Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sit mä vielä haluun..

Pibardi Original

...sellatteet kivat Marimekon pyyhkeet, ja jotain seittemän erilaist mariskoolii, jotain kalliit veitsii, villeroi&boshin astioit, ultima thule lasei, rahaa häämatkaan, rahaa tukisukkiksiin, rahaa et päästään dokaan ja sit viä rahaa. Ja sit koska mä haluun, niin paketoikaa niinku ne lahjat pinkeil papruil, kun meijän häiden teemaväri on niinku pinkki. Eiks oo helmee! Ja voi sit tuada pelkkää rahaakin, jos ei haluu mitään pakettei, mut tuakaa ny kuiteskin jotain kallista ku me kerta teijät kutsuttiin ja nää häät makso niinku ihan sikana! Voi ne rahat laitta suaraan mun tilillekin ja vaikka tänäänkin jo tai voin mä tulla hakeen ne setelit vaik huamena kun mä meen niinku spinningiin.

3

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisimman paljon vieraita

      Mä aion ainakin kutsua koko suvun mun häihin, vaik ne asuu melkein kaikki pohjoses eikä olla nähty jotain 15 vuoteen. Entiset kaveritkin kutsutaan. Mitä enemmän ihmisiä, sitä paremmat häät. Pitää olla ainakin 200 henkeä. Jos siellä istuu vaan jotain parikyt ihmistä tuoleilla, niin kaikki ajattelee, et tol ei ainakaan oo yhtään ystävii. Äiskä ja iskä saa sit luvan auttaa laskun kanssa, koska haloo muutenhan siit jäis niin paljon velkaa, että sillä sais jo melkein rivarin! Sitä paitsi osa vieraist on vanhempien kutsumia kuten iskän pomo ja äitin parhaat ystävät.

      • Pibardi Original

        Voi itkupillin kantapää, olit ainoa FIKSU. Elämä on enemmänkin kuin se oma, jotain siitä vähän vierstä. Sarkasmia, kenties. Niele se, ja myöhemmin häpeä. Äläkä kulta-pieni paini vasten vahvempaasi, jos et edes voittavasi uumoile. Jos olisin lapsi, en tahtoisi tietää vanhempieni laatineen häälahjalistaa... Se osoittaisi heidän olevan materialisteja. Ahneita. Pinnallisia. Mennään MUKA alttarille vannomaan MUKA valoja, vaikka kyse onkin vain ahneutta peittelevästä sirkuksesta... Oikea rakkaus ei karnevaaleja kaipaa. Ei tarkoita silti sitä, että paukataan naimisiin maistraatissa.Eläkää, suorittakaa vitun paljon vähemmän. Mahtipontiset häät valuvat aina kankkulan kaivoon. Se stressi ei ikuna maksa vaivaa. Eipi ikuna... Vastailkaapash!!


      • ihqui!!!!

        ootte ihan sairaan ihanii, kerranki joku ei oo ihan daiju!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe