Jo jonkun aika ratsastus tallin ohi on kävellyt eräs miekkonen en ole kuullut hänen sanovan sanakaan tai saanut/uskaltanut otaa minkään näköistä katse kontaktiä. Jotenkin on vaan semmonen tunne että tässä miehessä on jotain erikoista erinlaist. Jotenkin kynnys tuntuu niin korkealta lähteä juttelemaan en tiedä nimeä, ikää tai mitä kieltä puhuu(kaksikielinen paikkakunta)toisinsanoen en tiedä hänestä mitään. Enkä taitaisi antaa parasta ensivaikutelmaa rähjäiset tallivaatteet päällä hevosen hajuisena ja ehkä viellä vähän mutaa poskell=)
No oikeasti tedän itsekkin että nämä ovat tekosyitä suurimmarsi osaksi. Tiedän itse että mun on nykyään aluksi vaikea lähestyä miehiä ihan kaveripohjaltakin saati sitte jos olen kiinnostunut. Ennen tämä ongelma ei ole ollut tai ainakaae ei näin pahana. mutta kun on satutettu liian monta kertaa, muutaman kerran oon ollut kunnolla säpäleinnä. taidan oolla niitä tyttöjä jolla miehet tykkää vain leikkiä. Niin ehkä sitä varten on kehittänyt tällasnen itse suoselu vaisto joka käskee pysyä kaukana teistä(vaikkette kaikki niin pahoja oikeasti ole)
Tiedän että näitä saman laisia kirjotuksia on täällä ihan tarpeeksi. Kirjoitan tänne siksi koska olen huomannut että asioiden kirjoittaminen auttaa kun siinä juotuu samassa pohtimaan asiaa jaa se helpottaa aioitten käsittelyä. Tietenkin jos joku vain viitsii niin kaikki neuvot ja vinkit on tervetulleita =)
tuntematon
3
446
Vastaukset
- Jumalan siunausta :)
Jännä et oot ihastunu tyyppiin josta et tiedä mitään.
Tiedät vain ulkonäön vai?
Noh, näin jätkänä voin sanoo et jos tyttö tulee ihan tosta vaan puhuu niin se ois kyl aluks aika outoo mut tyylin 2 sekunnin päästä ois ihan onnensa kukkuloilla :)
Mut tää jätkähän voi olla jo varattu jne
Et sinuna yrittäsin etsii tietoa tästä jätkästä ensin tai sitten unohtaa kokojutun.
Mut tää on vaan mun mielipide.
Ihastukset ku menee aika nopee ohi mut eihän sitä ikinä tiedä mihin ihastuminen johtaa.
Mut kaikkee hyvää sulle ja tsemppiä ja Jumalan siunausta :) - __kaneli
ei kuule muutako käsiksi vaan. ;) Oottele sitä kaveria siinä tien laidassa jos tiiät mihin aikoihin se kulkee ohi. sitte vaan rohkeasti alotat ihan normisti, vaikka sanomalla hei/moi. sitte kerrot että oot nähny sen kävelemässä useasti ohi ja kysy vaikka että onko se koskaan halunnu käydä tallilla. kysy voitko vaikka esitellä tallia ja hevosia sille. siinä samalla varmaan poika kysyy sinustakin jotain ja hyvällä tuurilla vaihdatte puhelin nroita :) siinä vaiheessa pieni muta poskella ei haittaa yhtään!! :D
- talli tyttö
No ehkä peli ei oo niin toivoton kun luulin poika taisi täänään ekaa kertaan ikinä noterata mut. käännyin katto että ketä kavelee tiellä ja se poika oli kävelly jo vähän mun ohi mut kattoo juoraan takse päin meihin ja hymyili vähän sitten se jatkoi taas matkaansa. Tais meijän katseetkin kohdata jo hetkeks. Ehkä tä lähtee tästä toivon mukaan. Mut kiitos teille jätkille neuvoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070