50 IMMEISISTÄ
pääsisit treffeille yhen kaa
kuka se ois?
entäs kelle sokkosellaiset ,järjestäisitte ?
rekkautukaa, jos osaatte ))))))))O((((((((
ps.ite en onnistu
Kevättreffit
67
3193
Vastaukset
- Aloitus.
Toi jos osaatte paistoi läpi.
- mun aloitus
pitkä aika ed:stä.
- Pirre*
:)....
- Sinä :
hymyile, jos Sinä jo tuosta pari miestä treffeille viet, niin muut tytöt jää ilman, kun ei tunnistettavia miehiä ole kun puolenkymmentä. Meistä puskalaisista kun ei tiedä mitä myö ollaan.
- Pirre*
Sinä : kirjoitti:
hymyile, jos Sinä jo tuosta pari miestä treffeille viet, niin muut tytöt jää ilman, kun ei tunnistettavia miehiä ole kun puolenkymmentä. Meistä puskalaisista kun ei tiedä mitä myö ollaan.
lähinnä pupupöksyjä :))
- kyllä
Pirre* kirjoitti:
lähinnä pupupöksyjä :))
ajatellut rekkautumistakin, tuossa Sinulta tuli jo hyvä nimmari.
- parempi mäihä
ja kaltaistas seksuaalisesti kehittynyttä seuraa
- AnnaMalli
OttoVaan o mun valintani ja se pitää tuulet ja tuiskut.
- paljon kysyntää
hänellä, että allakasta päivät loppuvat,
vaikka onkin karkausvuosi.:) - Otto-Vaan
paljon kysyntää kirjoitti:
hänellä, että allakasta päivät loppuvat,
vaikka onkin karkausvuosi.:)Tästä odottamattomasta(kyseenalaisesta) kunniasta.
Otto joka katsoo silmät sirrillään naista vain turvallisen välimatkan päästä.
Joten kantakirja sonnia siitä ei saa tekemälläkään.:) - Otto-Vaan
Hali..kuka lienetkin.:)
- tiputappelu,
jos sanoisin, kenen kanssa.
Mitä hyötyä rekkautumisesta on?- tehä ++++
trehviprohviilin
- nyt ollut
tehä ++++ kirjoitti:
trehviprohviilin
kyse vähän sellaisista virtuaalileikkirehveistä? ;)
- siun kyllä
nyt ollut kirjoitti:
kyse vähän sellaisista virtuaalileikkirehveistä? ;)
pittää panna ihan oikia virtuaaliprohviili, jollo joka kohtoo o salliitua silottaa tyköistuvampaan stailiin.
- tee mittään
siun kyllä kirjoitti:
pittää panna ihan oikia virtuaaliprohviili, jollo joka kohtoo o salliitua silottaa tyköistuvampaan stailiin.
rohviilia, ku oma rohviili istuu tuolla toisesa pääsä talua, kiitos ku olit mun puolella.
- tipuja
suloisia ;)
kerro kenen kaa ))
jos vaikka sokkotreffit järjestää tiput sulle.
montakohan ukkelia täälä on ? - Lutviikki sentään
tee mittään kirjoitti:
rohviilia, ku oma rohviili istuu tuolla toisesa pääsä talua, kiitos ku olit mun puolella.
jos rohviili istuu ni täysi sliipatu pillorohviili ilman näkyvätä näyttyä o riittävä
- hyöty
rekkautumisesta on. Minuakin on luultu pari kertaa naiseksi, tuli vähän halju olo, toisella kertaa sanottiin vielä viehättäväksikin, siinä on viiskymppiselle miehelle kestämistä.
- kirjuttaa
hyöty kirjoitti:
rekkautumisesta on. Minuakin on luultu pari kertaa naiseksi, tuli vähän halju olo, toisella kertaa sanottiin vielä viehättäväksikin, siinä on viiskymppiselle miehelle kestämistä.
jollain miekkosnimellä ilman rekkaamistakin. Multa saisit vähänkäytetyn nikin, mutta kun se on väärää sukupuolta sulle.
- näyttää
kirjuttaa kirjoitti:
jollain miekkosnimellä ilman rekkaamistakin. Multa saisit vähänkäytetyn nikin, mutta kun se on väärää sukupuolta sulle.
niitä olevan, jotka sitten voi kirjoittaa mitä potaskaa hyvänsä sillä rekkaamattomalla nikillä, muuten voisin semmoista käyttääkkin. Pidä vaan se nikkis, tunnen vieläkin puistatuksia aiemmista kokemuksista.
- helppo päättää
Sen miehen joka on kirjoittanut ettei naisen, ollakseen kaunis tai seksikäs, tarvitse olla (ulkoisesti) kaunis, hoikka, rintava.
Pah.
Ylipäätään haluaisin tavata miehen joka näkisi minut.Haluaisin tietää mitä minulle tapahtui täyttäessäni viisikymmentä. Lakkasin naisena olemasta?- k/k
samat tuskat on kuule miehilläkin, vaikka ollaankin komeaa sukua.
- tosissani murjotan
k/k kirjoitti:
samat tuskat on kuule miehilläkin, vaikka ollaankin komeaa sukua.
Jokirannassa kävelin eilen iltapäivän säteitä haalimassa. Istuin siinä kannonnokassa, katselin, kuuntelin lintuin kisailua. Innoissani hihkuin kato, kato poikaa..
Jotenkin vaan hetkittäin riepoo ettei minulle tule yksikään keekoilemaan höyhenenpöllytys mielessään..
Olo kun olisi kuni koivulla.
Sinun vikasi tämä ei tietenkään ole ja turhaan tässä rutisen.Tulin vaan tänne kurkkimaan kun en viitsinyt nuhaisena sateessa kävellä ja löydän sitten mitä nyt reilun viikon ajalta olette heitelleet. Pah ja puhinaa. - k/k
tosissani murjotan kirjoitti:
Jokirannassa kävelin eilen iltapäivän säteitä haalimassa. Istuin siinä kannonnokassa, katselin, kuuntelin lintuin kisailua. Innoissani hihkuin kato, kato poikaa..
Jotenkin vaan hetkittäin riepoo ettei minulle tule yksikään keekoilemaan höyhenenpöllytys mielessään..
Olo kun olisi kuni koivulla.
Sinun vikasi tämä ei tietenkään ole ja turhaan tässä rutisen.Tulin vaan tänne kurkkimaan kun en viitsinyt nuhaisena sateessa kävellä ja löydän sitten mitä nyt reilun viikon ajalta olette heitelleet. Pah ja puhinaa.että pilkkaisin,vanha merimies kyllä tietää mitä on ihmisen ikävä toisen luo.
Joen nimi on ratkaisevan tärkee,jos olisit Aurajoen rannalla paseranut,seuraa olis ollut pilvin pimein.
Jossain erämaa järven rannalla liikkuu vain kriinpiisin miehet,ne taas kattelee lentäviä tipuja.
Mutta asiaan "olo kuin koivulla" on vakava tahtotila kyl sille jotain täytyy tehrä,totanoin jos sää nyt alkuviikon oikein lujasti teet tykö ittiäs.
Ellei sillä heltii niin sit aletaa koko palstan voimii hakemaa sopivaa sulle,sovitaanks näin? - kysyä
Sinua treffeille, mutta kun Sinä nuin murjotat, niin en oikeen tiedä, kun en ole tottunut murjottaviin naisiin. Olis mulla tuossa lettuja ja omenahilloo, että katotaanko.
- oikeesti #
kysyä kirjoitti:
Sinua treffeille, mutta kun Sinä nuin murjotat, niin en oikeen tiedä, kun en ole tottunut murjottaviin naisiin. Olis mulla tuossa lettuja ja omenahilloo, että katotaanko.
meinasit, joo kyl määkin usein meinaan.
- on että
oikeesti # kirjoitti:
meinasit, joo kyl määkin usein meinaan.
meinaamisesta on pitkä matka. Virtuaalitreffeistä tässä oli kyse, on mulla kyllä tuossa juuri paistettuja lettuja ja omppuhilloa, ihan itse tehtyä, et uskokkaan miten hyvää. Voisin minä tarjota livessäkin Sulle. Mutta siihen se varmaan saattas jäädä,sitä tuota ikää on ja kaikki tuntuu olevan nyt kohdallaan, niin ei sitä vähässä ihmeessä ala muuttamaan.
- ei pannaria
kysyä kirjoitti:
pyöreille tytöille.
- auran rannoilla
k/k kirjoitti:
että pilkkaisin,vanha merimies kyllä tietää mitä on ihmisen ikävä toisen luo.
Joen nimi on ratkaisevan tärkee,jos olisit Aurajoen rannalla paseranut,seuraa olis ollut pilvin pimein.
Jossain erämaa järven rannalla liikkuu vain kriinpiisin miehet,ne taas kattelee lentäviä tipuja.
Mutta asiaan "olo kuin koivulla" on vakava tahtotila kyl sille jotain täytyy tehrä,totanoin jos sää nyt alkuviikon oikein lujasti teet tykö ittiäs.
Ellei sillä heltii niin sit aletaa koko palstan voimii hakemaa sopivaa sulle,sovitaanks näin?käyskennellyt niin seuraa siis olisin saanut ?
Itkisinkö tässä sitten nyt - en ainakaan näin sanoin luulen ma. Kumma ettei mikään helppo kuitenkaan kelpaa. Sitähän se kait on : kyl määki turuus.. vai?
Tuota kiitos kuitenkin että avuksi rientäisit ettes sentään heti kivittänyt.Se kun tuntuu vähän siltä ettei nainen saisi julkituoda halujaan ja tarpeitaan muutoin kuin pilanpäiten tai vain kainosti hunnutettuna. Mutta kun ei ole vielä elävältä kuollut niin sellainen vaje jäytää energiaa muualta.
Se tässä mietityttää, että millä eväillä sitä voisi esille asettua kun luojanluomat antimet uupuu ja valhennella ei oikein kait kannattaisi, sanovat tulevan ilmi. Ja kun laittaa luonto vastaan siinä kohdin kun pitäisi väkiseltään toimia. Mites muuten te voisitte sopivaista etsiä saati löytää kun itsekin olen useasti erehtynyt ? - kun !!
ei pannaria kirjoitti:
pyöreille tytöille.
rantakalliolle aurinkoisena kesäpäivänä lettutaikinan ja hillopurkin kanssa. Siinä paistettais nuotiolla muurinpohjalettuja juotais kahvia, kuunneltais laineen liplatusta, siinä vois aika kulua niin hyvin, että samantien katottas auringonlaskukin.
- rannalle kaupunkiin
kun !! kirjoitti:
rantakalliolle aurinkoisena kesäpäivänä lettutaikinan ja hillopurkin kanssa. Siinä paistettais nuotiolla muurinpohjalettuja juotais kahvia, kuunneltais laineen liplatusta, siinä vois aika kulua niin hyvin, että samantien katottas auringonlaskukin.
vapaapäivän viettoon menen jos vain vähänkään aurinko näyttäytyy. Kassillinen leipiä sorsille, evästä itselle, ristikkolehti ja hamosen helmaa hieman ylemmäs - aurinko kun on lääkettäkin.
Hätäkö olisi ihmisen olla kun vaan aina muistaisi
kuinka mukavaa on mennä mielensä mukaan tarvitsematta ottaa kenenkään muun tarpeita huomioon.
Ei kyllä hitustakaan haittaisi jos pannuinesi paikalle ilmestyisit, koskahan viimeksi olenkaan lettusia saanut. - se on
rannalle kaupunkiin kirjoitti:
vapaapäivän viettoon menen jos vain vähänkään aurinko näyttäytyy. Kassillinen leipiä sorsille, evästä itselle, ristikkolehti ja hamosen helmaa hieman ylemmäs - aurinko kun on lääkettäkin.
Hätäkö olisi ihmisen olla kun vaan aina muistaisi
kuinka mukavaa on mennä mielensä mukaan tarvitsematta ottaa kenenkään muun tarpeita huomioon.
Ei kyllä hitustakaan haittaisi jos pannuinesi paikalle ilmestyisit, koskahan viimeksi olenkaan lettusia saanut.muistaa,miten mukavaa on mennä, eikä tarvitse ottaa muiden tarpeita huomioon. Siinä varmaan voidaan olla samaa mieltä, että tuo letunpaisto rannalla yksinään on hölmöä puuhaa, mutta kaksin se olisi upeaa.
Aurinkoista vapaapäivää Sinulle - k/k
auran rannoilla kirjoitti:
käyskennellyt niin seuraa siis olisin saanut ?
Itkisinkö tässä sitten nyt - en ainakaan näin sanoin luulen ma. Kumma ettei mikään helppo kuitenkaan kelpaa. Sitähän se kait on : kyl määki turuus.. vai?
Tuota kiitos kuitenkin että avuksi rientäisit ettes sentään heti kivittänyt.Se kun tuntuu vähän siltä ettei nainen saisi julkituoda halujaan ja tarpeitaan muutoin kuin pilanpäiten tai vain kainosti hunnutettuna. Mutta kun ei ole vielä elävältä kuollut niin sellainen vaje jäytää energiaa muualta.
Se tässä mietityttää, että millä eväillä sitä voisi esille asettua kun luojanluomat antimet uupuu ja valhennella ei oikein kait kannattaisi, sanovat tulevan ilmi. Ja kun laittaa luonto vastaan siinä kohdin kun pitäisi väkiseltään toimia. Mites muuten te voisitte sopivaista etsiä saati löytää kun itsekin olen useasti erehtynyt ?leelian lepotuoli mut katotaas nyt ihan rauhas sun pulmaa.
Ellet oo seinästä reväisty ja toiseen heitetty,niin ihmettelen jos noin hyvä puhuja ei saa seuraa.
Vähän tuli mieleen että nyt kiusattua pidetään kädettömänä,yleensä seuran saamiseksi riittää kun nainen tulee paikalle.
Tarttis nährä sun kehon kieli,sil sää ehkä karkotat kaik sulhaset tahtomattas,mut nyt tää menee niin vakavaks et mult mene maine. - jos kunniasta viis
k/k kirjoitti:
leelian lepotuoli mut katotaas nyt ihan rauhas sun pulmaa.
Ellet oo seinästä reväisty ja toiseen heitetty,niin ihmettelen jos noin hyvä puhuja ei saa seuraa.
Vähän tuli mieleen että nyt kiusattua pidetään kädettömänä,yleensä seuran saamiseksi riittää kun nainen tulee paikalle.
Tarttis nährä sun kehon kieli,sil sää ehkä karkotat kaik sulhaset tahtomattas,mut nyt tää menee niin vakavaks et mult mene maine.ainakin puhalsivat hyvät tuulet kauttasi, vaikka sen toki jo sanomattakin tiedät. Onko kädettömyys sielä yhtäkuin taitamattomasti laitettu täälä minun suussani ? Taatusti ei sinulla koskaan taida mennä sormi ihmetyksen sokeaansilmään.
Turhapa minua olisi lavittalla makuuttaa kutistettavana kun valhentelen enänpi kuni puolet, jopa ittelleni.
Nyt kun nuha on nenän punannut ja turvottanut silmät entistä sikkuranpaan voisin löytäillä, varsinkin kartanoiden salien seiniltä paljonkin koreanpaa.
Katsoinpa iltasella itseäni muka sillä silmällä. Jos kohta olenkin yrittänyt kohotella kulmiani saadakseni suuret, kosteat, viattomat silmät on siitä mahtanut tulla nenänpieliä nuoleva katse.
Ja kun koetan vetää vatsan sisään rinnan ulos tunnen kuinka reisien sisäpinnoilla kiristää. Olen luullut sitä sellaiseksi kutinaksi, vaan jänteetpä sielä kiristää varpaita yhteen. siinäpä sitten seisonut jykevänä itseni portinvartiana.
Täytynen varmaankin nyt toivoa sinun lankeavan monasti tänäpänä loveen. Hei näistä housuista. - k/k
jos kunniasta viis kirjoitti:
ainakin puhalsivat hyvät tuulet kauttasi, vaikka sen toki jo sanomattakin tiedät. Onko kädettömyys sielä yhtäkuin taitamattomasti laitettu täälä minun suussani ? Taatusti ei sinulla koskaan taida mennä sormi ihmetyksen sokeaansilmään.
Turhapa minua olisi lavittalla makuuttaa kutistettavana kun valhentelen enänpi kuni puolet, jopa ittelleni.
Nyt kun nuha on nenän punannut ja turvottanut silmät entistä sikkuranpaan voisin löytäillä, varsinkin kartanoiden salien seiniltä paljonkin koreanpaa.
Katsoinpa iltasella itseäni muka sillä silmällä. Jos kohta olenkin yrittänyt kohotella kulmiani saadakseni suuret, kosteat, viattomat silmät on siitä mahtanut tulla nenänpieliä nuoleva katse.
Ja kun koetan vetää vatsan sisään rinnan ulos tunnen kuinka reisien sisäpinnoilla kiristää. Olen luullut sitä sellaiseksi kutinaksi, vaan jänteetpä sielä kiristää varpaita yhteen. siinäpä sitten seisonut jykevänä itseni portinvartiana.
Täytynen varmaankin nyt toivoa sinun lankeavan monasti tänäpänä loveen. Hei näistä housuista.minä tarkoitan sitä et yritetää ku...... niinkuin kädetöntä,sil mä epäilin et sul oli ketun häntä kainalos.
Monesti oon äimän käkenä ja pihal ko talkkari,olen kyllä altis lankeemaan loveen ans kattoo kuin äijän käy.
- ,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
- se tämä pärjää
Sinulla se olikin harvinaisen selkeä mielipide.
Jatka , sinusta tulee vielä jotakin;)))
- Anskuliini
yhden saa valita?
Pohojanmaan seppä olis tietenki yks eherokas, HTZA toinen, Kotikiusatun kanssa olis varmaan hauskaa, Jartsevin kanssa olisin, ainaski tuntuu siltä, samoilla aaltopituuksilla, EMW:n kanssa synkkais ku puhuttais yksityisyritteliäisyydestä.
Ei voi valita vain yhtä!!!!- k/k
et sitten arvaakkaan miten hauskaa.
- Anskuliini
k/k kirjoitti:
et sitten arvaakkaan miten hauskaa.
ensiviikolla turkuun ja koko viikoksi.
Tehdäänkö treffit johonkin hiekkalaatikolle? ;-) - menet
Anskuliini kirjoitti:
Tehdäänkö treffit johonkin hiekkalaatikolle? ;-)Turkuun ?
- Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
Tehdäänkö treffit johonkin hiekkalaatikolle? ;-)omat lapiot ja sankot mukaan :))
Voi sua Anskuliini :)) - Anskuliini
menet kirjoitti:
Turkuun ?
hoitamaan pojanpoikaa 1v1kk, siis sen vuoksi hiekkalaatikkotreffit.
- Anskuliini
menet kirjoitti:
Turkuun ?
arvata mitä hiekkalaatikolla tehdään?
- k/k
Anskuliini kirjoitti:
Tehdäänkö treffit johonkin hiekkalaatikolle? ;-)lähinnäö Linnanmäen naurutaloa,jos kerran hauskaa piretään.
- mies 58
Kun olen jo 60-, pelkkä ajatus treffeistä ennestään tuntemattoman kanssa kauhistaa. Niin monta vanhaa tuttua on muuttunut tuntemattomiksi ja heidänkin kohtaamisensa jännittäisi, ellei jopa pelottaisi. Sekin kaveri, joka pienenä ollessani käyttäytyi minua kohtaan ilkeästi, on poliisina kai vieläkin, ja kostamaan on paha mennä, vaikka mieli karvaana pysynyt kymmenet vuodet.
Ja vastakkaisen sukupuolen kanssa en juttusille halua, jos en ihmistä ennestään hyvin tunne tai ellei minun ole asiakkaana pakko turvautua palvelutiskin takana olevaan, tai muodollisesti lausuttava kohtelias tervehdys naapuruston koiraa ulkoiluttavalle naiselle, jonka sivuutan joka ilta lenkille lähtiessäni tai palatessani tai sekä että. - Tapiontytteli
Kenestkään en miittään tiiä.
Kaik ovat varman hauskoi veikoi.
Iloissi kevättreffei teil kaikil joit onnista:) - RosaLiiin
...kutsuisin kevätsokkotreffeille jos...
Rokkikonserttiin, no jazz ja blues myös ok.
Viltti ja viini mukaan ja ei kun nurtsille. Pahus taitaa olla vielä lunta liikaa.- biltamari
..unta nää!!!!!
- tapailla jotakuta
joka oitis osaa kertoa miten hankitaan anonyymi sähköpostiosoite.
Kun ei ole onnistunut.- fe.fa
tarkoitat anonyymillä sähköpostiosoitteella?
G-mailissa voit rekisteröityä vaikka Abrilli Pillerinä jos haluat eikä joku muu oo kerennyt. - mainitsematta
fe.fa kirjoitti:
tarkoitat anonyymillä sähköpostiosoitteella?
G-mailissa voit rekisteröityä vaikka Abrilli Pillerinä jos haluat eikä joku muu oo kerennyt.joskaan en tiedä mitä G- mail tarkoittaa.
- mies*
vaikka täältä Suomi24:lta kun et laita nimeäsi osoitteeseen.
- koskaan
mainitsematta kirjoitti:
joskaan en tiedä mitä G- mail tarkoittaa.
"googlettanut" siitä etusivulta painat linkin gmail ja hankit ohjeiden mukaan g-tilin eli siinä saa sähköpostin avattua.
- edellinen
koskaan kirjoitti:
"googlettanut" siitä etusivulta painat linkin gmail ja hankit ohjeiden mukaan g-tilin eli siinä saa sähköpostin avattua.
hankit gmailin
- sitä mieltä
että hyödyksi ?
- HTZA
Jotka kuulostavat ämmänläyskältä ja jotka ovat pitäneet saman nimimerkin.
Mutta vaikeaa on, palsta ja vastaajat muuttuvat.
"Sinimarjanen" on sydämeeni käyvä nimmari. "Vantaannainen" voisi käydä kun laittaisi tukkansa, ylipainoinen kiharatukka, jonka nimmaria en nyt muista, ilmapalloinen keskisormityttö voisi olla..
Joskus muinoin: "Gloria Joy", ehkä hän otti käyttöön lyhenteeni "G.J" , en tiedä.
Ette usko kuinka vaikeaa on heittää vastaus tälle laumalle, ikinä ei tiedä ketä lypsetään, tai siis kaikkia lypsetään mutta kun ei tiedä miten...- HTZA
"helisevä", ylivoimaisesti suloisin nimmari.
- helisevä
HTZA kirjoitti:
"helisevä", ylivoimaisesti suloisin nimmari.
Miten laitan hiukset?
Kiinni vai auki?
Joo, en muuten aatellu ite teitä miehulaisia )
Haaveilin treffeistä tyttöjen kaa : Orvokki, Pirre, tl. ja vaikka ketä sekä Tiitu ,onkohan se tyttö?
extra treffit sitten sun kaa ; )
ainii,mikshän mulla ei oo sitä miestä?
- se yks
vitun tiltukani pohojanmaalta
- ja minut
voisitte tipauttaa vierityksin.
Moni ei tätä ymmärrä.
Kerran vain sattuivat sanat väärään paikkaan ja sattuivat kovasti.
Nyt voisin jo halata.
Teerenpilkkuja.- sitroen.
koirajuttu?
- teerenpilkkuja
sitroen. kirjoitti:
koirajuttu?
Jos joku, kuten minä silloin, paljastaa kipänpaikan niin vaikeakos siihen on sohaista.
Enenmän uskon, kuin tarkoituksella satuttaa, sen sattuneen sinulle kuuluisaksi viimeiseksi pisaraksi. Onhan näitä täysinäisiä ämpäretä itse kullakin ja ainakin härille punaisia vaatteita.
Sitäpaisi - olen jo aiemmin sinulle koettanut halin lähettää, olikos tuo mikhailin kejussa joskus.
Niin että voisitkos nyt seistä hetken paikoillas (miten lie tuleekin silmiin kuva kädet tiukasti vartalon sivulla seisovasta miehestä, joka koettaa vetää päätä harteiden sisään) jotta pääsen rutistamaan.
Voidaankos sitä nyt vastaisuudessa sananen vaihtaa jos samalle näytölle osutaan? :D
Olen aina näin jälkijättöinen näiden juttujeni kanssa kun en oikein usein ehdi paikoillani, sisällä istumaan. Nyt odotan vain pyykkejä levitettäväksi päästäkseni ulos. - vaiko?
teerenpilkkuja kirjoitti:
Jos joku, kuten minä silloin, paljastaa kipänpaikan niin vaikeakos siihen on sohaista.
Enenmän uskon, kuin tarkoituksella satuttaa, sen sattuneen sinulle kuuluisaksi viimeiseksi pisaraksi. Onhan näitä täysinäisiä ämpäretä itse kullakin ja ainakin härille punaisia vaatteita.
Sitäpaisi - olen jo aiemmin sinulle koettanut halin lähettää, olikos tuo mikhailin kejussa joskus.
Niin että voisitkos nyt seistä hetken paikoillas (miten lie tuleekin silmiin kuva kädet tiukasti vartalon sivulla seisovasta miehestä, joka koettaa vetää päätä harteiden sisään) jotta pääsen rutistamaan.
Voidaankos sitä nyt vastaisuudessa sananen vaihtaa jos samalle näytölle osutaan? :D
Olen aina näin jälkijättöinen näiden juttujeni kanssa kun en oikein usein ehdi paikoillani, sisällä istumaan. Nyt odotan vain pyykkejä levitettäväksi päästäkseni ulos.pyyntö
- t.p.
vaiko? kirjoitti:
pyyntö
niin en osaa vastata. Syystä; en ymmärrä.
Kummin vaan, miten parhaiten luonnistaa.
Jotenkin vaan luulen etten tässä edes tapaa toivomaani.
Oli niin sopivainen tilaisuus.
- lukijoita
vähän asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241