhkaaminen maailman kahdeksantena ihmeenä on sekä kiusallista, noloa että rasittavaa. Suomessa ilmeisesti ainakin toistaiseksi vallitsee sananvapaus, joten Pibardi tuopi mielipiteensä julki. Jos se jotain loukkaa/ ahdistaa/vituittaa, niin sehän on surullista. Oikein suru, suru, surullista.
        Jokainen saa aivan vapaasti järjestää häänsä missä ja miten haluaa. Saa toivoa lahjojakin, toki. Gebardi Originalkin voi nyt kaivaa sen herneen ulos pikku-nekustaan, niistää oikein kunnolla ja jatkaa häidensä raivoisaa suunnittelua. Sitä paitsi, Pibardi kieltämättä on oikein ihana. Hänestä on mukavaa tökkiä neuloillaan ihmisiä niihin arkoihin, pehmoisiin paikkoihin. Juuri niitä, keillä on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia nähdä metsää puilta. Juuri niiltä, jotka yrittävät itku simmussa löytää pibsukan arkaakin aremman pisteen ja iik, nipistää! Keep on trying! Pibsu niin siitä nauttii...

        ..Tarkistin vain pystytkö olemaan vastaamatta.. eli et pystynyt ja siitä minä niin nautin!

        P.S Hääni on jo vietetty ja koska ne pidettiin perhepiirissä yllätyksenä vieraille, niin ei lahjalistaakaan ollut.


      • Pibardi Original
        Gepardi Original kirjoitti:

        ..Tarkistin vain pystytkö olemaan vastaamatta.. eli et pystynyt ja siitä minä niin nautin!

        P.S Hääni on jo vietetty ja koska ne pidettiin perhepiirissä yllätyksenä vieraille, niin ei lahjalistaakaan ollut.

        ...olemaan, etkä ole edes sie, ja kunnes heräät sanon siulle raappana: Tästä vastaamisestahan Pibberi vasta nauttiikin! Mikä nautinnolisempaa olisikaan, kuin tämä älyn ilotulitus ja itsensä ilmaisemisen lähes orgastinen, kupliva nautinto! Unohtamatta sitä, että on oikeasti tärkeää hankkia ne okran sävyiset somisteet omiin ikimuistoisiin häihin(NIIN, monetkos elämäsi aikana näkemäsi häät muitatkaan ikimuistoisina???) ja ne kutsukortit, joihin Tepi-koiruliini sitten pyyhkii peppunsa... Hepulis, laittakaa oikeasti niitä liikuttavan skitsofreenisiä lahjatoiveitanne tulemaan!! Onhan avioitumisen perimmäinen tarkoitus aikojen alusta asti ollut rakkauden julistamisen sijaan maallisen mammonan kartuttaminen! Ai niinh, yli puolet tämänkin kesän pareista eroaa... Jopa viiden vuoden sisään, senkis kakkanassut! Eiii, mut onhan silti sika siistii pitää nää pileet!!!


      • ronja-80
        Pibardi Original kirjoitti:

        ...olemaan, etkä ole edes sie, ja kunnes heräät sanon siulle raappana: Tästä vastaamisestahan Pibberi vasta nauttiikin! Mikä nautinnolisempaa olisikaan, kuin tämä älyn ilotulitus ja itsensä ilmaisemisen lähes orgastinen, kupliva nautinto! Unohtamatta sitä, että on oikeasti tärkeää hankkia ne okran sävyiset somisteet omiin ikimuistoisiin häihin(NIIN, monetkos elämäsi aikana näkemäsi häät muitatkaan ikimuistoisina???) ja ne kutsukortit, joihin Tepi-koiruliini sitten pyyhkii peppunsa... Hepulis, laittakaa oikeasti niitä liikuttavan skitsofreenisiä lahjatoiveitanne tulemaan!! Onhan avioitumisen perimmäinen tarkoitus aikojen alusta asti ollut rakkauden julistamisen sijaan maallisen mammonan kartuttaminen! Ai niinh, yli puolet tämänkin kesän pareista eroaa... Jopa viiden vuoden sisään, senkis kakkanassut! Eiii, mut onhan silti sika siistii pitää nää pileet!!!

        Kuka tää Pibardi on? Ämmä/ äijähän vetää neitä niin alta lipan :)...

        Ihana tyyppi, vähänkö on naurettu! Siis positiivisel tapaa naurettu, mieletöntä läppää!!

        Ihanaa hääkevättä, toivokaa mitä haluutte. Ei toi pipari tapa :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe