Onko kellään kokemusta Luoman sauna 6:sta? kannattaako hankkia? Ko. saunaa myy ainakin starkki sekä rautanet.
Luoman sauna
5
4750
Vastaukset
- on laudan paksuus
siitä riippuu ikä aika pitkälle. Kesäkäytössä voi olla 5 - 10 vuotta tuo kestävyys.
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
- Nimetön
ohkasesta "päreestä" tehtyjä.Puisia telttoja lähinnä.
Halapoja ne on
Mutta jos mennähän oikeen hirtehen materiaalis niin ne alakaa jo olla melekeen Kontion ja Honkarakentehen hinnoos. - aaapeliii
tiki kirjoitti:
taas joku kaikentietävä "asiantuntíja" laukoo "totuuksia" vailla oikeaa tietoa /kokemusta asiasta! meillä ollut tuommoinen "laudasta" tehty pihasauna 12 vuotta jossa saunottu kesät talvet,eikä mitään vaurioita/lahoamista ole havaittavissa!!
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
- miten.....
aaapeliii kirjoitti:
Itse oon saunonut 70-luvun alussa tehdyssä kahden tuuman "hirrestä" tehdyssä saunassa. Ei ollut lahoa koska ilmanvaihto ja saunan lattiarakenne oli oikeaoppisesti rakennettu.
se lattiarakenne on tehty? Kiinnostaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661