Tyrvävän tanssit

laatua naistentansseihin

Onko Tyrnävän tansseista tullut perhetanssit eli siellä tanssitaan omien vaimojen ja miesten kanssa? Seurasin sitä touhua saatuani "rukkaset" (selvinpäin) ja näin päättelin tapahtuneen. Olen käynyt paljon tansseissa ja myös naistentansseissa.

14

5342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naistentanssit

      Oliko kyseessä naistentanssit?
      Oletko nainen?
      Eihän naisille rukkasia jaella.

      • ja hyvinkin

        kyllä miehetkin osaa pitää huolta siitä että naisella rukkaset. harvoin kyllä ne sen tekee, mutta tapahtuu. niin naistentansseissa kuin muuten.


      • mullekki
        ja hyvinkin kirjoitti:

        kyllä miehetkin osaa pitää huolta siitä että naisella rukkaset. harvoin kyllä ne sen tekee, mutta tapahtuu. niin naistentansseissa kuin muuten.

        tosiaan on miehet päihin antanu,lienenkö liian vanha 60v.tänä vuonna tulee täyteen!Osaan tanssia mutta miehet on niin erinomaisia,ainakin omasta mielestään!Araksihan siinä tulee kun noin käy joten älkää miehet ihmetelkö jos ei haeta.


      • Arvo-Markinoilla
        mullekki kirjoitti:

        tosiaan on miehet päihin antanu,lienenkö liian vanha 60v.tänä vuonna tulee täyteen!Osaan tanssia mutta miehet on niin erinomaisia,ainakin omasta mielestään!Araksihan siinä tulee kun noin käy joten älkää miehet ihmetelkö jos ei haeta.

        60V. Ämmä ja tietysti Lihavakin--- Arvotonta Ylijäämä lihoo Markinoilla Tangon


      • rukkasiakin antanut mies
        ja hyvinkin kirjoitti:

        kyllä miehetkin osaa pitää huolta siitä että naisella rukkaset. harvoin kyllä ne sen tekee, mutta tapahtuu. niin naistentansseissa kuin muuten.

        Nykyään tanssipaikat ovat myös ravintoloita, joissa siis täydet anniskeluoikeudet.

        Jos menen iltaa viettämään kavereitteni kanssa sillä ajatuksella, että otan vähän enemmän kuin yhdet, voipi naiset saada rukkasiakin.

        Pidän tanssimisesta ja joitakin vakiotanssitettaviakin on siunaantunut. Minun mottoni on ehkä vähän harvinainen suomalaiselle miehelle: Jos otan en tanssi - jos tanssin en ota... ;)


      • AIKAKIN
        ja hyvinkin kirjoitti:

        kyllä miehetkin osaa pitää huolta siitä että naisella rukkaset. harvoin kyllä ne sen tekee, mutta tapahtuu. niin naistentansseissa kuin muuten.

        Miehet ovat iät ja ajat saaneet "rukkasia" ja neuvona on aina ja neuvojana on aina ollut nainen eri selityksin asialle.
        Skaala lienee ulkonäöstä alkaen ikään,pukeutumiseen,juopumukseen,hajuun,kokoon,näköön,tanssitaitoon, taidottomuuteen, ym vedoten eli syitä löytyy.

        Onhan toki jo vihdoinkin aika kun naiseten haku on yleistynyt että nekin rukkaset kuuluu hakijan vastaan ottaa ja "nauttia" niistä täysin siemauksin.

        Sillä missä ihmeessä ja millä perusteella naisen kanssa tulisi aina olla valmis tanssimaan? Ei todellakaan mistään syystä.


      • Anonyymi
        Arvo-Markinoilla kirjoitti:

        60V. Ämmä ja tietysti Lihavakin--- Arvotonta Ylijäämä lihoo Markinoilla Tangon

        No syö nyt perseesi, mikä hvetin idiootti tänne on päästetty julistamaan?!


    • Tiipii

      Mitäs pahaa siinä sitten on, jos tansii oman puolisonsa kanssa? Mä olen sitä mieltä, että jos yhdessä mennään, niin yhdessä ollaan..

    • Anonyymi

      Meillä Tyrnävällä, siellä Tyrnävän Tempauksen tanssipaikalla, meillä menee oikein hyvin. Tulot tansseista menevät hyvään tarkoitukseen. Nykyisin hakuvuorot osin jaetaan, tunti varataan miehille! Minä en kyllä niitä vuoroja ole koskaan kunnioittanut, haen kun haluan, pakenen jos epäilen tanssitaitoani juuri tuohon tahtilajiin.
      Tanssimassa paikalla on minun mielestäni lähes aina ihan riittävästi haettavia miehiä.
      On kyllä päinvastaistakin havaintoa! Alli levitti käsiään aulassa taannoin, ei ketä hakea! Nyt Oulun seudun miehet, ryhdistäytykää!

    • Anonyymi

      On kyllä hyvä kun meidän suomalaisten tanssikulttuurista pidetään huolta. Me olemme ihan kansainvälisesti ihailtuja siitä että meillä osataan tanssia.
      Vuosia sitten, laivanvarustaja Hollannista oli vieraanani, siis business hirsirakennuksista menossa. Oli sovittuna maanantai-illaksi illallinen S-liikkeen hotellin ravintolaan. Tulin ajoissa mutta hän oli tullut liian aikaisin. Oli kielitaidottomat laittaneet hänet mullien pöytään! No, asia oikaistiin ja hänellä riitti vientiä! Hän oli oikein otettu tästä tanssiasiasta!
      t. Annetaan hyvän tapahtua!

    • Anonyymi

      Tanssiminen ei kiinnosta paras paikka keikoilla on lavan edessä artistin fanittaminen eturivissä tanssiessa missaa keikan minä meen paikalle artistien takia keikoille en tanssimisen

      • Anonyymi

        Tånään Työväentalolla
        Silmän iloa 😍
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Uusittu 🔥Onnentähden kokoonpano 🔥
        Käy Viihteelle 👠👠


    • Anonyymi

      Tyrnävän tansseissa kyllä toimii haku kumpaankin suuntaan, eikä tanssista yleensä kieltäydytä. Olen mies ja käynyt Tyrtsillä yli 30 vuotta. Kerran olen saanut pitkät miestenhaulla. Naiselle en ole koskaan pitkiä antanut, ja pitäisin sellaista käytöstä kyllä tosi törkeänä. Eikä ole perhetanssit! Paljon on yksin tulleita, ja pariskunnatkin tanssivat välillä muiden kanssa.

    • Anonyymi

      Kivat tanssit Tyrnävällä. Hankkikaa sinne alkoholitonta olutta myyntiin!!! Oluen haluaisin janooni juoda ja kun autolla tansseihin tulee ja selvin päin haluaa naisia tanssittaa niin onhan se nykypäivän tanssipaikalla noloa ettei alkoholittomia juomia ole muuta kuin hana vesi ja limsat!!!!!! Niin ja tuost Naisten tanssi imagosta vois vähä antaa löysää ja pitää sekahaku illan!tai vuorotansseissa tihentää vuoro välejä! Kiitos kuitenkin tanssiville naisille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe