Loka
Scherlock Holmes
Lähetetty: Su Maa 30, 2008 1:21 am Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
rapier kirjoitti:
Eihän tähän vammakeskusteluun voi saada mitään järkeä. Homma on tältä osin valmis. Kaikki asiat on jo käyty läpi. Lopettakaa.
Toni. Perehdy.
332
Vastaukset
- mutsi77
Loka on kuulemma lopettamas murhainfoon kirjottamista. Sanoi siellä itekin että kyllästyttäa jo. Ei Bodomista löytynyt tollakaan palstalla ratkaisuu vaikka kovasti oli porukkaa ja sinne on avattu uudet Bodom sivutkin.
Mut mikä on tää on the edge missä Loka kertoo asuvansa. Mä luulen et se asuu jossakin Bodomin luona kun kuiteskii tietää ja kiinnostaa ne jutut. - mutsi77
Loka on kuulemma lopettamas murhainfoon kirjottamista. Sanoi siellä itekin että kyllästyttäa jo. Ei Bodomista löytynyt tollakaan palstalla ratkaisuu vaikka kovasti oli porukkaa ja sinne on avattu uudet Bodom sivutkin.
Mut mikä on tää on the edge missä Loka kertoo asuvansa. Mä luulen et se asuu jossakin Bodomin luona kun kuiteskii tietää ja kiinnostaa ne jutut.- PPZ-ed
...kukaan millaiset tissit sillä murha.infoon kirjottavalla Lokalla on?
Olen usein kummastellut miksi se Loka on yleensä mukana kirjoittamassa murhainfoon? Ja sillä on kaikkein enisten viestejä. Onko sillä oikeesti jotain sanottavaa vai itkeekö miehen puutetta? Jos sillä olisi oikeesti onma elämä se ei sinne kirjottas, mut taitaa olla tussu märkänä kun Nissee syyttää. Olis kuiteskin varmaan kiva päästä työstää Lokaa oikein kunnolla. Tietääks kukaan millaset bosat sill on? - sulle
PPZ-ed kirjoitti:
...kukaan millaiset tissit sillä murha.infoon kirjottavalla Lokalla on?
Olen usein kummastellut miksi se Loka on yleensä mukana kirjoittamassa murhainfoon? Ja sillä on kaikkein enisten viestejä. Onko sillä oikeesti jotain sanottavaa vai itkeekö miehen puutetta? Jos sillä olisi oikeesti onma elämä se ei sinne kirjottas, mut taitaa olla tussu märkänä kun Nissee syyttää. Olis kuiteskin varmaan kiva päästä työstää Lokaa oikein kunnolla. Tietääks kukaan millaset bosat sill on?Toni. Perehdy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241