Eli mistä voin ladata teiniraskaushackin? Voiko siitä olla haittaa peliin? Miten sen sitten saa peliin? Voiko teini saada sen avulla aikuisen kanssa lapsen? Tulipa paljon kysymyksiä toivottavasti joku jaksaa vastata, koska en osaa ladata mitään...
teiniraskaushack
7
1480
Vastaukset
- minä vain
Mä menen raadon kauta ,sinne jossa on hackiti.
Ei mun mielestä mitään,joo teini voi saada lapsen teinin kansa . - mimmi*
vastailempa sinulle :D
1. en tiedä nyt tähän hätään mistä sen saa.
2. siitä VOI olla haittaa pelille, sen näkee sitten kun sen lataa. jos pelissä sen jälkeen kun olet ladannut sen alkaa ilmetä ongelmia poista se. ja se ei toimi, jos sinulla on vaikka uusin lisäri vuodenajat ja lataat sen lemmikkielämään, niin sillon se ei toimi. pitää aina ladata se uusimpaan lisäosaan. jos ei ole lisäosia, lataa perusosaan.
3. sen saa peliin kun purkaa samalla tavalla kun ladatutkin.
4. teini voi saada aikuisenkin kanssa lapsen. ja sillä voi tehdä vaikka mitä muuta; keskenmenon, kaksoset ym. jännää. :P- ^^Tollo^^
Mut ku en osaa ladata yhtää mittää :)
- MOI!123
^^Tollo^^ kirjoitti:
Mut ku en osaa ladata yhtää mittää :)
Tästä teiniraskaus hackista; mikä on niistä ladattavista hackeista on sopiva mulle, kun mulla on koneella asennettuna teinien kamasetti & perus sims
onks se joku niist Final jutuista ?
kiitti etukäteen (= - ghy,krsty
MOI!123 kirjoitti:
Tästä teiniraskaus hackista; mikä on niistä ladattavista hackeista on sopiva mulle, kun mulla on koneella asennettuna teinien kamasetti & perus sims
onks se joku niist Final jutuista ?
kiitti etukäteen (=Kirjoita vaikka googleen mitä haluut ladata ja sitten siihen perään download. Paina enter. Sit siihen tulee jotain ja paina vaan jotain niistä. Ja yleensä siellä jossain lukee download ja sit se lataa sen automaattisesti? :O tai siis emmä osaa selittää. Mul ainakin täytyy vaan painaa et "download" ja sitten se lataa sen siihen.... ): anteeks
- gdsgdsgs
ghy,krsty kirjoitti:
Kirjoita vaikka googleen mitä haluut ladata ja sitten siihen perään download. Paina enter. Sit siihen tulee jotain ja paina vaan jotain niistä. Ja yleensä siellä jossain lukee download ja sit se lataa sen automaattisesti? :O tai siis emmä osaa selittää. Mul ainakin täytyy vaan painaa et "download" ja sitten se lataa sen siihen.... ): anteeks
Jos tet sen hacsin (vai mikä seon)
niin se lapsi jää kampukselle.. Ainaki mulla jäi xD
- norsumemu
http://www.simbology.com/mods/index.php?dir=inteen/inteenimater/&sort=date&order=desc tuolta saa ja toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948