kumpi känny

mika

mikä känny kannataa ostaa 5100,6100,6610,7210.sanokaa pliis

9

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Itse ostaisin tuon 7210:n...

• ....

Itselläni on tuo 6610. Hyvin on toiminut yms. Kannattava ostos!

• blunce

Riippuu tietysti siitä, miten puhelintasi käytät. Itselläni on 6610, mahtavasti toiminut, ja olen todella kiitollinen esim. mahdollisuudesta kamera-handsfreehen... 5100 on ehkä "liikkuvammalle" ihmiselle parempi, tai niille, joilla on tapana "kouluttaa" puhelinta... 7210 on täysin samanlainen kuin 6610, maksaa usein vain muutaman euron enemmän (kaverilla on näet 7210, ja totesimme, että niissä ei ole mitään muuta eroa, kuin pelit... emme löytäneet mitään erilaista. ja tietysti kuoret, mutta 7210:n kuorilla on hyvin vaikea kirjoittaa!!!)... miten ikinä tahdot. itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen 6610:aan. Toimii hyvin, ja on juuri käteen sopiva. Aika lailla samoja ominaisuuksia näissä puhelimissa tuntuu olevan...

• mä.....

odota Nokia 6600 puhelinta

• juntti

Tarkotat varmaan kännykkää = puhelin, känny = käsi. Kusipää ajattele mitä kirjotat

• :-)

Mutta varmaan tiedät että kännykkä = MATKApuhelin.

Viilataan pilkkua...

Mutta muista ensi kerralla ajatella mitä kirjotat

• Vector

5100

• 5100!!

Todellakin. minulla on ollut käytössä kaikki noista puhelimista. paitsi että tämä 5100 on omani. pikainen vertailu: 7210 ja 6610 aivan samanlaisia. 6100 hieman erilainen, vanhempi kuin 7210 ja 6610. 5100 taas kehittyneempi versio kuin 7210 ja 6610. 5100 on paljon parempi ja monipuolisempi ja ei maksakkaan niin paljon kuin 7210.

• rwu

suosittelen 6100.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe