miten saa poikaystävän??

ujo

Hei kaikki! Mä oon niin ujo että en uskalla kysyy ketään kimppaa!Siks vaik pitäisin pojasta meil ei oo mitään mahiksii koska jos se ei tee alotetta niin en mä tee sitä ainakaan! SIIS MITEN SAAN KERÄTTYÄ NIIN PALJON ROHKEUTTA ETTÄ PYSTYISIN EDES KYSYMÄÄN!!!!!!!!! VINKKEJÄ KIITTI

9

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Hei kaikki! Mä oon niin ujo että en uskalla kysyy ketään kimppaa!Siks vaik pitäisin tytöstä meil ei oo mitään mahiksii koska jos se ei tee alotetta niin en mä tee sitä ainakaan! SIIS MITEN SAAN KERÄTTYÄ NIIN PALJON ROHKEUTTA ETTÄ PYSTYISIN EDES KYSYMÄÄN!!!!!!!!! VINKKEJÄ KIITTI

...Et oo ainoa =)

• Böö!!

Rupeeppas keräilee rohkeuspisteitä, kuulostaa tyhmältä ehkä. Mutta, se toimii. Jos hymyilet sille, se on heti jo jonkun verran pisteitä,jos sanot sille "moi" se on vielä enemmän pisteitä. Ja niin jatkat kunnes sul on niin paljon pisteitä et pystyt jo puhuu sille. Sitte kohtalo hoitaa loput! Siinä vastaus kyssään, "miten saan kerättyy niin paljo rohkeutta."

• zinkku18

mistä tyttöystävä, kun itsetunto on lähes nollassa kun on niin kauan ollu ilman naista..Tässä iässä se ei ole mulle ainakaan mikään näyttelykappale, vaan kaipaisin ihmistä jota rakastaa, jonka kanssa harrastaa seksiä, jonka kanssa suudella ja jota helliä. Tämä taitaa olla kuitenkin liikaa pyydetty....

• joop

:( Elämä on tylsää!

• flikka

Sanokaapa te, itse olen uskaltanut kysyä, mutta saanut pakit pariinkin kertaan. Syy on ollut selvä. Tyypit ovat olleet varattuja. Ymmärrän tämän, koska en itse sietäisi pettämistä. Miksi nämä varatut tyypit sitten flirttailevat toisten kanssa???

• hattu

Ai siis kaksi tyyppiä, joihin olet kokenut vetoa flirttailevat nyt keskenään. Hmmm... pojat taitavat kuulua johonkin seksuaalivähemmistöön, no?

• lil'justiina

koska ne on poikia=TYHMIÄ. Huomaat sen joka kerta kun sut jätetään ja oot rakastanu poikaa koko sydämestäs.....

• boy

mä taas en saa millään rohkeutta kysyä sitä.
      varmaan sussa eioo mitään vikaa mut se ei uskalla
      kysyy sulta mä ainakin uskon et multa ei kysy kukaan kimppaan

• *~miss~*

ihmiset kuolee nälkään, katulapset ja -koirat vaeltelee ympäriinsä nälissään jossain on sota, ihmisiä tapetaan ja hakataan mutta MULLA EI OO POIKAYSTÄVÄÄ! ihan hirveetä... ajatelkaa muutakin ku itteenne ihmiset. se oikee sattuu kyllä kohdalle ja ei tartte ihan pyydystämällä pyydystää. herranjumala. teidän ongelmanne ei oo ehkäpä ne kauheimmat maailmassa vaikka siltä tuntuuki../= paljon kurjemminki vois asiat ola vittu.. hankkikaa elämä. sellanen jossa on paljo muutaki ku seksi ja tytöt/pojat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe