Onko kellään kokemusta Luoman sauna 6:sta? kannattaako hankkia? Ko. saunaa myy ainakin starkki sekä rautanet.
Luoman sauna
5
4072
Vastaukset
- on laudan paksuus
siitä riippuu ikä aika pitkälle. Kesäkäytössä voi olla 5 - 10 vuotta tuo kestävyys.
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
- Nimetön
ohkasesta "päreestä" tehtyjä.Puisia telttoja lähinnä.
Halapoja ne on
Mutta jos mennähän oikeen hirtehen materiaalis niin ne alakaa jo olla melekeen Kontion ja Honkarakentehen hinnoos. - aaapeliii
tiki kirjoitti:
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
- miten.....
aaapeliii kirjoitti:
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
se lattiarakenne on tehty? Kiinnostaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810