Mistä kautta kannattaa mennä baarikadulle jos asustelee anatolissa? viime keväänä olin marmariksessa mutta ei tullut käytyä kertaakaan baarikadulla.pitääkö mennä jostain basaari alueen läpi vai mistä?
baari katu
8
1370
Vastaukset
- siis....
basaarin läpi pääsee myös mutta matka käy joutuisammin ja ilman häiriötä kun kulkee sitä satamakatua pitkin veneiden vieressä. ja siinä vaiheessa kun alkaa ravintolat siitä satamasta.niin menet vasemmalle. et voi olla huomaamatta baarikatu kylttiä ja varsinki ilta-aikaan sinne muitakin yleensä liikkuu :)
kyllä se helposti löytyy.- minä vain
kiitoksia tiedosta!taidan muistaa sen kohdan josta pitää kääntyä, siitä info pisteeb nurkalta.
minkälainen hintataso baarikadulla on esim.oluen hinta? - minä vain
kiitoksia vastauksesta!
taidankin muistaa sen kohden josta pitää kääntyä.
millainen hintataso baarikdulla on? esim.oluen hinta? - hinnat
minä vain kirjoitti:
kiitoksia vastauksesta!
millainen hintataso baarikdulla on? esim.oluen hinta?on törkeen kallita nykyään.esim pienestä oluesta on saattanut joutuu pulittaa 7-8 liiraa .ellen nyt vallan väärin muista :/
mut hinnat tosiaan noussu viime vuosina pilviin.
et jos oikee humputtelee haluu lähtee niin kunnon suomalaiset pohjat alle :D - muistaa..
hinnat kirjoitti:
on törkeen kallita nykyään.esim pienestä oluesta on saattanut joutuu pulittaa 7-8 liiraa .ellen nyt vallan väärin muista :/
mut hinnat tosiaan noussu viime vuosina pilviin.
et jos oikee humputtelee haluu lähtee niin kunnon suomalaiset pohjat alle :DOn helppo muistaa tuo kohta mistä se erkanee kun siinä on Anatolia niminen kahvila. Olemme menneet monesti taksilla ja pyytäneet Anatolia-cafe niin päästään suoraan, helposti siihen.
Itse kanssa lähdössä 17. toukokuuta ja täytyy taas baarikadulla pyörähtää. Hinnat siellä on huomattavasti kallimmat kuin rantakadun baareissa. - Helppo muistaa
minä vain kirjoitti:
kiitoksia vastauksesta!
millainen hintataso baarikdulla on? esim.oluen hinta?Helppo muistaa tuo kohta mistä kääntyy kun siinä on Anatolia niminen kahvila. Olemmekin monesti menneet taksilla ja pyytäneet Anatolia cafe niin pääsee suoraan, helposti siihen. Hinnat baarikadulla korkeat, huomattavasti kallimmat kuin esim. rantakadulla. Mukavaa matkaa! Me lähdemme myös 17. toukokuuta...
- vielä sen verran
Helppo muistaa kirjoitti:
Helppo muistaa tuo kohta mistä kääntyy kun siinä on Anatolia niminen kahvila. Olemmekin monesti menneet taksilla ja pyytäneet Anatolia cafe niin pääsee suoraan, helposti siihen. Hinnat baarikadulla korkeat, huomattavasti kallimmat kuin esim. rantakadulla. Mukavaa matkaa! Me lähdemme myös 17. toukokuuta...
mä viime kesänä kun olin siellä hauskaa pitämässä ja tanssiessa tuli kuuma niin ostin vesi pullon. Se makso jopa 5 liiraa (0.5), ku normaaleissa kaupassa 1,5 l pullo maksaa alle yhden liiran. :)
Et on siellä vähän kallista, mut onhan suomessakin. - ...
Helppo muistaa kirjoitti:
Helppo muistaa tuo kohta mistä kääntyy kun siinä on Anatolia niminen kahvila. Olemmekin monesti menneet taksilla ja pyytäneet Anatolia cafe niin pääsee suoraan, helposti siihen. Hinnat baarikadulla korkeat, huomattavasti kallimmat kuin esim. rantakadulla. Mukavaa matkaa! Me lähdemme myös 17. toukokuuta...
Viime kesänä baarikadulla makso pieni kalja 10YTL ja Red bull-vodka 15YTL eli ihan sikahintasta. Rantakadulla vähän halvempaa mut baarikadulla kyllä parempi meno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070