Tuota en jostain syystä pääse kirjautumaan pamin omille sivuille, joten kysynpä täällä, et miten kauan pitää olla työsuhteessa, jotta on oikeutettu arkipyhäkorvauksiin? Onko peräti neljä kuukautta? Pääsiäisen perjantai ja maanantai ois ollu mun työpäiviä ja nyt ottaa päähän jos korvausta ei saa, kun muutenkin tunteja niin vähän.
Pääsiäisen arkipyhät
Tiedoton ?
4
646
Vastaukset
- aikoinaan
Muistaakseni raja on 3 kuukautta.
- Kiitos kuitenkin
Mitä tessissä lukee nyt? Mikä on se aika? Itsenäisyyspäivän kohdalla viikko, miten muuten? Kolme vai neljä kuukautta?
- zyxy
Kiitos kuitenkin kirjoitti:
Mitä tessissä lukee nyt? Mikä on se aika? Itsenäisyyspäivän kohdalla viikko, miten muuten? Kolme vai neljä kuukautta?
3 kuukautta
- minä ainakin
zyxy kirjoitti:
3 kuukautta
minä ainakin sain pyhäkorvaukset heti ensimmäiseltä pyhäpäivältä mitä tuli, olen ollut nyt 3kk töissä ja kaikki pääsiäiset yms. tulee tuplana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862