moikoirani venla se on narttu ja see on 8vuotta vanha.minä tahtoisin vähän apua kun se ontuu tassulla ja sit kun ovikello soi niin sit ei enään satu mut sit kun ovi on mennyt kiinni niin taas se ontuu. tarvisin siihen apua..sit mä tarvisin apua siihen et miten venlaa voi opettaa hyville käytös tavoille kun se kakkaa sisälle mut ei päästä pissaa mut päästää kakkat niin semmosta tietoo mä tarvisin jos joku auttaisi minua.KIITOS
Vastaukset 2
- jos
jättäisit sen venlan ihan vaan vanhempiesi vastuulle -.-
- aikuisella
Venlan tassu pitää hoitaa ensin kuntoon.Ovikellon soidessa ei Venla innoissaan osaa varoa tassuaan joten sitä ovelle ryntäämistä pitää tyystin välttää että tassu paranisi kunnolla.Lääkärille olisi syytä mennä tassua näyttää . Opetus ja koiranhoito kuuluu kyllä vanhemmillesi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496