Meillä on 2 kpl sellaisia ruskeita teak väli-ovia 60-luvulta,enenmmän ja vähemmän hyvässä kunnossa,niissä on pintanaarmuja ja pari syvempää koloa.
Saako näitä enään entisöityä tai pitääkö jostain yrittää saada uudet ovet,olen yrittänyt etsiä ovia mutta näiden koko on niin hankala.
Tai tietääkö kukaan ketään joka osaa nämä entisöidä?
60-luvun teak ovet
2
897
Vastaukset
- Sinirenki
Kyllä sinun kannattaa yrittää itse. Jos onnistuisit tyrimään, niin osta sitten uudet ovet.
Osta puukittiä millä paikkaat kolot ja naarmut. Puukittiä saa varmaan teakin värisenäkin. Kokeile sävyä jossain vähemmän näkyvällä paikalla.
Sitten vain hiomaan ja lakkaamaan. Lakan kanssa pitää sitten valita sävy. Kirkaallakin voi kokeilla tai sitten voi hakea sopivaa sävyä. Tietenkin voi vetää ensin kirkkaalla ja sitten tarvittaessa sävytetyllä.- tsokkis33
Kannattaa tosiaan yrittää ensin itse...
Veikkaan, että naarmut ovat pinnassa, jolloin tiikiovet voi "herättää henkiin" sivelemällä ne sellakkaliuoksella. Ovipinnat antavat anteeksi pienet naarmut toisin kuin pöydän pinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266