Työkaveri

ihastuksena

Kuka muu on ihastunut työkaveriinsa?

Minä olen. Ihastuin hänen ulkonäköönsä heti ja nyt kun olen vähän tutustunut, niin myös hänen luonteeseensa. Hän on hellän, herkän ja hauskan oloinen nuori nainen.

Olen vähän lähestynyt häntä ja aion tutustua vähitellen lisää. Hän on tumma, ruskeasilmäinen ja pitkähiuksinen. Ihana siis!

17

4067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ihastunut

työkaveriini.Huomenna taas nähdään ihanuus :)

• LaikaQ

Mutta tunnen jonkinlaista hellyyttä eräänlaista esimiestäni kohtaan. Hän kun on sellainen pikkuruinen nainen, joka stressaa ja ottaa kilareita nollasta sataan puolessa sekunnissa. Otsassa ryppy ja naama vinkuralla heti kun alkaa huolestuttaa. Ihan oikeasti välillä tekisi mieli ottaa se syliin ja silittää päätä, vähän niinkuin lasta.

Meidän välille onkin kehittynyt kummallinen suhde, jossa minä saan hänet tilanteessa kuin tilanteessa rauhoittumaan yhdellä lauseella. Ja hän ottaa minut aina seuralaisekseen kaikkialle missä kilareiden vaara on suurin. Hassua. Itse en hermoile oikeastaan koskaan töiden suhteen, mitäpä suotta.

• ollaan...

olen ihastunut työkaveriin. Yritän vähän vihjailla, että kiinnostuneita ollaan. Imartelen ulkonäköä ja annan kehuja tyylikkäästä olemuksesta. Avaan oven ja muuten toimin kohteliaasti. Niin kuin nyt sellaista kohtelee, joka on mielessä 24/7.

Hän on minua vanhempi, mutta ikää en ole koskaan tässä mielessä pitänyt ongelmana. Hän on vaalea, lyhythiuksinen ja hänellä on trendikkäät silmälasipokat.

Olen varmasti naurettava ja läpinäkyvä, mutta mitäs siitä. Kerran täällä vain eletään, ja tuskinpa kukaan tällaisella mahdottomalla tavalla ihastuneesta raivaria saisikaan. Epätoivoistahan tämä on. Tiedetään!:)

• kyllä!

Olen ihastunut työkaveriin. Ihastuin heti ensi hetkellä kun näin hänet.
      Valloittava persoona.
      Luulen että hän uumoilee jotain ja arvaa ehkä ihastukseni koska joka kerta kun hän tulee lähelleni ja vaikkei edes minulle puhuisi, vaan on vaan siinä, helahdan täysin punaiseksi. Oikein tunnen kuinka alkaa naamaa kuumottaa ja puna nousee. Punoitus alkoi sen jälkeen kun näin hänestä hieman eroottisviritteistä unta.
      Yritän nykyään olla näkymättömämpi enkä puhu hänelle ettei hän tuntisi oloaan vaivaantuneeksi. Hän on kuitenkin suhteessa miehen kanssa.
      Voi tätä elämää:)
      Mutta kyllä pieni ihastus työpäivää piristää:)

• hups

Millä alalla?

• hups

...

• Jumittaako tämä vielä?

...

• punanaama

Myyntialalla olen.

• olen.
        punanaama kirjoitti:

Myyntialalla olen.

myyntialalla töissä. Ja niin ihastunut itseäni nuorempaan. Jotenkin havaitsen sieltäkin suunnalta jonkin näköistä kiinnostusta. Kemiat toimii yllättävän hyvin, hän halailee kutittelee (aika kaverillisesti) ja sanonut minua muun muassa gayksi :D. En ole silti kertaakaan sanonut edes että olen lesbo. Hänellä kun on mies, ja mukava mies onkin ja he ovat todella onnellisia. Mutta mikäs siinä, pieni flirtti piristää aina päivää :)

• japahasti

tosi pahasti olenkin. onneksi vaihdan töitä...

• ####

ihastuin het ku tavattiin töissä.tullaan juttuun tosi hyvin,on kehunut kuin kemiat sopii ja ollaan aivan ku sielunsiskot.naimisis kyllä..joo mut aina katseet jotka jaetaan ja halit jotka saan,häneltä nuin vaan toisinaan ;D tuntuu aivan ihanalta.myynti alalla olllaan.mitä tehdä et uskaltas ees unelmissa toivoo häntä omax.ikä ero ei niin suuri..mut kaikkee ei voi saada tässä elämässä;D mun unelmien nainen oot pieni tumma kaunokaiseni wau wau

• ja rakastuin

työkaveriini ja tunne oli molemminpuolista. Kesti kyllä aikansa, ennen kuin kumpikaan uskalsi sitä tuoda julki, mutta yksi kaunis ilta oli "pakko" jäädä yöksi...

Nyt ollaan kumpikin onneksi vaihdettu työpaikkaa. Edellisessä työpaikassa nimittäin ei enää sitten tullut paljon töitä tehtyä ja tuli käytyä siellä moikkaamassa myös vapaa-ajalla. Se meni aivan naurettavaksi ja meitä kumpaakin hävetti käytöksemme, kun kuitenkin tunnollisia työntekijöitä oltiin. Mutta nyt, kun olemme omissa työpaikoissamme, seurustelemme matalalla profiililla, viihdymme yhdessä ja rakastamme. No tällänen tarina. Että kyllä duunikaveristakin rakkaan voi löytää ;-)

• anis

joka on ihastunut.samassa työpaikassa mutta eri hommia tekemässä..Juu ja aika varma että hän on HETERO..,mutta ihastuminen piristää päivää kummasti,jos näkee edes vilaukselta.

• olen ennenkin

pari kertaa ihastunut naiseen,mutten koskaan ole pystynyt ajattelemaan esim. seksiä naisen kanssa.
      Paitsi nyt, olen niin ihastunut häneen että ajattelen vaikka mitä. Hän todennäköisesti ajattelee etten edes pidä hänestä,koska välillä käyttäydyn jopa julmasti häntä kohtaan. Ja sydämessäni kuitenkin "riudun" tunteineni.
      Hänellä on mies,ja minäkin olen hetero(?),
      joten tilanne on aivan hullu, miten ihmeessä tällaiset ajatukset oikein syntyvät.
      Hän on vain niin ihana ja valloittava persoona,että olen ihan myyty.
      Minäkin varastan pieniä hetkiä hänen lähellään,työasia menee ihan ohi kun hän tulee siihen lähelle ja tekisi niin mieli koskea...

• huua

... vai hetero?

Minä olin hetero, kunnes neljäkakkosena onnistuin katkomaan tiettyjä sisäisiä kytköksiä kasvatukselliseen taustaani. Jostain syystä huomasin käyttäväni paljonkin aikaa lesbo-palstalla, mitä seikkaa suuresti ihmettelin.

Tuo oli viime kesänä. Nyt elän suuresti rakastamani naisen kanssa, ja minusta tuntuu, etten aiemmin ole rakastunut ollutkaan.

Olen pikku hiljaa muistanut menneisyydestäni yhtä ja toista, minkä olen aikoinaan häpeän kanssa saatellut sisäisiin piiloihini - lukinnut näiden ovet ja heittänyt avaimet menemään, jotten itsekään olisi päässyt mokomiin käsiksi.

Sanoin itselleni: olen hetero, ja sen mukaan elin. Kovin onnellisia suhteeni eivät olleet - kaukana siitä! (En tosin voi tietää, oliko näillä seikoilla minkäänlaista syy-yhteyttä.)

Nyt arvelen, etten ole koskaan mikään hetero ollutkaan. Olen lymynnyt kaapissa itseltänikin, varsin taitavasti. Käsitykseni saattaa tietysti muuttua yhäkin toiseksi - niin on aina. :)

• nää viestit

jää lillumaan.sitte ku joku käy heittää jotain kuten mä nyt niin se aikasempi vasta tulee näkyyn.ihme hommaa!!!!!!!

• ihmettelen itsekin

Lisäksi pari vikaa viestiäni ovat menneet väärään kohtaan viestiketjussa tarkoittamattani...toivottavasti tämä nyt menee oikeaan kohtaan!!! Lillutilii..! :-/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe