no..
jos vaikka
sydän pam pam
mieli vaikenee
sanat kauan sitten
kadotetun maan
nielleet hämärän ojiin
sinisiin tähtivöihin
taakse sukeltaneet
sydän silti
pam pam..
luulin, kuulit
vaikka vaikenin
kun sanat nielleet..
tiedäthän
tähtivyöt ja ne
ojanpohjat
miksi et arvannut ja
tullut vastaan
tähtivöitä
ja ojanpohjia
6
274
Vastaukset
- pam pom
pampampam
- näin jotta
tiedän... ja en tiedä miksi en tullut vastaan..
jos tulet uudelleen sydämeni sanoo tutum tutum
ja ei niitä sanoja ihan heti tarvii riittää kun kattoo silmiin niin sanat häviää on vain toisen silmät ja se tunne et haluaa kapsahtaa toisen kaulaan
seuraavan kerran tulen vastaan ja halaan- ap.
XXX :)
kiva!!
- öylätti
me joskus mieli maassa. Siellä ojanpohjalla...
Tärkeintä on kuitenkin nostaa katse kohti
taivasta. Olla kiitollinen, että sydän sykkii.- ap.
X))
kiitos..
- onija
eri ojat..
..ojanpohjat
olisin tullut
vastaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163