Millä ketjut voi pestä

derbikuski2008

Niin pitäs pestä ketjut mutta en tiedä millä aineella ne voi pestä. Voiko pestä ihan tavallisella autonpesu aineella?

7

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauno palo._.

elikkäs ketjut voi pestä ihan tavallisella autonpesuaineella kunhan muistat kuivata ja äljytä ne sen jälkeen :)

• PALAPELIPUU

Eli ketjujenpesuun on ihan omat aineensa. Itse ostin ketjun puhdistus pullon ja samalla ketjurasvan (vahan), ensin sillä puhdistusspraylla, suihkutetaan ketjuihin ja sen jälkeen suihkutetaan vaha niin johan kelpaa.

• Jollakin joka poistaa rasvaa/likaa... Ihan sama mitä ainetta kunhan hommansa hoitaa. Pesun jälkeen huuhtelu vaikka ihan vedellä/tärpätillä ja sen jälkeen kunnon kuivaus ja ketjurasvat sisään ja annat vaikuttaa vaikka yön yli ja sitten kovaa ajoa.

Ps. ketjurasvan laittamisen jälkeen ei kannata lähteä heti ajamaan, jokaisessa purkissa varmasti lukee suositukset. (crc: ketjurasvassa taisi olla 30min)

• Derbikuski2008

Kiitos. En oikee viel paljoo mopoista ku sain sen 2 viikkoo sit

• DIISELI

polttoöljyllä lähtee rasvat

• mutta haisee niin pahalle, että

• KYRPÄÄY

Varaat noin 15e rahaa, kipaiset lähimpään alkoon osta nollaseiskan kossun, kaadat ketjujen päälle, hiot 80hiekkapaperil ja sen jälkeen ketjusi ovat kuin uudet.. parhaan lopputuloksen saat kun kuset vielä päälle ja annat kuivua hetken.. iloisia ajoreissuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      179
      4896
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3989
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3410
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3379
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2838
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2296
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe