Älä etsi täältä...

...vastauksia!

ELI: Jos haluat realistista tietoa laumanvartijoista, niin älä missään nimessä etsi tietoa täältä. Tänne kaiken maailman asiasta mitään tietämättömät yleensä lisäävät "asiantuntevia" kommenttejaan. Itse laumiskokemusta 7 vuotta omaavana voin mieluummin suositella esim. yoozhak.fi palstaa.

Usko pois...

7

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilijä-aatu

      Mistäs tuon voi tietää? Eikös olisi parempi ottaa selvää alan kirjallisuudesta? Tai jopa kysyä kokeneilta kasvattajilta? Netissä nyt liikkuu niin paljon väärää tietoa...

      • numero28

        Mikäs se Yoozhak On


    • 2xkoira

      Koska täällä kuitenkin aika monta laumiksen omistajaa käy, niin ehkä saisimme tähänkin palstaan realistista tietoa mukaan. Muut laumiskeskustelu-sivut ovat aika hidastempoisia ja vastauksia saati uusia keskustelun aiheita saattaa tulla kuukaudessa ehkä 3, on mukavaa kun täällä saa juttua aikaiseksi nopeasti:) Tämä aihe on tällä palstalla vielä uusi ja itse ainakin toivon alkulöpinöiden jälkeen vastausten tason nousevan. Onhan täällä nytkin kuitenkin ihan asiallistakin porukkaa mukana :)
      ELI: Ei luovuteta helpolla ja tehdään tästä palstasta toimiva.
      T. Kahden laumiksen kaveri

    • olisko noin

      Täällä tuntuu olevan tärkeintä laitella linkkejä missä koira tappaa suden,karhun ym.Vaikuttaa pahasti siltä että laumanvartijakoirat otetaan egon pönkittämis tarkoituksessa ja itse koira on sivuseikka.Millään muulla palstalla ei hoeta koko aikaa meidän koira tappaa kaikkien muitten koirat ja voittaa sudet ym. norsua pienemmät.

      • että tänne sivuille löydetään helposti =)
        koira tappaa kaikki norsua pienemmät- jutut kertoo vaa siitä et es vähä tiietään mihi koira on tarkotettu xD tappaaha rotkkaki KAIKKI lapset xD


    • yoozhak

      Yoozhak on ihan asiallinen foorumi, missä pyörii laumisten omistajia. Totta kai tietoa kannattaa hakea kasvattajilta ja laumisten omistajilta henkilökohtaisestikin ja kaikista mahdollisista kirjoista, Kaikki tieto on etsittävä. Foorumilta löytää myös kasvattajien mielipiteitä. Ettei vaan kirjoittele, että "kuka myy laumanvartijoita", kun niitä laumanvartijoita on useampaa eri rotua, ei ole mitään sellaista yhtä rotua kuin laumanvartija.

      • Mielipides

        Tänne kirjoittavat ihmiset, joilla ei välttämättä ole laumanvartijarotuista koiraa, mutta ovat jostain syystä joutuneet tekemisiin (hyvässä tai pahassa) sellaisen kanssa. Mielestäni on tärkeää, että laumiksen omistajat kommentoivat näitä viestejä oli sitten kyse positiivisesta tai negatiivisesta aiheesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe