Fujitsu ja 2 kovalevyä

Jouko ja Kosti

Koneessani on kaksi kovalevyä (2x250GB) ja F- asema on taas pimeänä. Kone on ollut jo kolme kertaa huollossa (takuuta jäljellä), mutta ei se vaan tule kuntoon, kun vähäksi ajaksi. Emolevy kuulemma vaihdettu ja molemmat kovalevyt myös.
Onko kellään ollut samantapaista vikaa ja miten se korjaantiu, jos korjaantui.
Alkaapi mennä pian hermot.

9

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskoja kaikki

Mun kone korjattu 2 kertaa takuuaikana,vaihdettu kovalevyjä, huoltoaika monta viikkoa, puhelintuki olematon, ainut neuvo asenna käyttis uudestaan,nyt uudelleenkäynnistelee jatkuvasti..(takuuaika loppu). ainut plussa että hakivat koneen kotoa ja palauttivat myös. tietäiskö joku jonkun toimivan merkin??

• gfdfgdgfd

Jos pääsen Fujitsusta eroon niin toiste en samanmerkkistä osta - se on jämpti näin.
        vuosi ja 4 kk vanha kone ja edellisen puolen vuoden aikana nyt toista kertaa huollossa.
        sanoivat tosiaan että jos tulee kolmannen kerran niin vaihtavat koko koneen uuteen.
        takuuta onneksi vielä ensi vuoden loppuun, mutta mun tuurillani jämähtää kolmannen kerran just tammikuun alussa 2010.

• juhajulli

kellp on kunnon merkki

• jokke ja koso

Aivan! ja ne huollossa ruikutti, että siellä kovolla on niin paljon tavaraa, että se ei enää toimi kunnolla, mutta ei se oo läheskään täynnä.
        Käyttis on myös asennettu uudestaan, mutta ongelma ei vaan ota hoituakseen.
        Seuraava mylly ei oo kuitenkaan Fujitsu!

• jokke ja koso

Aivan! ja ne huollossa ruikutti, että siellä kovolla on niin paljon tavaraa, että se ei enää toimi kunnolla, mutta ei se oo läheskään täynnä.
        Käyttis on myös asennettu uudestaan, mutta ongelma ei vaan ota hoituakseen.
        Seuraava mylly ei oo kuitenkaan Fujitsu!

• JKKJKJJ

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

• jjkjkjkk

hhh

• Fujitsuissa

joissa on Nvidian piirit (ja siis myös Nvidian IDE ohjaimet).

Ja vakiokorjaus: poistetaan Nvidian IDE ohjaimet ja otetaan käyttöön standardi IDE ohjaimet.

Menee näin: Avaat laitehallinnan ja sieltä etsit luettelosta IDE-kanavien ohjaimet. Otat esiin ensimmäisen IDE kanavan ohjaimen ominaisuudet ja valitset "Päivitä ohjain". Pidä huoli siitä etä automaattinen päivitys ei ole valittuna vaan valinta on vaihtoehdossa "valitsen luettelosta". Seuraavassa ikkunassa valintamerkki ruutuun "Näytä yhteensopivat ohjaimet" ja luettelossa pitäisi nyt näkyä sekä Nvidian ajuri että "Standardi IDE ohjain" tms. Valitset Standardi ohjaimen ja jatkat normaalissa marssijärjestyksessä.

Toistetaan myös toiselle IDE kanavalle.

Käynnistä kone uudelleen ja se oli siinä.

HUOMIO jos menet tekemään tämän itse, takuu katoaa koneesta että napsahtaa. Toisaalta, mitä sillä takuulla tekee jos takuukorjaaja ei osaa hoitaa näin tunnettua tyyppivikaa.

Ja lopuksi: koko tämä resepti perustuu sille _olettamukselle_ että emolevylläsi on Nvidian piirit. Jos ei ole, ei voi mitään. Tästä eteenpäin olet sitten tietoinen siitä että esim. sellaisilla asioilla kuin emolevyn ja kiintolevyjen valmistaja ja tyyppi ON MERKITYSTÄ kun aletaan selvitellä kiintolevyjen toimintaongelmia ja kerrot ne kysyessäsi heti kärkeen, eikö ?

• fsdafsda

Mulle Fujitsusta sanottiin, että jos kone tulee kolmatta kertaa huoltoon, niin siellä on valmistajan edustaja mukana ja luultavimmin ne vaihtaa koneen uuteen. Mun koneeni toista kertaa huollossa ja takuuta ensi vuoden loppuun. mun tuurillani se sekoaa tammikuussa 2010.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe