☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥
Kevään ensi kukkia kannan
sisälläin ja minun katseeni
on kuin säde auringon
mieleni lämmin ja kirkas
on kuin nousu auringon
nään nyt kaiken uudelleen
niin erilailla kuin ennen
kevät toi minulle onnen
mitä niin kauan kaipasin
ja odotin että jotain
tällaista kohdata saisin
sinä jäät minun pieneen
sydämeeni ikuisesti asumaan
nämä kaikki ihanat tunteet
antaa tuli rakkauden jota
ei voi viilentää edes
syksyn tai talven kylmä sää.
☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥
Kevät
6
345
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kylläpäs kannatti pyörähtää nyt tänne..
Ensin lennähti ilo ja hymy kun näin aurinkosi ja sydämet! :D
Se tiesi jo hyvää ja niin tekstisikin lennätti ilmoille ihanaa rakkusenergiaa! :)
Iiiisssoo Hymy ja lämpöinen ailahdus sisältäni lähtee sinne! :)- *Rakkaudenlahja*
sun kommentti on niin sanoin kuvaamattoman kaunis että se lämmitti paljon mieltäni :)
Sydämellinen kiitos ja ihanaa päivän jatkoa.*toivon sulle aurinkoista mieltä ja rakkautta ja lähetän myös halauksen*
- silkkis
kaunista niin kaunista
aivan niin kuin kevät olisi
se kaiken tuo se suuri rakkaus
olkaamme kaikki siitä onnellisia
ja tuokoon rakkaus meille voimia
ihanaa ja lämmintä iltaa *haliruttaus*
*hymy* ja kiitos taas kerran...- *Rakkaudenlahja*
sun kommentti on sitten aina niin sanoin kuvaamattoman kaunis ja lämmittää mieltä.
Sydämellinen suuri kiitos ja toivon
ihanaa iltaa sulle ja rakkautta elämääsi.
*lämmin halaus*
- padme_amidala
sydämiä ja aurinkoja reunustamassa upeaa runoa. Tuo ensimmäinen säe jo saa lukijan haltioitumaan ja sama tunne jatkuu loppuun asti. Hieno tuotos hienosta syädmestä,
Kiitos kauniista lukuhetkestä : )- *Rakkaudenlahja*
sun niin kaunis kommenttisi sai minut sanattomaksi,,,
Sydämellinen kaunis kiitos ja ihanaa rakkauden
täyttävää iltaa toivon sulle!
*lämmin halaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070