Matkalaukun numerolukko jumissa

Olin vaihtamassa uuden Migant -matkalaukun numerosarjaa. Oletus siinä oli 000. Minun piti vaihtaa siihen uusi numero ja nyt lukko on jumissa niin, että ei aukea tuolla nollasarjalla, eikä myöskään sillä uudella, jonka siihen laitoin. Onneksi laukku aukeaa vetoketjulla. Miten tilanteen saisi nollattua, vai saako mitenkään?
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

itelle kävi samoin samsoniten kanssa, tosin taisin mokata ite, eli sössin sitä punasta klipsiä jotenkin niitä numeroita pyörittäessäni ja sinne jäi joku? numerosarja millä se toimii...vaan mikä?

soitin stokkan laukkuosastolle ja ne sano et vie töölön samsonite huoltoon ja ne avaa sen 10 egellä, tai sitten pyörittele kaik numerot läpi -väitti et siihen menee vaan tunti?
loppujen lopuks kamu otti ruuvimeisselin ja sai laukun auki ja numerot vaihdettua -nyt pelittää taas. :)
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ota rauhallisesti ja yritä vielä kerran. Jos ei auta, ota taas rauhallisesti ja koita josko viereiset numerot auttavat.
Ota yhteys matkalaukun myyjään tai maahantuojaan ja pyydä sieltä apua.
Ilmianna
Jaa
Katso hyvässä valossa numerorullien sivusta, kun rullaat niitä niin näkee joka rullan kohdalla poikkeaman, kun kaikissa näkyy poikkeama niin käännä yksitellen kolme numeroa alaspäin(esim jos poikkema on kolmosen kohdalla niin käännä rulla nollaan, pitäisi aueta. Itse testasin monta kertaa ja toimii.
Ilmianna
Jaa
Kiitos vinkistä. Katsoin sivusta, kääntelin ja sain lukon auki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo, pitää katsoa rullan yläpuolelta taskulampun kanssa kapeasat raosta poikkeama, kiiltävästä metallista löytyi taskulampun valossa hahlo, musta kohta. Kun joka rullaan löytyi hahlo, niin laukku ei silti auennut. Aloin siitä kokeilemaan, aukesi kun käänsin joka rullaa kolme naksausta ylöspäin. Jossain jenkkiohjeessa pitää kääntää viisi naksausta. Eli taitaa olla eri laukuissa eri määrä, mitä pitää kääntää, mutta kokeilemalla löytyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen just matkalle lähdössä ja löysin laatikon pohjalta tällaisen Tech Home lukon - varmaan perusversion. Lukko oli auki ja painoin kiinni katsomatta mitä numeroita siinä oli. Nyt on jumissa eikä aukea ainakaan em. ohjeilla eikä millään ilveellä. .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tulin juuri uuden American Tourister matkalaukkuni kanssa kaupasta ja vaihdoin lukon numerosarjaa ja tuli sitten sössittyä jotenki. Eipä toiminut uusi numerosarja mut eipä toiminut vanhakaan. Eipä siinä muuta kun kokeilemaan vinkkejä. Otsalamppu otsalle, lukulasit päähän ja tihrustamaan numerorullin alle josko jonkunnäköistä poikkeamaa löytyis ja löytihän sieltä. Kaikista rullista samanlainen kohta eteen, kokeile aukeaako. Sen jälkeen jokaista rullaa aina yksi numero eteen päin,eli rullan poikkeama on jokaisessa rullassa aina samassa kohtaa, minulla aukesi kolmannella siirrolla. Tosi hieno homma säästyi paljon vaivaa.
Iso iso kiitos hänelle joka jakoi tämmöisen niksin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Matkalaukun numerolukko jumissa

Olin vaihtamassa uuden Migant -matkalaukun numerosarjaa. Oletus siinä oli 000. Minun piti vaihtaa siihen uusi numero ja nyt lukko on jumissa niin, että ei aukea tuolla nollasarjalla, eikä myöskään sillä uudella, jonka siihen laitoin. Onneksi laukku aukeaa vetoketjulla. Miten tilanteen saisi nollattua, vai saako mitenkään?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta