Matkalaukun numerolukko jumissa

Apua!

Olin vaihtamassa uuden Migant -matkalaukun numerosarjaa. Oletus siinä oli 000. Minun piti vaihtaa siihen uusi numero ja nyt lukko on jumissa niin, että ei aukea tuolla nollasarjalla, eikä myöskään sillä uudella, jonka siihen laitoin. Onneksi laukku aukeaa vetoketjulla. Miten tilanteen saisi nollattua, vai saako mitenkään?

11

28786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttutunne.

      itelle kävi samoin samsoniten kanssa, tosin taisin mokata ite, eli sössin sitä punasta klipsiä jotenkin niitä numeroita pyörittäessäni ja sinne jäi joku? numerosarja millä se toimii...vaan mikä?

      soitin stokkan laukkuosastolle ja ne sano et vie töölön samsonite huoltoon ja ne avaa sen 10 egellä, tai sitten pyörittele kaik numerot läpi -väitti et siihen menee vaan tunti?
      loppujen lopuks kamu otti ruuvimeisselin ja sai laukun auki ja numerot vaihdettua -nyt pelittää taas. :)

    • noita sattuu

      Ota rauhallisesti ja yritä vielä kerran. Jos ei auta, ota taas rauhallisesti ja koita josko viereiset numerot auttavat.
      Ota yhteys matkalaukun myyjään tai maahantuojaan ja pyydä sieltä apua.

    • jep12

      Katso hyvässä valossa numerorullien sivusta, kun rullaat niitä niin näkee joka rullan kohdalla poikkeaman, kun kaikissa näkyy poikkeama niin käännä yksitellen kolme numeroa alaspäin(esim jos poikkema on kolmosen kohdalla niin käännä rulla nollaan, pitäisi aueta. Itse testasin monta kertaa ja toimii.

    • Gummibär

      Kiitos vinkistä. Katsoin sivusta, kääntelin ja sain lukon auki.

      • samssoniitti

        Joo, pitää katsoa rullan yläpuolelta taskulampun kanssa kapeasat raosta poikkeama, kiiltävästä metallista löytyi taskulampun valossa hahlo, musta kohta. Kun joka rullaan löytyi hahlo, niin laukku ei silti auennut. Aloin siitä kokeilemaan, aukesi kun käänsin joka rullaa kolme naksausta ylöspäin. Jossain jenkkiohjeessa pitää kääntää viisi naksausta. Eli taitaa olla eri laukuissa eri määrä, mitä pitää kääntää, mutta kokeilemalla löytyy.


    • eeva442

      Olen just matkalle lähdössä ja löysin laatikon pohjalta tällaisen Tech Home lukon - varmaan perusversion. Lukko oli auki ja painoin kiinni katsomatta mitä numeroita siinä oli. Nyt on jumissa eikä aukea ainakaan em. ohjeilla eikä millään ilveellä. .

      • Ihantavismummeli

        Tulin juuri uuden American Tourister matkalaukkuni kanssa kaupasta ja vaihdoin lukon numerosarjaa ja tuli sitten sössittyä jotenki. Eipä toiminut uusi numerosarja mut eipä toiminut vanhakaan. Eipä siinä muuta kun kokeilemaan vinkkejä. Otsalamppu otsalle, lukulasit päähän ja tihrustamaan numerorullin alle josko jonkunnäköistä poikkeamaa löytyis ja löytihän sieltä. Kaikista rullista samanlainen kohta eteen, kokeile aukeaako. Sen jälkeen jokaista rullaa aina yksi numero eteen päin,eli rullan poikkeama on jokaisessa rullassa aina samassa kohtaa, minulla aukesi kolmannella siirrolla. Tosi hieno homma säästyi paljon vaivaa.
        Iso iso kiitos hänelle joka jakoi tämmöisen niksin.


    • Annica62

      Kiitos tästä vinkeistä. Lukitus avattu ja perintölaukku saatiin käyttöön.

    • Anonyymi

      Kiitos tästä ketjusta, hyvin toimi ohje!

    • Anonyymi

      Kiitos, hyvin toimi. Lukko avautui suoraan kun poikkeamat tuli näkyviin. Noin puolet leveämpi metallinen pinta rullien oikealla puolella.

    • Anonyymi

      Itelle kävi niin että matkalaukku meni lukkoon.Minun koodi oli 000 ja sitten kun yritin kerran avata, se ei auennut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe