Kuinka kauan olette nukuttaneet vauvaanne kyljellään?
Oletteko laittaneet tukea selän taakse tms.?
Meillä 5 kk ikäinen tytteli ja tuntuisi järjettömältä väkisin pistää tyttö nukkumaan kyljelleen,kun osaa jo kääntyä selältä mahalleen ja toisinpäin ja muutenkin pyöriskelee sängyssä aina miten sattuu.
Monesti on pää jalkopäässä kun aamulla menee katteleen.
Mutta kun pelkään niin kovasti tukehtumista ynnä muuta,vai eikö tuon ikäisellä ole enää mahdollisuutta siihen?
Tyttöä on nukutettu kyljellään n.3 kk ikäiseksi asti.
Kyljellään nukuttaminen
4
445
Vastaukset
- on, ettei
tuon ikäistä voi enää "pakottaa" nukkumaan tietyssä asennossa..
Kyllä meilläkin ton ikäisenä kääntyli ja löytyi tosiaan jalkopäästä ;)
Ja nyt 10kk ikäisenä kiipeilee sängyssään ja on millon mitenkin päin siellä.
Musta toi tukehtumis hössötys on ihmeellistä. No itteäni ei oo moinen koskaan ihmetyttäny niin siksi en ymmärrä. Ihmettelen kun tuolla 1-vuotiaitten palstalla yks pelkäs, että 1-vuotias tukehtuu peittoonsa... Että silleen.- niin pitkään...
kun vauva näin ITSEKSEEN pysyy.
Eli voit olla huoleti,kaikki ne jo liikkuvat nukkuessaan tossa iässä!:)
- ........
Nukutin siihen asti kyljellään kun pysyi kääntymättä. Alussa ei edes suostunut olemaan selällään. Mitään pyyherullia en laittanut kun aivan alkuviikkoina.
- nukkua
..missä asennossa vain viihtyy parhaiten. Ehkä selällään on fiksumpi antaa nukkua kuin mahallaan. Meillä on melkein kolmikuukautisesta asti nukkuttu selällään. Kääntyilee sitten vapaasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163