Mitä kannataa

varoa

kaksi vanhaa varista 40 ja 50 lähdössä Marmarikseen juhannuksen korvilla.Olemme käyneet Sidessä ja Kemerissä,pienissä paikoissa siis.Onko Marmariksessa jotain,mitä pitäisi ehdottomasti välttää?Katu,ravintola,kauppa?Tykkäämme istua iltaa välillä aamuun asti,joten myös nämä turvallisuus asiat mietityttää.

12

2424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agua

No mitäs siellä nyt pitäis varoa,mukavia ihmisiä,ravintolotahan siellä on ja jos 'pelottaa' aamuyöstä liikkua niin taxilla vaan.Mihis hotelliin olette menossa?

• Grand azur

Päätimme panostaa hotelliin,minkälainen lie on.Yleensä matkaamme mukavisssa huoneisto hotelleissa.

• valinta grand azur
        Grand azur kirjoitti:

Päätimme panostaa hotelliin,minkälainen lie on.Yleensä matkaamme mukavisssa huoneisto hotelleissa.

Hotelli on todella hieno! huoneet ovat kylläkin yllättävän vaatimattomat hotellin muuhun tasoon nähden. Asiallinen henkilökunta ja erittäin hyvä ruoka.Hotellissa on kuntosali, saunat ja uimahalli sekä sisällä että ulkona. Hierojat,kosmetologit ja kampaajat löytyvät. Todella hyvä valinta ja uskon että nautitte matkasta.

• varikset
        valinta grand azur kirjoitti:

Hotelli on todella hieno! huoneet ovat kylläkin yllättävän vaatimattomat hotellin muuhun tasoon nähden. Asiallinen henkilökunta ja erittäin hyvä ruoka.Hotellissa on kuntosali, saunat ja uimahalli sekä sisällä että ulkona. Hierojat,kosmetologit ja kampaajat löytyvät. Todella hyvä valinta ja uskon että nautitte matkasta.

Kiva kuulla,että hotelli on ok.Emme pahemmin köki huoneessa,suihkussa ja nukkumassa,joten ei sen taso juuri huoleta,mutta nämä lisä palvelut ovat kivoja,vaikka meitin naamaan tuskin tehoaa mikään hoito,heh..Käytämme toki hotellin palveluja,kun ovat niin kätevästi saatavilla.Kiitos vastauksesta!

• diipadaipa
        varikset kirjoitti:

Kiva kuulla,että hotelli on ok.Emme pahemmin köki huoneessa,suihkussa ja nukkumassa,joten ei sen taso juuri huoleta,mutta nämä lisä palvelut ovat kivoja,vaikka meitin naamaan tuskin tehoaa mikään hoito,heh..Käytämme toki hotellin palveluja,kun ovat niin kätevästi saatavilla.Kiitos vastauksesta!

Lisäisin vielä etä kyllä Marmaris on turvallinen paikka maalaisjärkeä käyttäen. Kahdestaan ollaa kaverin kanssa kävelty aamuyöstä hotellille ilman minkäänlaisia ongelmia. Tietenkin jos hotelli on kaukana niin kannattaa mennä taksilla. Joka paikassa on huoleton olo (baarit, kadut, ravintolat) mutta kannattaa olla varovainen tyrmäystippojen kanssa eikä jättää koskaa juomaa vartioimatta tai ottaa drinksuja vierailta miehiltä ;) Mutta muuten nauttikaa lomastanne, suosittelen lämpimästi Marmarista!:)

• mani

Marmariksessa minua yritettiin huijata rahanvaihtotoimistossa. Kaveri yritti antaa n. 20 euroa liian vähän ja otti kovasti nokkiinsa, kun asiasta huomautin.

Valitettavasti täytyy sanoa, että minua ei ole yritetty huijata missään niin paljon kuin juuri Marmariksessa. Mutta kun on itse tarkkana ei mitään vahinkoa pääse syntymään.

• sanat..

Itse olen niin ikään kokenut matkaaja Marmariksella, mutta rahanvaihdon kanssa saa ja kannattaa olla varovainen. Olen useasti joutunut huomauttamaan siitä, että rahaa on liian vähän. Rahanvaihdossa aina paikka "no comission" ja muistakaa pyytää kuitti. Viime reissuilla ei suuria eroja ollut kurssissa vaihtopaikkojen ja hotellin välillä, joten vaihdoin omassa hotellissa, eivät yleensä kehtaa huijata omia asiakkaitaan.
        Muutoin maalaisjärki ja iltaa todella on mukava istua aamuun saakka noilla maisemilla :)
        Aurinkoista lomaa teille!!!

• assa

samoja ongelmia oli viime syksynä.
        rahanvaihtopistessä meni kuulemma tytöllä rahat sekaisin. tuli 20 liiraa liian vähän??
        kummasti vain oli se kakiskymppiä siinä valmiina kun hoksas että tarkistettiin kurssi ja saadut rahat.
        vaihdettiin sitten hotellilla siitä lähtien.
        100€ tuli jotin 3 liiraa vähemmän.mutta ainakin oli joka kerran oikein vaihdettu

• automaatista
        assa kirjoitti:

samoja ongelmia oli viime syksynä.
        rahanvaihtopistessä meni kuulemma tytöllä rahat sekaisin. tuli 20 liiraa liian vähän??
        kummasti vain oli se kakiskymppiä siinä valmiina kun hoksas että tarkistettiin kurssi ja saadut rahat.
        vaihdettiin sitten hotellilla siitä lähtien.
        100€ tuli jotin 3 liiraa vähemmän.mutta ainakin oli joka kerran oikein vaihdettu

Visalla tai Visa electronilla, ei tule sen kalliimmaksi kunhan ette ihan satanen kerrallaan nostele.
        Ja kurssi on aina oikea, yleensä parempi kuin vaihtoputkassa, kulut (taitaa nyt olla 2,5 e 2,5 % nostosummasta/nosto, korjatkaa jos olen väärässä) sitten tasaa samoihin kuin vaihdettaessa.
        Mulla meni suunnilleen samoihin systerin kanssa viime kesänä, se vaihtoi ja mä nostin automaatista.
        Ja vaikka nyt menis 10 e enemmän per viikko niin ei tarvi kuskailla rahoja mukana.
        Automaatteja tiuhassa ainakin Alanyassa, toivottavasti Marmariksessakin jonne lähdemme 24.5.

• Larde666

Meille kävi huonosti toissa kesänä Marmariksessa...
      Oli kauhea kiire erääseen kauppaan ja matkalla piti ottaa rahaa automaatista,nostimme rahat vilkkaan rantakadun varrelta automaatista-tai yritimme nostaa.
      Kortti meni sisään mutta ei toiminut vaikka kuin yritin laittaa tunnuslukua,selän takaa ilmestyi turkkilainen mies joka kysyi mikä on ongelma,EREHDYIN sanomaan sille tunnuslukuni mutta myöskään hän ei saanut korttia toimimaan eikä sitä korttia myöskään saanut ulos automaatista.
      Mies katosi mustaan yöhön ja kortti automaattiin...
      Sanoin miehelleni että en lähde tästä ennen aamua ja kun pankki aukeaa,haluan korttini.

Istuttiin siinä jonkin aikaa kunnes siihen tuli keskellä yötä hieman paremmalla autolla hyvin pukeutunut turkkilainen mies.
      Selitin englanniksi että ei automaatti toimi ja tämä vastasi SUOMEKSI että katsotaan!
      Avasi sitten automaatin kannen avaimella ja hupsis siellä oli kortti poikineen,hollantilaisia,suomalaisia ja ruotsalaisia....
      Mies sanoi että automaattin oli viritetty rautalanka systeemi jolla saisi sitten vedettyä kortin ulos jos olisin lähtenyt paikalta ja se turkkilainen joka kysyi tunnuslukua oli yksi varkaista-se kuulemma sitten kyttää jossain lähistöllä!!!
      Ja tämä mies oli taas palkattu pankin puolesta tarkastamaan automaatteja.
      Muistoksi jäi korttiin mukava painauma...tarjosimme miehelle oluen siinä läheisessä rantakuppilassa kortin pelastamisesta-sittemmin vasta hoksasin että sehän oli autolla liikkeellä!
      Mataknjärjestäjä ei tälläisestä ollut kuulutkaan vaikka "pankkimiehen" mukaaan se on todella yleistä!
      Eli käyttäkää vain kameralla varustettuja automaatteja eli niitä jotka ovat isojen pankkien yhteydessä.

• olisi....

kenellekkään tunnustaan antanut, kävi mulle samantyylisesti.. Eli Turkissa saattaa tulla erilaisia häiriöitä, jolloin automaatti saattaa napata kortin, kuten mulle kävi.
        Tässä tilanteessa minä en käsittänyt, että olisi pitänyt seistä ehkä tuntikin odottamassa, että se putkahtaa takaisin.. Koska aamulla pankista sitä ei löytynyt..enkä korttiani koskaan saanut. Lakkautin tilit, kukaan ei väärinkäyttänyt korttiani, mutta vastaan tulee jos vaikka mitä ja mihin ei ole tottunut.
        Loman loppu kuitenkin onnistui, rahaa sain järkättyä ja niin edelleen. Opas tosin ei osannut sanoa mitään..tai ei ollut kiinnostunut.

• "varikset"

Tämä "varis" välttelee kaikista eniten kaduilla liikkkuvia hedelmä kauppiaita.
      Kovin olisivat kärkkäitä menemään rahapussille muka "näyttämään" paljonko ne kirsikat nyt maksoikaan...
      Mitään ravintolaa ei tarvitse vältellä,kunhan ei jätä juomiaan vartioimatta,missä tahansa voi tapahtua mitä tahansa.
      Välteltävät kadut riippuu siitä missä asutte,itsellä on vain yksi katu mitä pitkin en haluu palailla hotskuun yöllä yksin kekkulipäissäni.
      Eli Tansaksen takakatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe