Pölypunkit...

willacoira

22

6049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölypunkkeja

En ole niitä nähnyt; mutta koska siivoaminen ei ole minun himoharrastus, niin niitä voipi olla vielä.

• tyuuyt

Milläs nyt patjamarkkinat elää, kun ei ookkaan punkkeja?Tuli mieleen yksi mainos.

• njaa njaa

"Nykyisissä kuivissa, steriileissä, keinokuituisissa ja keinomateriaaleja sisältävissä asunnoissa"

Näyttäkää minulle steriili asunto niin uskon myös siihen, että pölypunkit ovat kuolemassa sukupuuttoon.

• saa sä

Näytä minulle pölypunkki niin nuolen sun varpaitas.

• etuajassa?

Siltä tuo lähinnä vaikuttaa että aprillipäivän juttuhan tuon on pakko olla.

• mutta kun se..

parillipäivä on vasta huomenna 1.4.

• Pilailija
        mutta kun se.. kirjoitti:

parillipäivä on vasta huomenna 1.4.

Parillia, parillia syö islliä juo ukravettä päälle!

• kiekuli

kyllä olis hyvä jos kuolisivat nimittäin olen allerginen pölypunkeille mutta tämä ei voi olla muuta kuin huu haata

• sama homma

Mietin just, että mitenköhän olen tullut allergiseksi olemattomalle? Ainakin joskun olen siis pakostakin muutaman vuoden sisällä ollut tuollaisten otusten läheisyydessä. Ja voin kyllä lahjoittaa pölypussini tutkimukselle, jos niitä ei muualta löydy.

• Heh heh heh! Taitaa olla turha huolenaihe tutkijalla... Atsuuh! Annankin yhdelle nimex Pikku-Ike. ;)

• Suojeltavat punkit

Mielestäni punkit on suojeltava! Punkki on pieni ja viaton eläin, joka ei halua tehdä ihmisille pahaa. Jokainen meistä voi miettiä punkkien kohtaloa ja jättää pölyt imuroimatta sänkyjen alta, tamppaamisen voi huoleti laiminlyödä ja lisätä ilmankosteutta yli 40%:iin.

• Pölypunkkityttö

RIP :(

Ihmisten julmuus on aivan järkyttävää jos tämäkin pitää paikkansa :( Jälkeen kerran ihmiskunta on tuhoamassa viatonta lajia oman etunsa nimissä. :(((

• atsiuh

minä voi lahjoittaa. siis ihan ilmaseksi minun pölypunkki kokoelmani. pitovaikeuksien takia.

• Punkki kennel

Itsellä on punkkikennel, josta voi ostaa tai vuokrata punkkeja mikäli omat on kadonneet tai kuolleet.

Hanki sinäkin oma punkki lemmikiksi. Punkki ei syö sinua vararikkoon eikä punkki tarvitse ulkoilutusta.
      Punkkiharrastuksen alkuun pääset edullisesti!

• tiedossa

Nykyaikaisessa talossa jossa ilmanvaihto toimii asianmukaisesti ei pölypunkit elä, koska huoneilma on niille liian kuiva.
      Pölypunkit elävät lähinnä pölynimurikauppiaitten ja muiden humpuukimaakaraiden myyntipuheissa.

• mites on

Viime talvena todettiin sisarellani pölypunkkiallergia, jonka oireilu aiheutti päivittäistä vaivaa. Onko lääkäri liittoutunut pölynimurikauppiaan kanssa?

Ja ei, siskokultani ei elä missään aitassa tai mummonmökissä :)

• jo pitkään

Nykyaikaisessa talossa jossa ilmanvaihto toimii asianmukaisesti ei pölypunkit elä, koska huoneilma on niille liian kuiva.
      Pölypunkit elävät lähinnä pölynimurikauppiaitten ja muiden humpuukimaakaraiden myyntipuheissa.

• punkkipöly

Kaleva (ja Pohjolan Sanomat) tiesi kertoa tämän asian jo tammikuussa. Kovin pitkät piuhat tuntuvat olevan sinne Etelä-Suomen "valtamedioihin" kun nyt vasta pääsevät asiaan.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu707463_page0.htm

"pölypunkit ovat harvinaisia kahdesta syystä: nykykotien ilma on kuivaa ja asunnot ovat täynnä keinokuituisia materiaaleja"
        Kotien steriiliydestä tässä ei puhuta mitään, joten siivousinnolla ei liene vaikutusta.

• mexi

tuo ole ollut tiedossa jo pitkään, ainakin biologi-tuttuni on sanonut tämän jo aikoja sitten, mutta hyvähän se on että punkkien pelossa siivotaan...

• vai sukupuuttoon

tuossa istuu yksi iso pölypunkki sohvalla ja katsoo telkkaria saa kyllä viedä tutkittavaksi eikä tarvitse palauttaa... osaa myös juoda kaljaa tämä punkki....==)))))....hyvää aprillipäivää Suomi

• vihertää

pääseekö naturaan, jos kotoa löytyisi elinkykyinen populaatio ?

• saaneet

Olemmehan saaneet tilalle sokeritoukat ja torakat.Kaupungissa vilistää rottiakin ihan tarpeeksi.Onhan niissä se hyvä puoli pölypunkkeihin nähden ,että ne näkee heikkonäköisempikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe