Olen muuttamassa ensi talveksi Bangkokiin ja oon vielä kämppää vailla. Tietäisikö joku jotain hyvää nettilinkkiä tai suoraa kontaktia yms, jonka kautta kämppää voisi lähteä etsimään? Minkä hintaisia vuokrat Bangkokissa suunnilleen ovat esim hyvin varustetussa (suihku,ilmastointi,keittiö,tv,pesukone)kaksiossa? Suurensuuri kiitos kaikille vastaamaan vaivautuneille.
Asunto Bangkokista
4
631
Vastaukset
- Pte
Terve!
Mulla oli kämppä Sathorn roadilla toissa talvena.
59neliötä(2huonetta,suihku,parveke,pikkukeittiö)
Vuokra oli 4500markkaa.
Mut sitä ennen asuin Nonthanburissa, ihan vähän Bangkokin ulkopuolella, sielä 90neliötä ja sama hinta.
Mut kyllä niitä saa paljon halvemmallakin.
Kannattaa kysyy vinkkejä Thaimaan suurlähetystöstä. Ne oli aika hyviä neuvomaan kaikessa. Parhaiten niitä luukkuja löytää kyllä Bangkok Postin sivuilta, mut lehti on vähän kortilla Suomessa ;)
Cheers Pte- Urkki
Kiitos vastauksesta Pte!
Tiedätkö Helsingin seudulla paikkoja, joista Bangkok Postia on saatavilla?? Stokkan akateeminen varmaan?? Ootko ite lähössä ens talvena reissuun? - Pte
Urkki kirjoitti:
Kiitos vastauksesta Pte!
Tiedätkö Helsingin seudulla paikkoja, joista Bangkok Postia on saatavilla?? Stokkan akateeminen varmaan?? Ootko ite lähössä ens talvena reissuun?Sieltä luulis löytyvän, en oo ite sitä täältä ikinä ostanut. Joo oon lahdössa ainakin neljäksi kuukaudeksi reissuu loka-marraskuussa (Nepal,India,Nicobar,Indonesia,Thailand,Lao ja Cambodia).
Yks paikka kans mistä B-postin vois löytää niin on toi kurvissa oleva Bangkok center, vai mikä sen nimi nyt olikaan. - txt
Pte kirjoitti:
Sieltä luulis löytyvän, en oo ite sitä täältä ikinä ostanut. Joo oon lahdössa ainakin neljäksi kuukaudeksi reissuu loka-marraskuussa (Nepal,India,Nicobar,Indonesia,Thailand,Lao ja Cambodia).
Yks paikka kans mistä B-postin vois löytää niin on toi kurvissa oleva Bangkok center, vai mikä sen nimi nyt olikaan.Onhan Bangkok Post netissäkin.
http://www.bangkokpost.com/
Katso sieltä kohta Property Guide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689