Moroja
Jos sul o "luottonainen" tai rakas siel jossain ja o välil eri sijainnis, sanoen sun voivan harrastaa muitakin naisia. Silloin kannattaa miettiä, et mikä o homman nimi.
Silloin saattaa ol thaissa "heikoil jäil";-)?!.
Varsinkin jos dogaa runsaasti, saattaa tul jonkin sortin negatiivinen tapaus!.
Tarkoitan omaakin kokemusta!!!!
Ystävällisin terveisin
Kusti
Kuhan my vaan jottain....
5
704
Vastaukset
- peräkammarista
Yllätä tyttösi ja korota hänelle lähettämääsi viikkorahaa. Kun tyttö kokee falankin köyhäksi, khiniau, nii se huoraa kahta kauheemmin.
- Kosser
Kato moro
Mun luona noin 10 pv. ollut "luotto-ma" oli must eros muutaman pvn. Ihan viimeisinä aamuina tulin erään dorixen luota ja jotenkin sattumalta Ma näki mun tulevan hänen kyytissään lähel mun hotellia. Hän sitten suositteli mul erästä kaveriaan.
Olin riittävän "siivuissani" ja jotenkin onnistuin humaltumaan yllättävän nopeasti "luukussani".
Aamul se nainen sai hulluuskohtauxen ja itki ja parku, ku en ois halunnut antaa hänel ni paljon bahteja kuin hän halusi. En antanut helpol perix, mut sitten se rupes uhkailee mafial jne. Eikä loppua kuulostanut tulevan ni päätin antaa sen pengan minkä hän halusi.
Näin vielä kerran mun Man(ystävätär muka?). En vielä kertonut mitä tapahtui. Myöhemmin skriivasin suomesta textarin mis ilmoitin epäileväni tapahtuneen heidän kimppatoiminnax. Ei myöntänyt, ei tietenkään.
Hän oli aiemmin kertonut mul, et noita hulluuskohtauxia voi tapahtua.
Olkoot tämä opix.
Ystävällisin terveisin
Kusti
Jk. Pitänee katsoa kummiski peiliinki;-) - Kosser
Moroja
Tarkoitin sitä, et ku olin samal paikkakunnal.
Freundlich
Kusti - Tällaista ?
Kosser kirjoitti:
Moroja
Tarkoitin sitä, et ku olin samal paikkakunnal.
Freundlich
KustiAnnas kun arvaan, ettei vaan ollut Soi Welcomen tytöt kyseessä?
- kosser
Tällaista ? kirjoitti:
Annas kun arvaan, ettei vaan ollut Soi Welcomen tytöt kyseessä?
patongil. semmotti
herrliche
nä vaan kertaan saxaa;-a-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770