Älä etsi täältä...

...vastauksia!

ELI: Jos haluat realistista tietoa laumanvartijoista, niin älä missään nimessä etsi tietoa täältä. Tänne kaiken maailman asiasta mitään tietämättömät yleensä lisäävät "asiantuntevia" kommenttejaan. Itse laumiskokemusta 7 vuotta omaavana voin mieluummin suositella esim. yoozhak.fi palstaa.

Usko pois...

7

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilijä-aatu

Mistäs tuon voi tietää? Eikös olisi parempi ottaa selvää alan kirjallisuudesta? Tai jopa kysyä kokeneilta kasvattajilta? Netissä nyt liikkuu niin paljon väärää tietoa...

• numero28

Mikäs se Yoozhak On

• 2xkoira

Koska täällä kuitenkin aika monta laumiksen omistajaa käy, niin ehkä saisimme tähänkin palstaan realistista tietoa mukaan. Muut laumiskeskustelu-sivut ovat aika hidastempoisia ja vastauksia saati uusia keskustelun aiheita saattaa tulla kuukaudessa ehkä 3, on mukavaa kun täällä saa juttua aikaiseksi nopeasti:) Tämä aihe on tällä palstalla vielä uusi ja itse ainakin toivon alkulöpinöiden jälkeen vastausten tason nousevan. Onhan täällä nytkin kuitenkin ihan asiallistakin porukkaa mukana :)
      ELI: Ei luovuteta helpolla ja tehdään tästä palstasta toimiva.
      T. Kahden laumiksen kaveri

• olisko noin

Täällä tuntuu olevan tärkeintä laitella linkkejä missä koira tappaa suden,karhun ym.Vaikuttaa pahasti siltä että laumanvartijakoirat otetaan egon pönkittämis tarkoituksessa ja itse koira on sivuseikka.Millään muulla palstalla ei hoeta koko aikaa meidän koira tappaa kaikkien muitten koirat ja voittaa sudet ym. norsua pienemmät.

• että tänne sivuille löydetään helposti =)
        koira tappaa kaikki norsua pienemmät- jutut kertoo vaa siitä et es vähä tiietään mihi koira on tarkotettu xD tappaaha rotkkaki KAIKKI lapset xD

• yoozhak

Yoozhak on ihan asiallinen foorumi, missä pyörii laumisten omistajia. Totta kai tietoa kannattaa hakea kasvattajilta ja laumisten omistajilta henkilökohtaisestikin ja kaikista mahdollisista kirjoista, Kaikki tieto on etsittävä. Foorumilta löytää myös kasvattajien mielipiteitä. Ettei vaan kirjoittele, että "kuka myy laumanvartijoita", kun niitä laumanvartijoita on useampaa eri rotua, ei ole mitään sellaista yhtä rotua kuin laumanvartija.

• Mielipides

Tänne kirjoittavat ihmiset, joilla ei välttämättä ole laumanvartijarotuista koiraa, mutta ovat jostain syystä joutuneet tekemisiin (hyvässä tai pahassa) sellaisen kanssa. Mielestäni on tärkeää, että laumiksen omistajat kommentoivat näitä viestejä oli sitten kyse positiivisesta tai negatiivisesta aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe