MIkä mulla on? Mä tunnen itteni ahdistuneeks ja mua oksettaa. Ja sitten oon viilllelly. Tästä on tullut ongelma. Ku mua vaan ahdistaa, ja sitten alan viilteleen. Mä en kestä enää. Miten voisin saada sen loppumaan? Tänääkin lähdin ulos ja juoksin niin kovaa kuin jaksoin että ahdistus lähtisi. Mutta ei. Ei se lähtenyt. Söin suklaatakin, ei lähtenyt. Lauloin, ei lähtenyt. Mikä auttaa? Vanhemmille ei viitti kertoo, ku se käskis meneen jonnekki terapiaan varmaan. En uskalla puhuu tästä muilleku mun kamuille, ja sitte ne on sanonu sen medän luokan pojille, ja ne sitte kokoajan koulus sanoo et ei sulla ees oo järkevää syytä viillellä vaikka ne ei tiedä et miks mä viiltelen. :/
Ne vaan sanoo et ei oo ees syytä vaikka ei ees tiedä onko syytä. Miten saan ahdistuksen loppumaan ?
Mikä mulla on?
10
1224
Vastaukset
- asasdasdsa
Teiniangst
- __kaneli
sinun kannattaa miettiä, että miksi sulla ahdistaa. Jos sulla on joku tietty syy, niin mieti mikä siinä asiassa ahdistaa. sinun täytyy käsitellä se asia, ja puhua jollekki. se auttaa kummasti. Ja se, että kertoisit vanhemmille olostasi on mielestäni vain hyvä juttu.jos ne passittaa sinut terapeutille, niin mitä sitten? Oletko miettiny, että se voisikin olla ihan hyvä juttu? Siellä sinua kuuntelisi joku sellainen joka saattaisi oikeasti ymmärtää tilannettasi. :)
jos tämä terapia homma ei silti kuulosta hyvältä, niin kerro vanhemmille ja sano, ettet ole valmis puhumaan tuntemattomalle ihmiselle asioistasi. Voihan se olla, että vanhempasi ymmärtävät tilannettasi paremmin kuin kuvitteletkaan.- Alottaja.
Minä en tiedä miksi minua ahdistaa. Mutta mieluummin kerron terapeutulle tunteistani, kuin vanhemille. Mutta mihin meen jos haluun puhuu jollekki terapeutille jos en haluu kertoo vanhemmille? Voiko niin tehdä?
- yritetään90
Alottaja. kirjoitti:
Minä en tiedä miksi minua ahdistaa. Mutta mieluummin kerron terapeutulle tunteistani, kuin vanhemille. Mutta mihin meen jos haluun puhuu jollekki terapeutille jos en haluu kertoo vanhemmille? Voiko niin tehdä?
Siis jos sul on koulussa terkkari niin se voi auttaa sua löytämään terapeutin.
Terkkarilla on vaitiolovelvollisuus ettei mitään hätää :)
Ja eiks lähimmästä terveyskeskuksesta voi varata ajan?
Ainakin mun mielestä voi :)
Jumalan siunausta :) - Alottaja.
yritetään90 kirjoitti:
Siis jos sul on koulussa terkkari niin se voi auttaa sua löytämään terapeutin.
Terkkarilla on vaitiolovelvollisuus ettei mitään hätää :)
Ja eiks lähimmästä terveyskeskuksesta voi varata ajan?
Ainakin mun mielestä voi :)
Jumalan siunausta :)Meen heti huomenna puhumaan terkkarille.
- yritetään90
Viiltely ei ikinä auta.
Ahdistuneisuus kylä lähtee pois jossakin välissä.
Jokaisella ihmisellä on ahdistuneisuutta jossakin välissä ja se lähtee yhtä nopeasti kuin tulikin.
Sun on kyllä kerrottava vanhemmilles.
Tai edes terkkarille, jolla on vaitiolovelvollisuus.
Sun on hyvä hakee apua tähän ahdistuneisuutees mahdollisemman nopeasti.
Kaikkea hyvää sulle ja Jumalan siunausta :) - Puhua
Ihan näin yleisesti ilmoitan kaikille, joilla on sama tunne; Puhukaa asiasta "luotto" henkilöiden kanssa, esim : Vanhemmat...
Tosin en kyllä koulussa puhuis noista asioista, ne menee AINA eteenpäin. (En yritä pelotella, mutta totta se on)- Alottaja.
No en mä sitte viittinytkään mennä puhuun sille terkkarille. Huomenna mie meen, jos sanotte et mitä mä sanon siellä? Plliide, kertokaa.
- mörö
Alottaja. kirjoitti:
No en mä sitte viittinytkään mennä puhuun sille terkkarille. Huomenna mie meen, jos sanotte et mitä mä sanon siellä? Plliide, kertokaa.
Kerrot terkkarille saman kuin tuossa aloitusviestissä.
- hadvenna
suosittelen sitä terapiaa...tai itse ainkin menisin edes käymään siellä jos olisin sinä. eihän sun ole pakko kertoa vanhemmille koko asiasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754