rakkaus saa minut
pesemään ilosta
ikkunoita
haluan päästää kevään
ensimmäisen säteen
sisään
annoit minulle luvan
tuoda rakkauden
sydämeen
minä ikkunaliinalla vetelen
häikäisevän kirkkauden
asuntoon
Valo kevään.
10
557
Vastaukset
- padme_amidala
..vastapestyjen ikkunoiden läpi valaisemassa mukavan ihmisen huoneita ..hmmm...
Kevään iloja pursuava on runosi, josta pidin.
Kiitos ilonpilkahduksesta kiireisen työpäivän lomassa : ) - padme_amidala
..paljastukoon salainen viestini : )
- tomppa2006
...ikkunastani sisään, menköön eka viesti likaisille akkunoille ja tämä jälkimmäinen säihkyvän puhtaille...
Sitä aikaa vuodesta, padme amidala, ikkunoitten pesun aikaa. Hienoa jos pystyin antamaan valoa myös sinun päivääsi. Kiitos paljon sinulle!
- Yölintu**
pese
ja anna valon tulvia sisään
täyteen sydämesi valoa ja rakkauden lämpöisiä säteitä ja kiits valoisasta runostas**
Lämpimin siiven iskuin Yötirpunen piipahti** - Yölintu**
pese
ja anna valon tulvia sisään
täyteen sydämesi valoa ja rakkauden lämpöisiä säteitä ja kiits valoisasta runostas**
Lämpimin siiven iskuin Yötirpunen piipahti**- tomppa2006
...näiden viestien lähettämisen kanssa, toisinaan lähtee, joskus sitten taas ei...
Kevätrunoa tavoittelin, valoisuutta ja iloa. Välillä kirjoittelen keskellä yötä, tänään on kirkkaus ja valo voitolla. Aurinkoista ja kaunista päivää sinulle ja kiitos paljon palautteesta.
Ilmoitus!
Akkunanpesijän paikka auki...
Voi ei, sinulla on jo paikka:( jossa teet
puhdasta jälkeä.
Miehen tekemä siivousruno, lienee melko
harvinaista tuotantoa:DD
*hymy*- tomppa2006
...rouva kehui siskolleni, kuinka näppärä olen ikkunoiden pesemisen kanssa. Sisko pyysi kylään ja halusi minun näyttävän, olenko tosiaan niin hyvä mitä puhutaan...
Melko harvinaista tuotantoa mieheltä, mutta mitenkään omakehun haisematta, ei ole ihan tavallinen kirjoittajakaan, heh.
*hymyilee*
- *Rakkaudenlahja*
kyllä jokaisella sydämessä mutta sitten
tarvitaan hän jolle antaa rakkautta.
Runosi on kauniin keväinen ja toit
jälleen kerran lukijalle hyvää mieltä.
Sydämellinen kiitos!- tomppa2006
...nimenomaan tämän kirjoitin...
Aiheet runoihin ovat monasti välähdyksiä mielessä. Välähdyksen jälkeen senkun vaan kirjoittaa.
Kiitos sanoistasi, tämäkin päivä alkaa hyvällä mielellä, kaunis kiitos sinun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142869Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221300- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2491051Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511033Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63952Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253836- 84806
- 41792
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48753