tietääkö kukaan jotain esim netti osoitetta jossa olis nuorille aikuisille suunnattuja vaatteita..siis h&m, josefssons, ellos ym. tiedän mut jotain muita?? sit bc companyn sivuille en päässy ainakaan omasta koneest sisään..onko joku kokeillu??
bile vaatteet?!?
2
529
Vastaukset
- simer
moi!
en tiedä mutta olen itse kokeillut jimjillin sivuja ja ne mun mielestä toimii mutat lataus sinen kesti mulal eika kauan joten se osote ois
www.jimjil.fi tai jotai siellä on ainaki jotain juttuja ja hinnastoja kuteista ja sillee... - mormo
Bc company on lopettanut toiminnan suomessa, ilmeisesti huonon menestymisen myötä. Se on ruotsalainen yritys ja menin ruotsalaisille bc:n sivuille ja yritin tilata kuvastoa tänne suomeen, mutta eihän se onnistunut. BC on MENETETTY! valitettavasti.. Kokeile www.jc.net vai oliko se com No eniveis! Sekään ei ole suomalainen sivu, mutta vaatteet siellä on tosi kivoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014