mopo alkaa booaamaan

Nimetön

moro!

Mulla on tässä taas pieni vika,(joka on esiintynyt ennenkin, muttei näin pahasti).

Elikkä, en voi ajaa täydellä kaasulla, sillä jos laitan kaasun pohjaan, kone alkaa buuaamaan, ja joissain tapauksissa se sammuu. Ärsyttävä lähteä liikkeelle kun kaasua pitää vääntää ihan helvetin vähän ettei se ala buuaamaan aluksi vika ei ollut niin paha, mutta nyt sillä tuskin pysty ajamaan ku se buuaa niin pahasti. Joskus se tekee niin, että kun paina kaasun pohjaan, niin se buuaa Vähän aikaa, ja sitten yhtäkkiä lähteekin täysillä??

Mikä tässä voisi olla vikana.. ehkä se ei jotenkin saa bensaa heti.. vai saakohan se liikaa bensaa?

Tulppa on miltein uusi, kaasaria olen yrittänyt puhdistella moneenkin kertaan sekä ilmanputsaria. kaasari on Weberin 12 om, suutin kok. 69"

Heittäkää vinkkejä mitä kannattaisi yrittää, tai missä vika voisi olla.

Kiitos!

73

66430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yamaha_yz_125

      Lämmitys käyttö ennen käyttöä tai sitten bensaa ei vaan tuu tarpeeks

    • aiheen_aloittaja

      jep, elikkä eilen vielä vika paheni entisestään, aluksi ajoin samaan malliin kuin enne sitten pysähdyimme noin 1tunniksi essolle ja sieltä yritin lähteä, mutta eipä onnistunutkaa, nyt mopo booaa ja sammuu miltein heti, vaikka kaasua ei painaisi, saan sen pidettyä päällä max. ehkä noin 20sek ja sitten se sammuu, tyhjäkäynti ei toimi ollenkaa, vaikka ruuvaisin tyhjäkäynti ruuvin kokonaan kiinni. jos paina vähänkin liikaa kaasua niin se heti booaa ja sammuu, kaasua pystyn painamaam juuri sen verran, että se ei kumminkaan liikkeelle pääse.

      Mopo myös savuttaa todella paljon normaalia verrattun! joten se on yksi merkki, että se saa liikaa bensaa! miten se saa sitä liikaa? kuinka voisin lähtetä korjaamaan vikaa, ja mistä??

      Kts etukäteen!

      • tää sekos

        kone sekos tuli pari kertaa ylimääräistä..


      • jjkjk

        Ilmanputsari tukossa elikkäs saa liikaa bensaa. Siksi ei ota kierroksia ja savuttaa. Jos vika on tullut pikkuhiljaa niin sekin viittaa nimenomaan putsarin tukkeutumiseen. Osta uusi. Pesemälläkään ei välttämättä saa vanhaa tukkeutunutta putsaria toimimaan.


      • aloittaja
        jjkjk kirjoitti:

        Ilmanputsari tukossa elikkäs saa liikaa bensaa. Siksi ei ota kierroksia ja savuttaa. Jos vika on tullut pikkuhiljaa niin sekin viittaa nimenomaan putsarin tukkeutumiseen. Osta uusi. Pesemälläkään ei välttämättä saa vanhaa tukkeutunutta putsaria toimimaan.

        Ootko nyt ihan varma että vika on sitten siinä :s, siis en viitsisi turhaan ostaa sitä uutta :s. Osaisitko sanoa kuinka paljon tämä maksaa?


      • os..
        aloittaja kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma että vika on sitten siinä :s, siis en viitsisi turhaan ostaa sitä uutta :s. Osaisitko sanoa kuinka paljon tämä maksaa?

        pitää pestä vaikkapa diesel öljyssä tai pensassakin voi pestä, kun ei sytytä sitä tuleen. Siihen pitäisi panna jotain ohutta öljyä, mutta kuivana se päästää ilmaa läpi paremmin. Siihen voi puhaltaa, ja kokeilla läpäiseekö se ilmaa.


      • jhjhjhj
        aloittaja kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma että vika on sitten siinä :s, siis en viitsisi turhaan ostaa sitä uutta :s. Osaisitko sanoa kuinka paljon tämä maksaa?

        Osta Power-Filter suodatin. Ei maksa paljon ja antaa jopa hieman lisätehoja. Ja toimii.

        http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?products_id=418


      • aloittaja
        os.. kirjoitti:

        pitää pestä vaikkapa diesel öljyssä tai pensassakin voi pestä, kun ei sytytä sitä tuleen. Siihen pitäisi panna jotain ohutta öljyä, mutta kuivana se päästää ilmaa läpi paremmin. Siihen voi puhaltaa, ja kokeilla läpäiseekö se ilmaa.

        juu mä puhdistin kahteen kertaan bensalla sen ja sit hieman öljysin ja kokeilin myös ilman öljyä, no se toimi semmoiset 300m kunnolla, ja sitten taas alkoi sama rutiini..

        En usko et vika pelkästään siinä putsarissa.. sillä siinä ei kyllä mielestäni ole mitään vikaan.. :S.


      • Ootko mitannu jossai
        jhjhjhj kirjoitti:

        Osta Power-Filter suodatin. Ei maksa paljon ja antaa jopa hieman lisätehoja. Ja toimii.

        http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?products_id=418

        Eipä taida mopoon lisätehoja tulla. Voi parantaa käyntiä tai kiihtyvyyttä jolloin saa paremmin ilmaa palaminen parantuu.
        Mutta tuskin lisätehoja tulee.Voi toki uskotella itselle että tuli ja tuntuu hyvältä.
        Voi toki mennä huonommaksikin jossain vakio mopossa. Ilman putsari .suuttimet ,neulat ja niiden asento aika ratkasevia, Seosruuvia säätämällä kannattaa lähtä korjaamaan aika monta vikaa 2t vehkeessä.


      • apumacig

        mulla ainaskin aiheutti viallinen sähköryyppy ei sulkenut bensansaantia
        mikäs ryyppysystem sulla on
        onko ilmanputsari märkä


      • Anonyymi

        Kampura stefa paskana!!


      • Anonyymi
        jjkjk kirjoitti:

        Ilmanputsari tukossa elikkäs saa liikaa bensaa. Siksi ei ota kierroksia ja savuttaa. Jos vika on tullut pikkuhiljaa niin sekin viittaa nimenomaan putsarin tukkeutumiseen. Osta uusi. Pesemälläkään ei välttämättä saa vanhaa tukkeutunutta putsaria toimimaan.

        Ralli usasta voi ottaa ruutana


      • Anonyymi

        Pienempi pää suutin kais sen nyt tyhmäkin tajuaa


      • Anonyymi

        Jos savuttaa nii todennäkösesti kampuran stefat rikki ja polttaa öljyä.


    • ei oo xD

      joo laita uus ilmanputsari tai tarkista onko vanha löysällä.. se saa liikaa ilmaa tai bensaaa

    • Kake..

      Tarkasta saisko ilmoja välistä.. onko luisti oikean kokoinen ettei väljä?, Ja sitten tietysti bensan saanti koittele pienemmällä suuttimella jos et muuta keksi.

      • niin no siis

        Älä Power filteriä. Laita Pipercross Se on paljon parempi


    • suzuki solifer S1

      Itselläni on sama vika skootterissa, mutta ajaessani kun tavallaan pompin penkin
      päällä niin sillä tavalla se kulkee.. luulen että bensaletkussa tukos...

      • TuKeZii

        Eli ittelläni tollanen otsikon mopo. Siinä metrakitin tehari kiinni ja suutin vaihdettu isompaan.

        Ongelmana on että lähen ajaan, menee hyvin sellasen kilsan ja sitten alkaa buuaa ja sammuu, mutta jos siinä ku vielä on vauhtia tekee mäkistartin nii pääsee taas vähän aikaa, mutta joskus sekään ei auta. Sitten kun mopo on sammunu, yrität käynnistää uudestaa niin ei lähe käyntiin kun ryyppy päällä. Kylmänä lähtee iha sähköstartista painamalla. Eli voisko vika olla tossa ilmansuodattimessa vai jotain häikkää kaasarissa? Savua ei ihmeemmin tule. Sekin siinä on vielä että kestää melko kauan että ottaa sen piikin minkä tehari sille antaa, ja joskus ei ota ollenkaan vaa menee 30 km/h...


      • derby
        TuKeZii kirjoitti:

        Eli ittelläni tollanen otsikon mopo. Siinä metrakitin tehari kiinni ja suutin vaihdettu isompaan.

        Ongelmana on että lähen ajaan, menee hyvin sellasen kilsan ja sitten alkaa buuaa ja sammuu, mutta jos siinä ku vielä on vauhtia tekee mäkistartin nii pääsee taas vähän aikaa, mutta joskus sekään ei auta. Sitten kun mopo on sammunu, yrität käynnistää uudestaa niin ei lähe käyntiin kun ryyppy päällä. Kylmänä lähtee iha sähköstartista painamalla. Eli voisko vika olla tossa ilmansuodattimessa vai jotain häikkää kaasarissa? Savua ei ihmeemmin tule. Sekin siinä on vielä että kestää melko kauan että ottaa sen piikin minkä tehari sille antaa, ja joskus ei ota ollenkaan vaa menee 30 km/h...

        olla sillee et ei saa korvausilmaa tankkii, avaa tankinkorkki ja koita vaikka ilman korkkia, ittellä oli suunnillee samalaine et sai huuattaa hana pohjas ja sitte vaa boo ja sii se sit oli kunnes tajusin tuon ;)


      • TuKeZii<33
        derby kirjoitti:

        olla sillee et ei saa korvausilmaa tankkii, avaa tankinkorkki ja koita vaikka ilman korkkia, ittellä oli suunnillee samalaine et sai huuattaa hana pohjas ja sitte vaa boo ja sii se sit oli kunnes tajusin tuon ;)

        Tuosta olikin vika ja se on korjattu kaaaaaaaun sitten :) Tuohon auttaa ku poraa niitä reikiä siinä ylhäällä isommiks jos muilla on sama vika.


      • Anonyymi

        itellä aivan sama ongelma


    • Gilera Kuski -.-

      Joo eli miullakii on vähä ton tapane vika! Lämmitän mopon ihan kunnolla enne liikkeelle lähtöä. Ajelen jonku 1km-2km sitte se booaa ja ku ränkytän kaasua sitten se taas alkaa toimii mut sit se sama vika tulee jo jonku 50-100m. Voisko se saaha liiä vähä bensaa mut on siin joku 88 suutin tietääkseni. Ja on kunnon putsarit sun muut

    • ede17

      kannattaa viedä huoltoo koko mopo mun kaverill alko heti toimii skoba .. mut mulki on nyt sama juttu mun skobas :(

    • derbiili rikki-.-

      Joo elikkäs mulla on derbi senda xtreme sm 06 vuosmallii ja on ollu ny korjaukses 2 kertaa kuukaude sisää ku levis ja tällee ja nyt toimi sen 300 km ja nyt ei lähe ees käyntii ja mäkistartilki sammuu heti polkasemal ei ees yritä ja välil pakokaasut "räjähtelee" ja heittää ulos...joo elikkäs mikä vois oll vikan ite mietin et voisko cdi olla rikki tai jtn?

      • ry53y

        Täytä tankki !


      • Anonyymi

        Kato onko magneeton ajotuskiila kunnossa.


    • kokeiltujo

      itellä mopo savuttaa ja booaa. tarkistettu on neula,kaasari on puhistettu,ilman putsari näytti puhtaalle,kannen tiivisteet katottu. ja vika on pahentunu kokoajan. Mopossa on jo vakiona 88 suutin nii bensaa se saa. bensatankin korkki juttuki on katottu. vettä ei oo päässy nii mikä vois olla

    • Z

      derbi ei luultavasti saa kunnon kipinää.. tarkista onko tulpajohto hapettunut tai onko tulpanhatussa vikaa.. itse tulppaakin kannattaa vaihtaa ja kokeilla..

    • zoner 07

      jorgos,ajelen zooner v2 ja mittarissa 14500km.Ei vikoja kunnes viime viikolla alkoi mopo booaamaan ylämäessä ja tasasella....mitä v.....?

    • styg

      Derbi drd 2003 oon purkanu moponi jo parikertaa osiin ja välillä saan sen käymään suht normaalisti ja pystyn ajaankin jonkun aikaa kunnes mopo alkaa booaan ja käynti pätkiii ei käy tasaisesti olen putsannut kaasarin monta kertaa ja kokeillut ilman ilmanputsaria ja uusinut johtoja enkä tiedä onko vika kaasarissa vai kipinässä suuttimien vaihtoakin kokeiltu, mopossa on 74cc italkitin sylinteri ja 21mm dellorton kaasari

    • mulla on kanssa gilerassa (rcr) tämmönen että kaasupohjassa ei voi ajaa koska buuaa sitten taas lähtee jossain kohtaa normaalisti? kunnes taas buuaa ja pätkii runsaasti mikä vikana ?

      • Atte201

        Ite laitoin isomman suuttimen nii alko toimii


    • Derbi drd pro r -06

      Mulla kans vähä sama ongelma ku gileras, eli mopo alkaa booaamaan kun ajaa kaasu pohjassa ja varsinki jonku ylämäen jälkee nii heti boooooo.. Mikä vikana?

    • Pulmanitsari

      Sama ongelma generic triggerrissä. Kylmänä menee pari kilsaa, booaa 10sek, taas pääsee 2-5 kilsaa ajaa, sit booaaki sillee et ajamisest ei tuu mitään, vaan voi tunkee mopon penkkaa samantien. Ottaa ilmanputsarin pois, alkaa toimimaa.
      Siinäpä siis vika, I GUESS. Pitää löytää paremmin virtaavaa puhristin sitte :) kokeilkaa kaikki tekin siis vaihtaa suutinta ja puhdistinta, mutta muistakaa, yks asia kerrallaan ja taas kokeilkaa!

    • DERBIII

      mulla menee sillai sitte ongelma ohi, kun laittaa tankin korkin raolleen, nii tankki saa ilmaa, muuten siellä on alipaine.
      :)

    • toivottavasti apua

      Kysymyshän on jo laitettu vuonna -08 ja itselläkin oli sama ongelma. Joskus buuas ja muuten se pätki, eikä kulkenut oikein mitenkään. Säädin luistimen neulaa niin jopa toimii. Ei pätki sitten yhtään. Katsokaa samalla se ryyppy, että se ei anna bensaa Millo haluaa. Kyse oli gilera dna sta ja nyt kulkee suoralla sen 65-75

    • Zoneri :D

      itselläkin samaa ongelmaa kiinan ruohonleikkurissa (qingqi zoner V1!) käyntiin lähtee aamuisin ekasta ja toimii kun unelma mutta sitten... kun pitääkin pysähtyä niin pitää lähteä erittäin himmeällä kaasulla ja kun vauhti kasvaa voi heitää petaalia kunnolla, noh lueskelin tässä teidän kommmentteja ja mietin mikä siinä voisi olla vialla, avasin penkin ja huomasin että ilman putsari ei ole kunnolla kiinni, noh taivuttelin sen paikallee ja ruuvasin ruuvin kireelle,

      • zoneri :D

        jatkoa: nyt toimii täydellisesti ja kelpaa mennä mopo jengissä 50km/h ;D


    • mopiliaa

      kannattaa katsoa että bensa letku ei osu mihinkään niin että bensa ei virtaa kunnolla :D

    • tympääntynyt

      sama homma täälläkin,olen kokeillut jo kaikkea mut ei vaan käy kunnolla.en ymmärrä.itellä 72cc baotian parhaiten kulkee vakio ilmanputsarilla,suutin 84 kulkee 62km/h et ei paljon lujempaa ku vakio

    • yamahaaaa

      mulla on semmonen vika jos en rämppäää kaasua kun käynnistän mopon se sammuuu sen jälkee kun olen rämpännyt kaasua toimiii normaalisti kyseessä yamaha dt

    • kosa86

      hei mulla oli sama ongelma vaihdoin ilman putsarin suodattimen ja besa suodattimen sekä tulpan, toimi hetken sitten säädin tyhjäkäynnin ja kierros suuttimen ruuveista asetukset kohilleen ja otin ilman putsarin kannen irti ja leikkasin sen letkun mistä se ottaa ilmaa putsarille niin puoliks ongelma hävisi ja toimii hyvin. oma diagnoosi sai liian vähän ilmaa ja sen takia tukehtui ja sammui noi säädöt löytyy netistä miten ja monta kierrosta auki niitä suuttimia ruuvailee! kannattaa kokeilla tommosta eli leikata se putsarin ilman otto putki puolet lyhkäsemmäks jolloin saa enempi happea!!! toimi ainakin minulla.

      • kosa86

        minulla teki sellasta että täydellä kaasulla aina tukehtui ja hyytyi piti pitää kaasua juuri oikeassa kohdassa että edes ylämäki päästiin ylös minun kymco ei ole vakio vaan holkki vaihdettu sekä hukkaputki irrotettu. kulkee 70km\h mutta uuden ilmanpuhdistimen jälkeen enää 60km\h pitää vielä säädöt katsoa ja puhdistaa kaasari.


    • derbidrd on paska

      edelleenkin pellet poratkaa siihen teiän tankin korkkin se reikä ni toimii testasin itekki rieju mrx:sä ni keulii kaasusta ja lähtee ku homo pillulta

    • RIEJU-MRX50ccPowerUp

      Itelä oli tulpanhattu vaan löysästi kiinni pytys :D :D ja teki just tuota samaa kannattaa se laittaa ekana kunnolla kiinni koska ite tekkiin noi kaikki muut neuvot ja mikään niistä ei pelannut mutta sitten hoksasin että vika vois olla tulpanjohosa jossa se sitten olikin ja laitoin vaan sen kunnolla siihen kiinni ni alakohan toimimmaan

    • baotian

      skootterini menee 3/4 osaa kaasulla 70km/h ja täys kaasulla 60 km/h mikä voisi olla vikana

    • ehrotus

      viallinen kytkin saa aikaan skootterissa vimpalla puolella sentillä kaasusta booauksen kannattaa tsekata et palat o kunnossa nää o ihmeellisii vehkei

    • Janssi

      Mulla tuli ihan täysin sama ongelma eilen aeroxiin ku sudittelin jäällä nii sit tehot väheni ja nyt vieläkin vaikka oli koko yön jäähtymässä epäilen että lämpöleikkas voi kyllä johtua myös suuttimesta.

    • yamahaaaa

      Osaaks joku neuvoo ku mun yamaha dt:s on jotain vikaan tänää käynnistin sen pysy käynnis 10 sekunttia sitku painoin kaasuu se jotenki niinku boooas ja sammu sen lähtee ei oo lähteny käyntiin, koko ajan lupaa mutta ei mitää tapahdu.

    • Derbiboy

      Ittelläni oli sama vika. Vian syy oli että suutin ei ollut tarpeeksi kireällä ja sen myötä mopo ei saanut tarpeeksi vensaa tai sai liikaa vensaa. Kiristin suuttimen ja nyt derbini toimii moitteettomasti.

    • nimetön

      Älä käännä sitä tyhjäkäyntiä kiinni päin, auki päin paranee tyhjäkäynti

    • Mikä on vikana

      Itse ostin uuden suuttimen joka on 75 ja entinen 65... kävin montulla ajamassa ja kun annan kaasua niin boaa ja meinaa sammua....
      Voiko suutin olla liian suuri???HELPP

    • jormaakdaep9

      ei saa tarpeeksi bensaa ja kannattaa käyttää n.5min ennen kuin lähtee ajamaan, varsinkin jos on vähänkin kylmä ilma.

    • S4M

      Osaisko kukaan kertoa mist johtuu, että moottori alkaa booaa liikkeellä kun laittaa lisää kierroksia? Vapaalla toimi hyvin. Olen putsanut kaasarin ja vaihtanut tulpan, joten kipinä kyllä tulee hyvin, mutta se ei auttanut. Eli sähköpuoli on kunnossa muuten vapaallakaan ei toimisi! Luulen ongelma on bensa-ilman mittasuhteessa eli jommankumman moottori saa vähemmän/enemmän kuin normaalisti pitäisi saada. Onko vinkkejä kuinka ongelma voidaan ratkaistaa?

    • Cepari

      Mulla cpi 70cc metrakitillä ja turbokitillä ja 19mm kaasuttimella ja power flitterillä enkä milllää meinaa saada toimimaan.
      Jos antaa olla 20sek tyhjäkäynnillä nii pystyy kaasuttelemaan 10sek kunnolla ja sitten taas booaa. Tällä hetkellä 130 suutin voiko muka olla liian pieni???

    • KTM6506

      Liian pieni suutin epäilisin tai sitten bensaletkut tukossa

    • Japeööö

      Mulla keeway focus lähtee hyvin käyntiin mutta ei kärsi antaa kaasua yhtään vaan sammuu ja booaa, sitten kun laittaa sormea vähän ilmanputsarin reijän päälle niin lähtee jo liikkeelle ja ottaa jotenkin kierroksia. Onko suutin väärä, imuvuoto, kampuran stefat?

      • mopomies_

        olisko kaasuttimen neula liian "laihalla", laittaa pykälän alemmas. esim normi3-> 4kohtaan. ..silloin neula on kerkeammalla ja seos on rikkaampi.
        :D kun tukit ilmaa, teet silloin juuri seoksesta rikkaaman.


    • Ypöooorj

      Sormella koittaa tosiaan tukkia putsarin ku kylmällä käynnistää ni kaikki mopot kåynnistyy.

    • Nimetonkäyt

      Moro! Mopossani sellainen vika että kun laitan mopon käyntiin lämpimässä varastossa käy tyhjäkäynnillä hetken ja kun antaa kaasua niin booaa ja sammuu eikä käynnisty enää. Tulppa ehjä ainakin. Oisaisitteko auttaa mikä vikana?

      • tuttu_vika

        kaasarin säädöt on mennyt pieleen.. kaikki kolme asetusta pitää olla oikein (alku tyhjäkäynti, ajo, kiihdytys ja lepokierros -säädöt).
        itellä kun booas niin palautin säädöt Tehdäs asetuksille ja säädin siitä ohjekirjan (servicemanual) mukaan..
        itsellä oli oireina.. ::
        -lähti hyvin käyntiin mutta tyhjä käynti oli liian isolla heti alkuun.
        1-kun pyörityhjäkäynnillä aikansa, sammui. eikä lähtenyt käyntiin ( ei helposti).
        2-kun yritti lähteä heti liikkeellä, sammui heti kun väänsi kaasua ja pumpaamalla sai pysymään käynnissä vähän aikaa..
        -kiihtyi hitaasi ja välillä nopeasti.
        - kaasun kun veti täysille, alkoi buuaamaan ja tuntui kun olisi tukehtunut..

        nostin naulaa, säädin ilman ja säädin tyhjäkäynnin (meni pelkästään tyhjäkäynnin säätämisessä melkein 45min.. kyllä on tarkkaa hommaa.. laitoin orginal tulpan, kun orginal tulpast voi analysoida vikoja.. nyt toimii kuin unelma :)


    • Anonyymi

      Tuun tänne nyt vähän myöhään jos kukaan näitä nyt ees lukee, mut mul on derbissä sellasta vikaa, kun vaihoin vakio putken enoxin tehoputkeen niin aluksi toimi hyvin mutta kun tulin himaa nii alko pätkii eikä ota kaasua et vähän ku ois ryyppy päällä koko ajan mut ei vaa ota kaasua. Tietääköhän kukaa mikä saattais olla vikana ku haluis päästä ajaakki.

      KIIRE???!!?!???

      • Anonyymi

        kannattaa tarkistaa että pistät varmasti sen ryypyn pois 😂


    • Anonyymi

      Käy rikkaalla.Kaasarin neula laihemmalle ylös sokka.Imu kuristin pois nii saa happee...

    • Anonyymi

      Moro miks yamaha aerox booaa kaasu pohjas eikä kulje oikeen mihikään?mutta noin 15s se kestää ja sit roxi lähtee iha hyvi piikille yms?

    • Anonyymi

      minä huomasin pari päivää sitte että mopon tyhjäkäynti on suurempi ku ennen. no tästä pikkuhiljaa mopo alkaa booaa ekaksi ihan vähän vaan mutta tänään jo melkein koko ajan eikä ajosta tuu mitään. ainut miten onnistuu on että huudattaa isoilla kierroksilla. ennen käynyt ja toiminut normaalisti. tyhjäkäynti siis toimii

      • Anonyymi

        Putsaa kaasutin, etenkin suuttimet jarrukliinerillä ja paineilmalla.


    • Anonyymi

      Mulla on vakio mopo ja kun ajaa nelosella niin tulppa kastuu. Mitä pitäs tehä

    • Anonyymi

      Mulla on vakio mopo ja silläkö ajaa jonku aikaa niin kastuu tulppa

    • Anonyymi

      Yamaha bws. Mietin tässä että mikä vois olla vialla ku kone remontti tehty ja seiska airsali laitettu kii, aluks toimi hyvi ja pari päivä päästä Alko booaus esim jos keikat menee korkeelle. Sen jälkee ku keikat laskee ni vaa booaa. Voisko olla kaasarista ku sieltä puuttuu tyhjäkäynti ruuvvi ja joku toine et saa sielt liikaa ilmaa. Seos ruuvvi kiinni ja putsariki on mut silti sama homma. Käytän 21mm motoforce kaasarin ja 130 suutinta. (110 toimi huonomi)?

      • Anonyymi

        Laita ny se tyhjäkäyntiruuvi paikalleen ku se neula laskeutuu kokonaa alas niin sinne ei jää rakoa mistä pääsee bensaa ja ilmaa koneeseen joten tottakai se tukehtuu ilman sitä ruuvia


    • Anonyymi

      Tiiän että aika vanha keskustelu mutta ku ei nuo Facebookin pojat osaa auttaa kyseessä on Aprilia mopo ja lähtee käyntiin kylmänä hyvin ryypyllä kuumana ilman sitä ihan hyvin kiihtyy todella hyvin ja ottaa piikin mutta kun ajaa pitkään matkaa booaa ja sammuu sitten hankalaa saada uudelleen käyntii olen yrittänyt laittaa isomman suuttimen ja laittaa rikkaammalle mutta ei enää kierrä (tulppa ei kastu) mikä voisi olla tämän hetkinen pääsuutin 90 neula laihimmalla, bensanpinta ei säädettävä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe