Aprillia, aprillia!

äprilliS24

Aprillipäivänä aika montaa suomalaista vedetään höplästä... Keskustele lisää aprillipiloista täällä!

Eniron palveluissa voit kyllä etsiä karttoja, reittejä, puhelinnumeroita ja ilmakuvia, mutta kyttäystoimintoja ei vielä ole tarjolla. http://www.eniro.fi/

79

42493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos se on

      kerran toimittajilta tänään hukassa.

      • kympillä mukana

        tiiraamassa, missä kaveri menee. voi harmi.


      • ei muista ikinä

        tätä päivää.


      • asfasfasf
        ei muista ikinä kirjoitti:

        tätä päivää.

        menin eka enrion sivuille omalla tunnuksella ja aloin ettii et mistä ihmeestä tota voi käyttää :D si laitoin kaverin puhelinnumeron tohon.. ainakin tunnin yritin tätä saada toimii........ joo täys kusetus :D


      • ajattelin :)
        kympillä mukana kirjoitti:

        tiiraamassa, missä kaveri menee. voi harmi.

        heh.. mut menin lankaan silti.
        ajattelin että ei tämmöstä voi tuoda kaikkien tavallisten tallaajien käytettäväksi!!siitähän ei seuraa kuin paljon harmia..
        ja silti uskoin.. että onhan tota sit kokeiltava!

        hyvä homma!! ja hyvä homma ettei toiminu ;)!!


      • pallisti

        Puutarhallaan, veikkaisin...


      • jututn
        ajattelin :) kirjoitti:

        heh.. mut menin lankaan silti.
        ajattelin että ei tämmöstä voi tuoda kaikkien tavallisten tallaajien käytettäväksi!!siitähän ei seuraa kuin paljon harmia..
        ja silti uskoin.. että onhan tota sit kokeiltava!

        hyvä homma!! ja hyvä homma ettei toiminu ;)!!

        oli siihen malliin kirjotettu se "esittelyteksti" etten jaksanut uskoa siihen :D


      • april
        jututn kirjoitti:

        oli siihen malliin kirjotettu se "esittelyteksti" etten jaksanut uskoa siihen :D

        joo... mä arvasin sen siitä että palvelu käytössä vaa tänää, aprillipäivänä!


      • Lehti ainakin

      • ohessa...

        http://lehti.samizdat.info/

        "Kanerva ei itse saapunut tiedotustilaisuuteen, mutta Eniron Seuraa kaveria -palvelun perusteella hän oli menossa kolmannelle thai-hierojalle Kalliossa. Lehden saamien tietojen mukaan Kanerva siirtyy Irc-gallerian ylläpitotiimiin vonkaamaan pillua teineiltä galtsussa."


    • ei ikinä muista

      tätä aprillipäivää. Hyvä vedätys

    • höplästä vedettiin

      Hauska pila, menin suoraan höplään vaikka vakuuttelin etten niin tekisi :)
      Kiitos, kiva päivän alku oli.

    • Hydrofobia

      oudolta jutulta, mutta luulin silti sen olevan todellinen. Hyvä pila. :D

      • 110prosenttisesti

        Olisi ollut kiva vähän tähtäillä missä sussu liikkuuuuuuuuuuuuuuuuu :)


    • Höplään mennyt

      Ajattelin jo, että nyt tämä maailma on menossa oikeaan suuntaan, kun oikeasti tämän tiedon jo saa helposti. No ei niin paljon valhetta, ettei puolet totta. Ensi viikolla tämä palvelu jo on varmasti jo käytössä. :)

    • Jepsistä

      Olispa vaan toiminut niin olis voinu kaverille soittaa: "missäs oot menossa?"
      "tässä kaupoilla vaan pyörin.."
      "älä valehtele! Siellä lähikuppilassa sä näköjään taas istut!" :D

      Toisia olis hauska joskus näin leikkimielisesti kytätä, mutta enpä kuitenkaan tykkäis, jos joku muu kyttäisi minua. Näinhän se. Kiitos pilasta! :D

    • heh heh...

      ihan simona ennen kuin hiffas.

    • säikähdin.

      Mutta täydestä meni. Hyvä pila.... :)

    • arvasin mikä

      on kyseessä, kokeilinpa kuitenkin omalla numerolla.

      • gghtyty

        oma numero kehiin vaikka tiesin jutun idean.. :D


    • TimoKono

      No vie hel kun piti kattoo missä kaveri nyt on. Ja tänne stnako tää johti. Paska palvelu. Huono.

      • sua lyötiin linssiin

        joten turhaan uikutat


    • meikäläinenki

      meni vipuun!! :D

    • Menin ... Lankaa

      Aattelin jo et kaikkee ne keksii :D

    • hyvä.

      Meinasin itsekin mennä "lähes" lankaan kunnes muistin mikä päivä tänään on.Heitin sitten ihan huuhaa numeron ja tänne päädyttiin.Testasin miten aprillit tulee!!

    • läpi !!!!

      Aprillia!! Meni kympillä läpi :D

    • menin lankaan

      huoh... menin lankaan

    • ...

      Mä oisin muuten mennyt täydellisesti lankaan, mutta "palvelu on käytössä vain ensimmainen huhtikuuta". Tämä oli kiva aprillipila.

    • assss

      yleisjäljitys olisi laiton, mutta syötin kuitenkin enirolle oman kännykkänumeroni ja tulin tähän keskusteluun.

      • Senjor.

        Ihan jo pelästyin kun olen matkalla vieraan naisen kanssa ja jos oma eukko olis nähnyt tämän ja huomannut että olenki eri paikkakunnalla kuin pitäisi.Onneksi vain aprilli pilaa!


    • salarakkaan salarakas

      Jo tuli tuskanhiki, pääseekö kumppani menojeni jäljille tällä systeemillä. Onneks ei.

    • TRA

      Osu ja uppos ;)))

    • aprillia aprillia

      ja sähköpostit ja keskustelut aukeavat ilmaan mitään vaikeuksia.... syö silliä... =)

      • aleksisu823

        Läpi meni ja ihan kympillä =D


    • ihan hauska! :)

      Arvasihan tuon aprillipilaksi, mutta ihan hauska kuitenkin. :)

    • vaan

      Tuohan nyt oli päivänselvä aprilli juttu. Jos tuollainen kyttääminen olisi koko kansalle mahdollista, niin sehän jo loukkaisi ihmisen yksityisyyttä.

    • 89673456789

      "Tee tästä Kimmon oletussijainti"

      Hajotti parhaiten :D

    • Minäkö uskoisin

      Joo, takaraivossa sanoi jokin...voi ei ...ei tällaista..eihän tämä voi olla totta....mutta!!!!! Suomalainen ei usko ennen kuin kokeilee :)) Hyvää aprillipäivää kaikille

    • GENIUS

      kaikkihan sen tietää ettei tällainen ole edes laissa sallittua,MUTTA KYLLÄ VIETIIN SATA-NOLLA.
      PÄIVÄN PARAS APRILLI PILA

    • *OonkoNolo*

      Kyl oli hyvä läppä! xD meni ihan täydestä. *hahaha* ois ollu kyl hyvä juttu!! =D hyvä suomi24!!! :D

    • mä vaan

      kyllä mua nyt vietiin...en kyllä muistanu yhtään et on aprillipäivä...

    • oranssikisuli

      juuu, itseään voi aina etsiä....

    • Toholo

      Olin heti kyttäämässä, missä kaveri luuraa. Lankaan menin. Hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • tatu_6_6_7

        en mennyt, koska Suomessa henkilöä ei saa paikantaa ilman ko. henkilön lupaa, tai lupaa oikeuslaitokselta.


    • Dampyre

      menin kyllä nätisti lankaan tässä :D

    • Totuuden lorvi

      että tämä oli tämänvuotinen Suomi24:n aprillipila. Ihan tulin varta vasten katsomaan, minkälaisen pilan Eniro on tänä vuonna keksinyt.

    • ruller

      No vaikka tiesinkin, että tänään on aprillipäivä, menin vanhanaikaiseen :D

      • teletappi00

        hahah..hetihän tästä ties et aprillipila kyseessä...:D


    • Urheilija.

      oli hyvä juttu! :D

    • juuhan...

      Kieltämättä olisi hyvä palvelu...

      En tiedä missä helvetissä mun työntekijät nytkin notkuu, varmaan baarissa...perkele!!!

    • et kyl

      tuttaa

    • huuhaahaamu

      Tuohan on ihan mahdolista toteuttaa, vaikkakin tuo ilmakuva tullee maksamaan operaattorille aika paljon.

      • en myönnä olevani hönö

        okei juttu


    • en uskonutkaan että se olis...

      en uskonutkaan että se olisi mahdollista

    • Delila

      Tää oli kyllä hauska.Vaikka mietin tätä aprillipilaksi niin vaivasi....Oispa oikeesti.

    • Rick Rolling

      Tosin ensin jouduin Rick Astleyn vihamielisen hyökkäyksen kohteeksi Kujamonin salatut elämät videossa. Vasta myöhemmin selvisi, että kaikilta you tuben etusivun linkeiltä joutuu Rick rollatuksi :P

    • aaaaahhhhhhhhhhhh

      No ihan huono oli. Odotin että tää olis uusi versio siitä jo kauan sitten nähdystä samanlaisesta. Mutta tää ei ollutkaan mikää... siinä mielessä menin halpaan...

    • !!!!!

      joo minä menin LANKAAN.. JESHT

    • mie vaa

      meni ihan täydestä.

      • Mä luulin ihan että löytäsin kaverin, joten laitoin sen numeron siihen, ja LIIAN MYÖHÄÄN muistin sen että ei saatana nythän on aprillipäivä


    • tuon pilaksi

      Joten annoin numeroksi monta nollaaaaaa, heh heh!

    • ihan

      täydestä :D ois tuo ehkä mahdollistakin.. ainaki tulevaisuudessa

    • \,,/

      :D onnistu jotenkii... laitoin siihe jonku numeron joka vaa ilmesty päähän :D

    • KKJ

      Hihii, näytti epäilyttävältä niin piti katsoa, ja huomasin sitten tekstin "Huomaa, että palvelu on käytössä vain ensimmäinen huhtikuuta." :D Piti kokeilla kumminkin.

      • (¨>

        Viimenen lause paljasti. Mutta ei kännykällä paikantaminen mitään uutta ole, www.track-your-partner.com


    • tätyli

      heh, ehdin jo käydä mielessäni läpi kaikki yksilönvapauslait yms. että menee tää merkilliseksi kun koko ajan kytätään, sit kuitenkin tajusin ja kirjoitin kenttään vaan että pöö ja aprilliä...:)

      • kyllä että

        olisi aprilli pila, mutten voinut olla kokeilematta. :D


    • olikin ensimmäinen

      Aprillipila tänä vuonna johon lankesin ja oikeastaan moniin muihinkin vuosiin menee samaan piikkiin. :)

      • Etsin hartaasti

        aprillipiloja netistä (kuten joka vuosi ;), päädyin tänne keskusteluun ja toiveikkaana klikkasin Eniron sivulle, mutta eihän siellä ole mitään kyttäysjuttuja :(


    • meemeemee

      uga!

    • meemeemeemee

      uga!

    • nuppu.neiti

      Veikkaan et kaikki menee tohon lankaan ! Toi oli kyl paras !EHDOTTOMASTI!!!! :`D

    • oululuuu

      haha. menin lankaan. :'DD

    • Aishha

      Muistin nimittäin, että tänään on aprillipäivä ja osasin laskea 1 1. :D
      Hyvä yritys kymppi. Ehkä ekat viis sekkaa, ajattelin, että MITÄ?!?! Mut tajusin sit asian.

    • Hyvä yritys

      Kerrankin hoksasin aprillipilan.

    • Jeppe79
    • eivori

      vitsi että pissitit mua ajattelin jopääseväni kunnon kyttäilyyn

    • Fukitol
    • tuttujeni kustannuksella

      Luin mediaa tietoisesti sillä mielellä, että löytäisin aprillipilat. Luettuani ko. pilan, "jalostin" sitä.

      Soitin tuttavilleni, että hakisivat R-kioskilta tai Siwasta "Eniron paikannuskoodin", jotta voitaisiin kokeilla palvelun toimivuutta. - Koodilla oli tarkoitus kirjautua järjestelmään tavallaan seurattavan valtuuttamana.
      Ei ollut ollut koodeja tarjolla :)))

      Ystävättäreni ei ollut ehtinyt hakea koodia ennen iltaa. Ajattelin, etten suotta juoksuta häntä ja sanoin, ettei koodeja saa kuin nyt aprillipäivänä.
      - Mitä! Eikö! Miksi ei saa?
      - Niitä saa vain aprillipäivänä.
      - Mikä päivä?
      - Aprillipäivä.
      - Mä olen just lähdössä hakemaan.
      - No, mene sitten.

      Puhelin soi myöhemmin.
      - Se koodi oli aprillipila.
      - Joo, niinhän mä yritin sulle sanoa, kun mainitsin kolme kertaa, että on aprillipäivä.
      - Vähän noloa, mä olen täällä kiskalla.

      Voi jee, pitää odottaa vuosi seuraavaa pilapäivää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe