multa meinas lähteä tukka päästä, kun luin sen kohdan, missä harry kuulee siriuksen talossa yläkerrasta meteliä ja huoneessa on nyyhkivä weasleyjen äiti ja ron makaa maassa kuolleena. mä olin ensin että mitä -vettiä! onneks ei sitten kuollutkaan. kuinka moni koki saman?
mä luin sitten sitä kirjaa niin ahneesti, että ihan unohdin sitten, että siinä kuolee joku, kunnes pääsin sille kuolemasivulle. että lens kirja maahan ja kirosin kirjailijan arvatkaa minne!
yks kirjan ehdottomasti parhaimmista kohdista (joka piti lukea saman tien pariin kertaan putkeen), oli se weasleyn kaksosten lähtö tylypahkasta, ai että oli mahtavaa luettavaa! samoin oli ihanaa, kun ne opettajat muka ei saaneet niitä ilotulitteita ja muita mörköjä luokista häädettyä :D
kuinka moni säikähti (jos et tiedä juonta, älä lue)
4
718
Vastaukset
- Loony
No mä oli sillee What a..? Muttsitten se alko mennä vähän käsittämättömäks ku siinä oli lähes koko Weasleyn perhe ja Harry kuolleena, ni älysin että se on vaan joku Mollyn hahra tai joku..
Ni pakko vielä kertoo että hyyvä kohta oli siellä junassa ku Ron sano Grabben (vai Goylen?)äänellä:"I...must..not..look..like.. a..baboons..backside. Ja sitte ku Luna nauro ja nauro..
Ääh, mitä mä tälläsiä kirjottelen?! Oli lukemattomia hyviä kohtia!- Kuunkoi
Kyllä vietiin nyt henki niin kiinnostavalta henkilöltä, että en tiedä jaksanko enää lukea tulevia osia...
- chocol@te
Kuunkoi kirjoitti:
Kyllä vietiin nyt henki niin kiinnostavalta henkilöltä, että en tiedä jaksanko enää lukea tulevia osia...
samaa mieltä kuunkoin kanssa... Vaikka luen seuraavat osat joka tapauksessa, saa jotain aika ihmeellistä tapahtua niissä että täyttää ton puuttuvan paikan..
Ja sarjassa missä on kuitenkin 7 kirjaa... se sai olla mukana niin vähän aikaa! ei ole reilua..
- tyttö
moi mistä kirjasta tuo oli,kun en ole iahn varma,mutta luulisin että vitosesta? voisiko joku vastata kiltisti,kun haluasin tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125