W880i Musiikkia puhelimeen ilman muistikorttia?

Satzymi

Eli, onko mahdollista saada musiikkia kyseiseen puhelimeen ilman muistikorttia?

Olen yrittänyt, mutta tietokone ei tunnu reakoivan kännykkään.
Muistissa on tilaa, joten se ei siitä voi johtua..

Kun liitän johdon koneeseen ja kännykkään, kännykkä kysyy;
"tiedonsiirto"
"Puhelintila"
Tästä minä etenen tiedonsiirtoon, mutta enempää ei tapahdu. Se niinsanotusti jämähtää kohtaan, missä se neuvoo sulkemaan ohjelman ensin tietokoneesta, ennenkuin vetää johdot pois.

Olisiko kenelläkään neuvoja?

7

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgfddf

Eikö puhelin näy massamuistina muka? Itsellä ainakin näkyy.

• Satzymi

Jep. Kun liitän johdon, tulee asema D: mukaan listaan. (Siirrettävä levy (D:) )
        Mutta, kun yritän avata sitä, se käskee asettamaan levyn asemaan.
        Tarkoittaisiko se siis sittenkin muistikorttia?
        Jestas, olen minäkin yksi tekniikan ihmelapsi:D

• Tugendbold

kun olen ajatellut ostaa tuon kännykän: kestääkö akku todella yli 400 tuntia stand by:ssa kuten valmistaja sanoo. Nokialaiset kun näyttää pystyvän nippa nappa 300 tuntiin.

• Satzymi

Ei minulla ainakaan.
        Ja kysyin silloin ostotilanteessa, että pitääkö akkua ladata se 12h (vai mitä se oli:D), niin sanottiin ettei tarvitse. Kun vain akun täyteen lataa, niin se on sitten siinä. Eli siitä ei voi johtua se, että joudun lataamaan kännykän noin kerran kahdessa päivässä. Joskus menee kolmekin päivää...Ja ottaen huomioon, etten minä voi vielä kunnolla käyttää kännykän musiikkisoitinta...
        Toivottavasti sait jotain selvää tästä viestistä:D

• Tugendbold
        Satzymi kirjoitti:

Ei minulla ainakaan.
        Ja kysyin silloin ostotilanteessa, että pitääkö akkua ladata se 12h (vai mitä se oli:D), niin sanottiin ettei tarvitse. Kun vain akun täyteen lataa, niin se on sitten siinä. Eli siitä ei voi johtua se, että joudun lataamaan kännykän noin kerran kahdessa päivässä. Joskus menee kolmekin päivää...Ja ottaen huomioon, etten minä voi vielä kunnolla käyttää kännykän musiikkisoitinta...

tiedosta. Täytyy vielä harkita, jos akku on noin huono. Mulla oli yksi Nokialainen jossa oli vähän samaa vikaa joten annoin sen pois ja palasin vanhaan muvta-valko-kännykkään. Nyt aattelin kokeilkla jotain muuta.

• ,ää
        Satzymi kirjoitti:

Ei minulla ainakaan.

mulle sanottiin ostotilassa että sitä pitää lataa se vissii 16 h tai jtn. kyl mä joudun lataa paljon harvemmin ku sä. :S johtuiskohan siitä et sä et ladannu sitä tarpeeks. ja lataus kerrat vaan harvenee. mut se musa soitin vie ihan hirveesti akkua....

• heli

ja kun olet valinnut puhelimeesi tiedonsiirto tilan ja olet huomannut että koneesi tunnistaa puhelimen (siirrettävä asema esm. D), niin otat sitten hiiren kauniiseen kätöseesi ja tietokoneella siirrät tavarat (musiikin) tälle asemalle. ja se oli siinä. puhelinta sinun eitarvitse itsessään käyttää muuten kuin tilan valintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1309
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      553
      1198
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe