Viimesten lomapäivien kunniaks laitetaan tällänen et kertokaa mikä teitä vituttaa?:)
Mua vituttaa:
-..Ku koulut alkaa enkä mä oo kerenny tekee mitään "hyödyllistä" kesäloman aikana..Ja jännittää alottaa lukio..:(
-..Radiosta tulee koko ajan jotain biisejä mistä tulee paskoja juttuja mieleen..Enkä mä haluis sitä sulkeekkaan..PKLE!
-..Lähetin Nooralle viestin mut se ei oo vieläkään vastannu...VITUTTAA...:)
Juu no mutta ei muuta ku kertokaa teki et mikä teitä vituttaa....
Vituttaako?
9
505
Vastaukset
- highfly
1.äijä teki "oharit"
2.kaverit tiesmissä pois kuitenkin
3.joudun olee yksin himas kokoillan,ei ees vituta!!jee koti-ilta vikana lomaviikol innostaa..
4.puhelinlasku tulee olee taas järkytys
5.en saa mitää aikaseks, hillun vaan netissä..
6. miljoona muuta asiaa - fghfghfg
.. teinibimbojen ainainen ruikutus turhista asioista.
- PRKL!
Mua vituttaa monikin asia:
- Koulut alkaa.
- Huomenna ois kiva vetää pää täyteen (ennen koulun alkua),mut ku ei oo RAHAA!! :(
- En saa ladattua yhtä biisiä koneelle.
- En koskaan saa orkkua,ku harrastan seksii miehen kans.
- Oon lihonu 10 kiloa viime kesästä.
- TV:stä ei tuu mitään hyvää.
- On ollu kauhee masis ja yleinen vitutus viime syksystä asti.
..no joo siinä oli muutama. On se elämä hankalaa.. :( - Tndm
-Muutan ylihuomenna 400km päähän rakkaista ystävistäni ja tulee ihan hirveä ikävä.
-Tänään pitäis olla miljoonassa paikassa yhtäaikaa, eikä fyysinen olemus riitä, ku yhteen paikkaan kerrallaan.
-Tapasin ihanan miehen vähän aikaa sitten ja nyt olen lähdössä pois. Tänään ilmeisesti meidän viimeinen ilta. Ei voi mitään... :)
On se elämä rankkaa :) - aave
1.oon aina mustissa vaatteissa
2 mun kaveri on joku sekopää ja se suuttu
nyt mä oon ollu kokokesän
yksin jase on ollu muitten kamujen kaa
3oon helvetin lyhyt vaik oon jo 8sil
vois kuule luulla
10 vuotiaaks
4MUL ON MAAILMAN RUMIN HYMY JA HAMPAAT!!!!!!!!!!!!!!!!
mun ikenet näkyy ku mä nauran ja mun ylä hampaat menee alahuulen alle et mä näytän
paskahamsterilt..
......100000.haluun tehä itsarin pelkään lukiota vaik siihen on viel 2w
mut siel kaikki on semmosii helvetin pameloit
ja kaikki semmosii naisii joilla on kaunis hymy ja on jotain 170!
mä oon vaa150!!!!!!!
VITTU VITTU VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
munbestis jättää mut yksin koulus mä tiiän et se tekee niiiin!
se on nii lapsellinen et vois vaikka mennä sinne lasten tarhaan - yksin
En tiedä onko vitutus oikee sana, mutta jos on niin se että tyttöystäväni kuoli päälle viikko sitten narkkarin takia. Jäi siis auton alle jota ajoi mies aineissa!Mikään muu ei vituta kun se mies!
- laamaelain
vituttaako ku vituttaa?
mua ei ainakaan vituta mikään :)
- käärmekieli
menkää osotteeseen: homokaasu.org ja siellä kohtaan inhat. sieltä löytyy paljon asioita mitkä vituttaa.
- *angel*
...ku poikaystävä muutti tänää muualle
opiskelee...
ja pitää mennä lukioo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958