Tänään JIM kanavalta

jänniä juttuja

22.00 Totta vai tarua?
Muinaiset astronautit. Tällä viikolla tarkastelussa myytti muinaisista astronauteista. Olivatko muinaisten kansojen jumalat itse asiassa maapallolle laskeutuneita avaruusolentoja? Amerikkalainen sarja.

10

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfjh34hhdfj

.. pitää tsekata.

:-)

• Vaikuttaa

ainakin ensimmäiseen mainoskatkoon asti...

• Skeptikko löytynyt

Nolaamaan itsensä televisio ohjelmaan. Ja kaiken lisäksi oli vielä aika ärsyttäväkin..

• juuuuuu

Ei ollut varsinainen skepo vaan totaalikieltäjä eli ei voisi tunnustaa muukalaista olemassa olevaksi vaikka näkisi sen omilla silmillään. Eli siis pöljä!

• totaalikieltäjien
        juuuuuu kirjoitti:

Ei ollut varsinainen skepo vaan totaalikieltäjä eli ei voisi tunnustaa muukalaista olemassa olevaksi vaikka näkisi sen omilla silmillään. Eli siis pöljä!

takia on koko sarjaa vaikea katsoa. Mielenkiintoisia aiheita sinänsä, aina vaan välillä putkahtaa joku tämmöinen nuija made by skectics ruutuun. Pakollinen kanavanvaihto pariksi minuutiksi, takaisin kun taas itse aihe jatkuu ja ruutu nuijavapaa. Rasittavaa kanavapujottelua.

• Tälläisi ohjelmia lisää.
        Olkoon totta tai tarua, mutta se laittaa miettimään. Minun totuus on että emme ole yksin.
        On itsekästä ajatella olevansa ainutlaatuinen täällä.
        Meidät on tänne aikojen alussa tuotu ja sillä sipuli

• ........,,,,,,,,

mitä aiheita sarja on jo aiemmin käsitellyt, ku vast ny hokasin ton

• ShangDi

kyseistä ohjelmaa youtubissa, kun jäi näkemättä?

• ProffSKU

Se kallo ei ole ihmisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe