Onko kellään kokemusta Luoman sauna 6:sta? kannattaako hankkia? Ko. saunaa myy ainakin starkki sekä rautanet.
Luoman sauna
5
4660
Vastaukset
- on laudan paksuus
siitä riippuu ikä aika pitkälle. Kesäkäytössä voi olla 5 - 10 vuotta tuo kestävyys.
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
- Nimetön
ohkasesta "päreestä" tehtyjä.Puisia telttoja lähinnä.
Halapoja ne on
Mutta jos mennähän oikeen hirtehen materiaalis niin ne alakaa jo olla melekeen Kontion ja Honkarakentehen hinnoos. - aaapeliii
tiki kirjoitti:
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
- miten.....
aaapeliii kirjoitti:
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
se lattiarakenne on tehty? Kiinnostaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1035301Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk653944Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699263475- 812526
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n61998- 241949
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois4091874Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.301701Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?471627Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔181571