hei!
17 v tauon jälkeen lähdössä Ausseihin ensi vuonna.
Kysymyksiä olisi seuraavia.?
Mitä maksaa viisumi ja tarviiko se hankkia vaikka viipyy siellä vain 2 viikkoa?
Mistä edullisimmat lentoliput kahdelle?
Ja miten voi varata edull liput ,niin että paluu matkalla jäisi yöksi tai pariksi Hong Kongiin?
Kiitos
apua kaipaava
mimmum71
2
795
Vastaukset
- opastuksia
Viisastuu rajusti. Kaikki on pienellä selauksella silmien edessä. Tuossa kuitenkin Googleta Dundernews ja saat tuoreet vastaukset virallisesti. Lentoliput taas saat selaamalla eri lentoyhtiöiden ja matkatoimistojen tarjoukset läpi. Vaikka supersaveria, seat24 ja siihen tyyliin.
- pientä
omatoimisuutta olisit voinut käyttää, tämäkin sivu on täynnä vastaavia kysymyksiä. Viisumin tarvitset jos olet sekunninkin maassa, turistiviisumi on voimassa 3kk ja maksaa muistaakseni 10e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201