Palkkakysely

aarno gallup

Paljon on vuosiansiosi lisineen ja kaikkine ylitöineen?

Mitä (puuta, löpöä, myrkkyjä, nyyttiä...) ajat?

Oma: 35.000 €/v

Löpökuski

38

10265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aarno gallup

Eli ei oo 80-tunnin mukaan tullut, vaan joka kaksviikkosessa on 10 tuntia ylitöitä suurinpiirtein.

• kaukokiidon nyytikuski

killaa ropisi viime vuonna n.43.000 ekua. Päivärahat tulee joka työpäivästä, keskimäärin joka toinen sunnuntai työssä. Ajoittain muutenkaan työtuntien määrät ei oikein päivänvaloa kestä. Aikuiskoulutuksen sivuja tässä samalla tutkiskelen...

• eteläsuomalainen

Rakennuselementtejä kuskaan. Päivittäinen työaika jää käytännössä aina seitsemän tunnin hujakoille (perhe tykkää kovasti)
      Palkka on sen mukainen: 20000 euroa menee nippa nappa rikki (siitähän perhe ei vastaavasti kovin paljoa tykkää)

• aarno galluppi

Mutta onpahan kunnon työpäivä! Arvokas juttu tuokin.

• ----------

53.000€
      Säiliöpuoli n 250h ylitöitä/vuosi.

• Aarno gallup

Löpöä vai jotakin muuta myrkkyä?

• ajatkos

Tes:n mukaanko maksetaan?

• -----------------
        ajatkos kirjoitti:

Tes:n mukaanko maksetaan?

Päällystelietteitä paperitehtaille urakalla.

• Vatipää!!!
        ----------------- kirjoitti:

Päällystelietteitä paperitehtaille urakalla.

Asiaa!!! Urakka rules! Itekkin urakka liksalla, en ihan tohon pääse mut aika lähelle.
        48.000€/vuosi. Ja säiliö puolella ollaan myös.

• ajelen

viime vuonna tais tulla joku 40000€... tunnit ei kyl kestä lain rajoissa, mut eihän näillä hommilla hanki jos ei tee ylitöitä..

• SEKAtm

Keskusteluista yhteenvetona kuljettajan palkka on tasan 100-60.000 Töissä tämän eteen käydään 1-24 tuntia/vrk.Ylitöitä täytyy tehdä(niinkuin muissakin ammateissa että edes jotenkin pärjää)!

• alalle

35 000e. roskia. työaika kk noin 160-170h
      todelliset tunnit,,, 157 (urakkapalkka ja takuutunnit )

• päivärahoineenko?

Rekkamiehet ovat tottuneet laskemaan päivärahan myös palkkaan mukaan, kun ei kehdata kertoa todellista pientä palkkaansa.

Minulla palkka 20.000 ja päivärahat 16.000.

• eljake
        päivärahoineenko? kirjoitti:

Rekkamiehet ovat tottuneet laskemaan päivärahan myös palkkaan mukaan, kun ei kehdata kertoa todellista pientä palkkaansa.

Minulla palkka 20.000 ja päivärahat 16.000.

tjulossa sinjulle...

• Tieltä haettu ansio

55000€ 4900€ päiväraha
      Työtunnit on aika tapissa

• miljoonia

Ensimmäisen miljoonan tienaaminen kilometripalkalla oli todella kovan työn takana, mutta toinen tuli jo helpommin.

• aarno gallup

Mitä ajat? Urakalla?

Ihan asiallista.

• ???????????
        miljoonia kirjoitti:

Ensimmäisen miljoonan tienaaminen kilometripalkalla oli todella kovan työn takana, mutta toinen tuli jo helpommin.

Mistä päättelet,että kilometripalkalla ois tuo tienattu???. Joo jonkin verran ulkomaan(pohjoismaat) keikkoja ja ei muuten mikään kilometri palkkaus...

• työsuojelutarkastajalle

Työsuojelupiirissä voisivat klikata tietokoneelta A)kaikki autokuskit ja B)kaikki yli 25000 euroa ansainneet.
      Ja käydä läpi kyseisten herrojen kiekot...

• Jo on taas

Ei pitäisi noin paljoa harmittaa -jokainen voi valita työpaikkansa vapaasti. Pakkoko se on kympin läpitunteja ajella.

TES:n mukaan kolmekymppiä ylittyy komeasti, ihan lain sallimilla ylitöillä.

• jipsu -80-
        Jo on taas kirjoitti:

Ei pitäisi noin paljoa harmittaa -jokainen voi valita työpaikkansa vapaasti. Pakkoko se on kympin läpitunteja ajella.

TES:n mukaan kolmekymppiä ylittyy komeasti, ihan lain sallimilla ylitöillä.

palkkaa tulee n.30.000 € ja päivärahoja n. 5000€.
        En rikastu,mut hyvin pärjätään.Ylitöitä ei tarvitse tehdä 150-165 tuntia kuussa.Ei tarttee nukkua öitä kopissa, vaikka hyvin se sielläkin nukuttaa, mut en lähde ilmaiseksi nukkumaan toisellepuolelle suomea.sit ei tarvitse tehdä kuin 4 päiväistä työviikkoa.Et kotonakin kerkee olla perheen kanssa.
        Mut se toi palkka riippuu aina ihan työnantajasta.Miten hyvillä sopimuksia on saanut aikaan ja mitä ajaa.
        Tuokin vuosi ansio on mun eka työvuoteni rekan ratissa,et seuraava vuosi onkin sit 5000€ parempi.
        Tiedän kyl monia ikänsä ajaneita jotka saavat huomattavasti vähemmänkin, mutta loputon rahanperässä juokseminen ei kyllä paranna elämänlaatua.
        Sit sille kiekon kyttääjälle.Voipi tulla työsuojelupiiri katsomaan vaikka puolenvuoden kiekot kerralla.Että ei kaikkien tarvitse ajaa kiekkoa ympäri tai kahdelle kiekolle per.päivä yms.
        Eikun vaan hyvää kevään jatkoa kaikille.Myös kaikenmaailman provosoijille...

• kun ollaan ainut

ala missä ei saa tehdä ylitöitä laillisesti, lekurikin saa leikata laillisesti vaikka vuorokauden läpeensä, ja vielä sen päälle hypätä rattiin ja ajaa hurauttaa 100km kotiinsa.
        tai sit toimiston täti saa tehä ylitöitä vaikka päivittäin eikä kukaan uhkaa sitä millään työsuojelutarkastajalla

• päähäsi
        kun ollaan ainut kirjoitti:

ala missä ei saa tehdä ylitöitä laillisesti, lekurikin saa leikata laillisesti vaikka vuorokauden läpeensä, ja vielä sen päälle hypätä rattiin ja ajaa hurauttaa 100km kotiinsa.
        tai sit toimiston täti saa tehä ylitöitä vaikka päivittäin eikä kukaan uhkaa sitä millään työsuojelutarkastajalla

Luepas työaikalaki:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605?search[type]=pika&search[pika]=työaikalaki

Kyllä työntekoa on muillakin aloilla rajoitettu. Millään alalla ei esimerkiksi saa edes pakottavissa tapauksissa lyhentää vuorokausilepoa alle viiden tunnin! Eikä niitä ylitöitäkään saa millään alalla tehdä yli 330 tuntia vuodessa. Tämäkin vaatii jo 80 tunnin lisäylitöiden käyttöönoton paikallisella sopimuksella.

Työsuojelupiirit valvovat muita aloja siinä kuin autoalaakin. Tietysti työaikakirjanpidon väärentäminen on muilla aloilla vähän helpompaa, kun ei ole mitään pakollisia piirtureita.

• kuljetusalalla tosi hyvät palkat verrattuna tänne
      ruotsiin. Itse ajan pölli autoa ja saan noin 28 000e
      mutta tuntimäärä pysyy siinä 160-170h/kk,en tiedä
      mitä pöllikuskit suomessa tienaa. Ja se täytyy vielä
      mainita että täällä on tosihyvät metsätie verkostot
      ja töissä ei kyllä tule hiki. Että hyvää kesän alkua
      sinne suomen teille.

• ex rahtari

täällä taas on pyäristelty reilusti ylöspäin siitä mitä oikeesti tienaatte......ainakin nää jotka väittää tekevänsä 160 h kuukaudes

• alalle

jo mua väität että olen ylä kanttiin sanonu niin tuu kattoo mun tilaunaa 1260e brutto 83h urakkalisät ja palkkaus on pikkasen parempi kuin alalalla yleensä!
        iltalisät alkaa jo heti 13:00 :D jne,,,, ja paskasen työnlisät jne,,,
        katos ei oo aina se perustaulokko se millä firmat maksaa... joskus on hyviäkin firmoja jne,,,, pitää vaan osua sellainen kohdalle, mut parempi ei liikaa huutele hyvistä firmoista

• alalle
        alalle kirjoitti:

jo mua väität että olen ylä kanttiin sanonu niin tuu kattoo mun tilaunaa 1260e brutto 83h urakkalisät ja palkkaus on pikkasen parempi kuin alalalla yleensä!
        iltalisät alkaa jo heti 13:00 :D jne,,,, ja paskasen työnlisät jne,,,
        katos ei oo aina se perustaulokko se millä firmat maksaa... joskus on hyviäkin firmoja jne,,,, pitää vaan osua sellainen kohdalle, mut parempi ei liikaa huutele hyvistä firmoista

ja tosin takuutunnit on,,, eli joskus iltavuorossa ei tule edes sitä 8h vaan ehkäpä se 6h :D
        ja kuorma-autoa ajan,,, mut tosin se työ onb sellasta ei monelle sovi. ja asenne kysymys miten ja mitä työstä joku ajattelee,, itse olen onnellinen tähän että on joka päivä vapaa aikaa

• Jipsu -80-

Ihan helposti saa tuon.Ajaa sellaista mihin ei välttämättä ex rahtarikaan taivu ja toisaalta kun pistää pyhätöitä tehden muuteman kerran kuussa ja sit yöllä kun suihkii menemään.
        Kyllä sillä 160h tunnillakin pääsee kohtuu tuloihin.

• alalle
        alalle kirjoitti:

ja tosin takuutunnit on,,, eli joskus iltavuorossa ei tule edes sitä 8h vaan ehkäpä se 6h :D
        ja kuorma-autoa ajan,,, mut tosin se työ onb sellasta ei monelle sovi. ja asenne kysymys miten ja mitä työstä joku ajattelee,, itse olen onnellinen tähän että on joka päivä vapaa aikaa

No pakkurikuski ( jätekuski )olen. tätäkään hommaa ei moni arvosta vaan moni ennimin naureskelee kun pakkuri pihaan pörähtää!

• lavettikuski

45.000e ja 8500e päivärahoja.
      Lavettikuski, kotimaan/ulkomaankeikkoja.
      Tunnit jaksossa n.100h.

• Jeipulis

39000e ja jokunen tonni päivärahoja. Elintarvikkeita kuljettaen.

• kuorma-autolla

tunteja 9-10h/pv. 2.vko n.95/100h palkkaa tulee vuodessa n. 26.000€ sis.ilta ja yö-työ lisät satunnaiset päivärahat päälle, ylitöistä ei makseta kun peruspalkkaa lisät. vapaa-aikaa ei ole ja avioliitto rakoilee. EI PALJOA ENÄÄ TÄMÄ ALA HOUKUTTELE,enkä yhtään ihmettele miksi on pulaa kuskeista.

• valehtelu

oma auto,n. 45000 vuosi ja tunnit n.2800

• kiitoa ajan
        valehtelu kirjoitti:

oma auto,n. 45000 vuosi ja tunnit n.2800

jakelua ja vuodet täysi, n.45000 ainakin sen laitoin verokorttiin rajaksi. duunikaveri tappaa itteään urakalla sen veroprossa on 32% ja yli 50000€ päivässä n.6-10h urakalla juoksee, terveys alkaa pojalla mennä, nuori vielä. se ressu ei edes kahville lähe kun juoksee.
        erokin tuli just voimaan, onpahan aikaa juosta rahaa, vaan jaksaako kauaa.

• tuli

viimevunna 49 000 € päikkyrahat. Jonniverran ylkkyä. myrkkyjä ajelen, työhön kuuluu myös kaikenlaista muuta nysväystä...

• unohtuipas sanoa

että tuntipalkkalaisena olen, palkan päälle saa sitten tulospalkkioita yms. ylenmääräisiä lisiä...

• pk.seutu

N.33000€ voileipä ja päivärahat. N.90t/2vko. Eukko naputtaa tietokonetta 7h/pv kesällä 6 ja muutama tonni vähemmän brutto. Missä tasa-arvo S....tana. He.

• Al Bundy

viime vuonna noin 41.000e päivärahoja 3,500e
      viikonloput kotona, työ päivät 10-14h
      liiton palkka vaik en ite kuulu liittoon ja digitaali kestää päivän valoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe