Lopettakaa

Lopettakaa

niiden sossu rahojenne nostaminen, senkin lois eläjät!

Minulla oli yksi kaveri joka ei ole eläessään tehnyt päivääkään töitä, eikä ollut halukas menemään töihin vaikka olisi ollut mikä!
Kerrankin olisi päässyt töihin, mutta halusi mieluummin jäädä kotiin makoilemaan kuin mennä töihin.

Vielä se tänäkin päivä nostaa kaiken maailman tukiaisia, elää, ryyppää, heruttelee netissä MINUN verorahoillani!!! ETTÄ PISTÄÄ VIHAKSI!

3

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...paskanjauhanta

Jos kaverisi vituttaa, mene saarnaamaan sille.

Täällä suurin osa on ottamaan vastaan normaalipalkkaisen työn vaikka heti.

• lapin äijä

Anna kaverin elää aivan rauhassa.Ei se työ herkkua ole.Tehe sinä vaan töitä,kun tykkäät.Mitä sinä vouhkaat tyhjää.Minäkin olen jättänyt työt,niille jotka niistä tykkää.Minä tykkään pötkötellä rauhassa kotona.

• menis jos olis..........

olihan vuodatus.Työ ihmisen perusoikeus on viety!!jokainen tekee niin kuin tekee!
      kyllä tää suomi hyysää kuule ihan muuta ku omiaan.ESIM!!!Mitä maksaa esim.svedujen työ ja palvelut meillä suomessa ja niiden hyysäys..itse asun kunnassa missä svedut saa töitä! ei oikein suomenkieliset.Epäpätevätkin menee ohi aina menneet!!!siis tosi asia!!! ja menee edelleen.Itse aikoinaan soitin siivoojan paikasta vaikka olen ammatti ihminen ihan muuhun.Ei et osaa kunnolla kieltä et pääse..tässä on norkoiltu töitä 16v siellä täällä välillä käyty muualla.Nyt ei kiinnosta työn teko enää pätkääkään kun ikää alkaa olla ja mielenkiinto menny!eläkettä ei oo kertynny omaisuutta kyllä.S-Luukulle ei oo päästy ikinä..sitten vanhana aijon!takuulla!!!!!!!En nää mitään hyötyä tavallisena suomal.kielestä tosin jos olisn matkailu tms alan ymmärrän.

Moni työssä oleva luulee et työhön pääsy on helppoa alan siksi ja siksi mutta koittakaa ompa vaikeaa..ei edes siivoojaksi pääse noin vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe