Hei!
Olen tässä vielä viimeisilläni harkitsemassa mihin päin Suomea sitä lähtisi hakemaan lastentarhanopettajakoulutukseen. Eli Oulu, Helsinki ja Jyväskylä ovat tällä hetkellä mielessäni ne vahvimmat ja niistä haluaisinkin kuulla lisätietoa itse näissä paikoissa opiskelusta. Myös muista yliopistoista saapi vapaasti kertoa ja yrittää käännyttää. :)
LTO oulu, hesa, jyväskylä?
3
756
Vastaukset
- -----------
Ja jos joku teitäisi millaiset soveltuvuuskokeet ko paikkoihin on yleensä ollut?
- hamsteri38
Noi pääsykoeasiat löytyy kyllä kaikki netistä, vähän vois nähä vaivaa. Lastentarhanopettajan työssäkin joutuu itse tietoa etsimään ja jos edes noita asioita ei itse netistä löydä niin suosittelen vakavasti alan vaihtoa.
Sen verran olen kuullut, että helsingissä ja jyväskylässä on aika paljon vaativampi taso kuin oulussa. - lto:ksi
hamsteri38 kirjoitti:
Noi pääsykoeasiat löytyy kyllä kaikki netistä, vähän vois nähä vaivaa. Lastentarhanopettajan työssäkin joutuu itse tietoa etsimään ja jos edes noita asioita ei itse netistä löydä niin suosittelen vakavasti alan vaihtoa.
Sen verran olen kuullut, että helsingissä ja jyväskylässä on aika paljon vaativampi taso kuin oulussa.Itse pääsin sisään v. 2006 ja silloin oli kirjallisen kokeen lisäksi ryhmätilanne (piti valita esine ja esittäytyä "esineenä" muille, esim. kukkapurkkina ja sitten tehdä ns.näytelmä jossa esineet näyttelivät), haastattelu (miksi juuri tälle alalle, mitä mieltä olet lasten tämän hetkisestä tilanteesta yms.) ja joko laulaminen tai piirtäminen. Itse piirsin, aiheena oli nykylapsuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979