niiden sossu rahojenne nostaminen, senkin lois eläjät!
Minulla oli yksi kaveri joka ei ole eläessään tehnyt päivääkään töitä, eikä ollut halukas menemään töihin vaikka olisi ollut mikä!
Kerrankin olisi päässyt töihin, mutta halusi mieluummin jäädä kotiin makoilemaan kuin mennä töihin.
Vielä se tänäkin päivä nostaa kaiken maailman tukiaisia, elää, ryyppää, heruttelee netissä MINUN verorahoillani!!! ETTÄ PISTÄÄ VIHAKSI!
Lopettakaa
3
262
Vastaukset
- ...paskanjauhanta
Jos kaverisi vituttaa, mene saarnaamaan sille.
Täällä suurin osa on ottamaan vastaan normaalipalkkaisen työn vaikka heti. - lapin äijä
Anna kaverin elää aivan rauhassa.Ei se työ herkkua ole.Tehe sinä vaan töitä,kun tykkäät.Mitä sinä vouhkaat tyhjää.Minäkin olen jättänyt työt,niille jotka niistä tykkää.Minä tykkään pötkötellä rauhassa kotona.
- menis jos olis..........
olihan vuodatus.Työ ihmisen perusoikeus on viety!!jokainen tekee niin kuin tekee!
kyllä tää suomi hyysää kuule ihan muuta ku omiaan.ESIM!!!Mitä maksaa esim.svedujen työ ja palvelut meillä suomessa ja niiden hyysäys..itse asun kunnassa missä svedut saa töitä! ei oikein suomenkieliset.Epäpätevätkin menee ohi aina menneet!!!siis tosi asia!!! ja menee edelleen.Itse aikoinaan soitin siivoojan paikasta vaikka olen ammatti ihminen ihan muuhun.Ei et osaa kunnolla kieltä et pääse..tässä on norkoiltu töitä 16v siellä täällä välillä käyty muualla.Nyt ei kiinnosta työn teko enää pätkääkään kun ikää alkaa olla ja mielenkiinto menny!eläkettä ei oo kertynny omaisuutta kyllä.S-Luukulle ei oo päästy ikinä..sitten vanhana aijon!takuulla!!!!!!!En nää mitään hyötyä tavallisena suomal.kielestä tosin jos olisn matkailu tms alan ymmärrän.
Moni työssä oleva luulee et työhön pääsy on helppoa alan siksi ja siksi mutta koittakaa ompa vaikeaa..ei edes siivoojaksi pääse noin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366