Niin kysyisin et kun oon hankkimas täs kameraa niin kumpi ois parempi toi Panasonicin Dmc-fz18 vai Canonin PowerShot S5 IS
Panasonicin Dmc-fz18 vs Canon PowerShot S5 IS
1
403
Vastaukset
- jeejeejej
12x ja 18x putket vaan ei käy vertailuun , ei oikein mitenkään ja mikä vielä tärkeämpää , canonista puuttuu 28mm laajakulma ?????
itse olen touhunnut nykyään enimmäkseen kyseisen panan parissa ja on kyl loistava kamera mun tarpeeseen , luovuin vuosi sitten canonin S3 mallista , pana fz18 mulla on ollut vasta kuukauden
18 x putki on vaan jotain johon en ollut varautunut , se yllätti hyper positiivisesti
esim väkijoukosta n. 30-50 metrin päästä kuvattuna eri ihmisiä saa loistavia henkilökuvia ... siis kohde tarkka ja tausta sumea juuri tällä max 18x mitalla , ihan käsivaralla napsittuna
kuvanvakaaja cameralabsin mukaan todella kehittynyt edellisistä hyvista kuvanvakaajamalleista vielä selkeästi parempaan suuntaan tässä kamerassa ja sen kyllä huomaa
pitäis blokittaa jonnekkin noita otoksiani , en ole vielä sellaseen syttynyt
putkesta lisää , n. kilometrin päästä vastarinteeseen kaikki optinen 18x 8 megan tarkkuudella peliin (huom extrazoomi 2 megapikselin tarkkuudella optista 28.7x) ja digitaalista n 30% , kuvaa kun tarkasteli koneella niin sieltä hieman zoomaamalla sai esiin aika tarkasti mm. jäniksen jäljet hangessa
canonin plussa on lisäsalaman jalka , esim latohäihin ymv ok juttu
muuten päätyisin kyllä kirkuen panasoniciin
panan vertailutuotteina pitäisin enemmin fujin s8000 ja olympuksen uz560/570 malleja , itse vertailin noita ja pari tärkeää juttua sai mut panan kannalle
minuutin max. valotusaika ja RAW kuva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145