Kuinka nopeasti teiltä muilta synnyttäneiltä on lähtenyt nämä ihanat raskauskilot??? Ja kuinka paljon teillä yleensäkin paino nousi raskauden aikana??
raskauskilot
19
2135
Vastaukset
- laiheliini
17 kg raskaukiloja ja vauvan ollessa n. 4kk oli kilot lähteneet ilman sen kummempaa laihdutusta. Mulla oli koko ajan nälkä imetysaikana ja söin enemmän kuin mieheni. Geeneissä myös "laihuus", isän puolella kaikki luikkuja.
- jag111
Raskausaikana tuli 22 kg ja tyttö on just täyttämässä 3 kuukautta, jäljellä 2 kg. Olen syönyt paljon enemmän kun aikaisemmin mutta imettäminen ja pitkät kävelyt vauvan kanssa vienyt kilot
- _satu_80
Mulle tuli raskauden aikana 9kg ja ne lähti viikko synnytyksestä. Toisella viikolla lähti vielä 4kg lisää. Mutta mutta....se 4kg tuli takaisin ja olen siis lähtöpainossani taas. Vaikka imetän niin en silti laihdu. Kurjaa.
- r07
Moi!
Mulla tuli raskauden aikana yli 35 kiloa. Eli ihan törkeänä, mutta mulla oli raskausmyrkytys ja diabetes. Nyt meijän veijari on melkein vuoden ja mulla on vielä vajaa 10 kiloa jäljellä. Tuskallista se on ollut ja paljon vaatonut jumppaa, mutta hiljaa hyvä tulee:)- 30kg
mulla tuli myös siis paljon kiloja.kymmenen jäi laitokselle, mutta sen jälkeen ei oo kiloakaan liikkunu paino suuntaan eikä toiseen.en tiiä mikä auttas...tyttö nyt 4kk
- ja meni!
Raskauskiloja kertyi 6 ja ne jäivät sairaalaan. Nyt on lähtenyt 2kg imetyksen myötä. Olen syönyt koko raskauden sekä imettämisen ajan paljon enemmän kuin ennen. Ja lähtöpaino oli normaali.
En olisi raskauden alussa uskonut, että pääsen näin vähällä! - N21
Lähtöpaino 57kg
Raskauskiloja 13kg
Sairaalaan jäi 8kg ja loput 5kg lähti 3kk:ssa.
Synnytyksestä nyt 6kk ja paino tällä hetkellä kaksi kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Imetän vieläkin ja liikuntaa tulee harrastettua todella vähän. - ::::::::
Siis miten ihmeessä olette jo noin laihoja =/ En ymmärrä??? Mulla tyttö 3.5kk ja raskauden aikana mun paino nousi 20kg mulla oli raskausmyrkytystä ja tosi paljon turvotusta lopussa, mutta siltikin!!! en ymmärrä miksei mun paino laske lainkaan?? kävelen tytön kanssa joka päivä ja syön suht normaalisti mutta mulla on vieläkin painoa 12kg ylimääräistä =( Alan olla tosi toivoton... kesä tulossa ja kaikkea =(
- tälleen
lähtöpaino 50kg, synnyttämään lähin 68kilosena.. ny tyttö 7viikkoa ja 10kiloa viel ylimäärästä.. oon koittanu päivittäin vaunuilla mut ny se on taas jääny.. muuta liikuntaa en harrasta.. nii ja imetän..
- minävain!
Ei ne raskauskilot katoa niin helposti. Minä itsekkin käyt tyttäreni kanssa 3-4krt/viikossa lenkillä,joka kerta tunnin reissu ja lisäksi käyn 4krt/viikossa salilla. Tätä olen siis harrastanut nyt reilun kuukauden ja kiloja on lähtenyt,hmm 1 tai 2 :D Että eiköhän se siitä pikku hiljaa! Kannattaa kuitenkin muistaa se että synnytys on rankkajuttu ja elimistön palautuminen kestää toisilla kauemmin kuin toisilla..:) Ja tottahan se on että niillä jotka imettää lähtee kilot helpommin,itse en pystynyt imettämään kuin ensimmäiset 3viikkoa.Kyllä se siitä! Älä lannistu :)
- mulla
raskausaikana tuli n.10kg ja sairaalaan jäi 5 päivän oleilun jälkeen 14kg, että ihan hyvin!!
- janeski78
raskauskiloja tuli 5 kg ja lähtenyt 13 kg... poju on nyt 3kk
- minäminämie
painoin ennen raskautta 56kg, synnyttämään mennessä 66kg, synnäriltä kotiin lähtiessä 58kg ja nyt 54kg, poika kohta 10kk
- tellu80
ja nyt 3kg jäljellä. Maharömpästä päätellen voisi luulla että enemmänkin on vyötäröllä. Se ei vetäydy! Ekassa raskaudessa kaikki 20kg meni ekan 4kk aikana ja mahakin oli ihan siedettävä. Nyt tämä kakkonen on 3,5kk. Saa nähdä joudunko olemaan römppämaha koko kesän...käääk!
- dippadaa
Mulla tuli 12kg lisää ja kaikki on tiukasti pysynyt (lähtötilanne oli jo kovin runsas..). Tänään olin taas synnytyslukemissa ja olo on kamala. Aion aloittaa pikakuurin, jolla saan potkun laihduttamiseen. Ei auttanut imetys, kevennetty ruokavalio eikä liikunta. Tarvitaan järeämpiä aseita.
Pikadieetti ei ole terveellisin vaihtoehto mutta teen sen kuitenkin. Lähteekö joku mukaan? Kaksi viikkoa ja n. 8kg.
Tässä ohjeistus:
RASVANPOLTTO-OHJELMAN RUOKAVALIO:
1. ja 8. päivä:
Aamupala: 1 kuppi kahvia ja 1 sokeripala.
Lounas: 2 kovaksi keitettyä kananmunaa, runsaasti keitettyä pinaattia (pakaste käy), 1 tomaatti.
Päivällinen: 1 teflonpannulla paistettu tai grillattu iso pihvi, vihreää salaattia, hieman öljyä ja sitruunamehua.
2. ja 9. päivä:
Aamupala: 1 kuppi kahvia, 1 sokeripala.
Lounas: 1 iso pihvi, vihreää salaattia ja tuore hedelmä (omena, päärynä, appelsiini tai mandariini).
Päivällinen: 1 paksu viipale kinkkua, 1,5 dl maustamatonta jugurttia.
3. ja 10 päivä:
Aamupala: 1 kuppi kahvia, 1sokeripala, 1 pala paahtoleipää ilman rasvaa.
Lounas: keitettyä pinaattia, 1 tomaatti, 1 tuore hedelmä.
Päivällinen: 1 paksu viipale kinkkua, 2 keitettyä kananmunaa, runsaasti vihreää öljy-sitruunamehukastiketta,1 tuore hedelmä.
4. ja 11 päivä:
Aamupala: 1 kuppi kahvia, 1 sokeripala, 1 pala paahtoleipää ilman rasvaa.
Lounas: purkki raejuustoa, 1 iso raastettu porkkana , 1 kovaksi keitetty kananmuna.
Päivällinen: 1,5 dl maustamatonta jugurttia, 1 purkki hedelmäsalaattia hedelmäliemessä (siis ei sokeriliemessä) sekä banaani.
5. ja 12 päivä:
Aamupala: 1 iso raastettu porkkana, sitruunamehua.
Lounas: runsaasti vähärasvaista kalaa (seiti, turska, hauki, ahven, kuha, kampela) vähässä rasvassa paistettuna, sitruunaa. Pieni pala leipää, hieman voita tai margariinia.
Päivällinen: suuri pihvi vähässä rasvassa paistettuna, keitettyä parsakaalia, vihreää salaattia sitruunamehulla.
6. ja 13 päivä:
Aamupala: 1 kuppi kahvia, 1 sokeripala, 1 pala paahtoleipää ilman rasvaa.
Lounas: grillattua broileria ilman nahkaa, vihreää salaattia öljy-sitruunamehukastikkeella.
Päivällinen: 2 kovaksi keitettyä kananmunaa, 1 suuri raastettu porkkana.
7. päivä:
Aamupala: 1 kuppi teetä.
Lounas: grillattua tai uunissa foliossa valmistettua lihaa, esim. porsasta tai
lammasta, nautakin käy.
Päivällinen: ei mitään syötävää, ainoastaan paljon vettä.
VINKKEJÄ:
■ Liha maustetaan vähällä suolalla ja pippurilla, yrttimausteet ovat sallittuja.
■ Alkoholi ja kaikki virvoitusjuomat ovat ehdottomasti kiellettyjä!
■ Kahvia ja teetä ei saa juoda päivän mittaan!
■ Vettä on juotava vähintään 2 litraa vuorokaudessa. - mamma24
20kg raskauden aikana. Jälkitarkastukseen mennessä oli lähtenyt 10kg ja loput on vieläkii vaikka synnytyksestä jo 11kk...
joka päivä tunnin tai reilu lenkki mut eipä lähde...
En imettänyt.
Ennen raskautta olin tosi hoikka ja nää ylimääräiset vyötäröllä haittaa tosi paljon... Muualla ei niinkää...;)
Minullaki kunnon römppämaha joka ei tunnu yhtään palautuneen.... - tuli
jotain 20kg raskausaikana, pudotettavana on vielä 12kg... Imetin 6kk eikä silloin lähtenyt mitään =( vaikka kaikki tuntuu sanovan miten laihtuvat imetyksen aikana... No tyttö on nyt 1v ja vielä tosiaan tuo 12kg minimissään pitää puottaa että olisin lähtöpainossa.
Treenaan melkein joka päivä crosstreinerilla puoli tuntia päivässä, hiki kyllä lentää ;) ja onhan tuolla jo 2kg kevyemmäksi päässyt =) Jospas nuo loputkin ennen kesää, ( toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato =D ) - tällattii
Eli mulla oli ekas neuvolas painoo 74kg ja laitokselle mennessä kiloja oli 89. (Olen 180cm pitkä)
Kahdessa kuukaudessa lähti kaikki. Nyt tyttö 10kk ja mulla painoa 67kg.- 182
Mulla ihan samat lukemat kun edellisellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036