ÖÖg... Kertokaapas hyvii lintsaus vinkkejä esim. Miten voi saaha nopsaa kuumetta yms.
Lintsaus
10
2461
Vastaukset
- Aikuiseks, ok?
Haloo, mieti hetken aikaa tota kysymystä, onks kauheen fiksu? Tässä tarina minkä oot/tuut kuulee viel ;
Kannattaa se koulu käydä, ite oon 17 ja nyt alkaa v*tuttaa kun 9.luokan keskiarvoks tuli *5.4* tosin pääsin TUURILLA jatko koulutukseen, ja erittäin, erittäin helpottunu oon siitä... - .,.,,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.
sanot et sul on paha olo ja sit laitat vaikka jugurttii suuhun ja "meet oksentaa sen" ja sit jäät himaa on testattu ja toimii ja myös kun noin tekee voi olla vähän pitenpään poissa ;)
- syömällä?
Eli oon kuullu et jos syö liitua niin tulee kurkku käheäks, menee ääni ja sit vaan kuumemittari lamppuun niin siinä se :D voiks joku kertoo toimiiko tuo? Eli tuleeko muita haittoja jos syö liitua? onks joku kokeillu?
- ellulellu-92
mun keskiavo oli ysillä 9,23 vaikka välillä pinnasinkin ja mun kaverin oli jotain 7 vaikka se ei Ikinä ollut poissa koulusta edes luvalla.. niin niitä neuvoja. Syömisen jälkeen nousee lämpö elikkä mä huijasin mittaamalla sen kuumeen syömisen jälkeen. Kannattaa myös juoda paljon kahvia (ainakin itsellä toimi hyvin), koska sekin nostaa lämpöä. Netistä varmaan pienellä tutkimisella löytää muitakin ruoka-aineita joilla saa lämpöö..hiustenkuivaajat yms ei ainakaan mulla toimi..
- ellulellu-92
niin ja jos sulla on poissaolovihko: käy pyytään opettajain huoneesta toinen ja sano että hukkasit sen vanhan. Sitten voit pitää sitä alkuperästä vihkoo sellasena mihin vanhemmat laittaa ne oikeet poissaolot ja toiseen kopioit ne samat oikeet poissaolot kun siin vanhas on. Sitten kun haluut pinnata niin täyttelet vaan sitä uutta. Ja jos oot oikeesti taas joskus pois niin näytät vanhemmilles sitä vanhaa ja ne laittaa siihen poissaolon ja kopioit sen siihen uuteen ja viet opelles. Tulipas hankalasti selitettyä...Mutta jos jäät tämmösestä kiinni niin se ei oo kyllä hyvä...
- udegvysig
vilma pilasi tämänkin=)
- qwerty
mää vaan sanon illal äitil et on kamala olo ja se käskee mitata kuumeen ni meen vaa johonki rauhalliseen paikkaan ja laitan mittarin lamppuun ni toimii hyvi liitua en suosittele koska sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi niin se voi sisältää rotan kakkaa jne.
- tää toimii
Ota vessapaperia ja pidä kuuman veden alla sitten purista liiat vedet pois ja pista kainaloon pariks minuutiks. sitten mittaat kuumeen, tänään taas toimi
Lintsaaminen on hyvä juttu. Itekkin lintsasin melko paljon niin potkittiin amiksesta & lukiosta ulos. Nyt oon sit ollu työttömänä, kouluttamattomana jo vuoden.
Tervetuloa kerhoon.- lalalalalalo
hmm. ensin, polta otsasi hiustensuoristimella (auts), sitten sano vanhemmillesi "mun pää on tosi kipeä" ja kun he kokeilevat otsaasi... ;)
ehkä toimii, ehkä ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948