APUA!!!!!!!!!

jjjjaaaaaaaa

eli sain tänää uuden hamsterin. mulla on ollut aikaisemmin 2 hamsuu ja nyt tää uusi nii se on arka ja kun otin sen mun kätee se piti outoo rääkynä ääntä tai jtn sellaista ja koitti pakoon. miksi näin ja miten siitä pääsisi eroon? kiitos kun mua vähän pelottaakin ees koskea sitä ?

6

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamsutar \,,/

Luultavasti se pelkää, just tullu ihan uuten paikkaa, ei mitään tuttua. Ja sit heti vieraasee kätee.. Eikö oo suositus että ei ekana ja tokana päivänä vielä koskettais? Vai onko mun aivot pimenny lopullisesti? Ja toi ääni on vaan jotai "huutoa" niinku ihmiset kiljuu, ja toi pakoon yrittäminen varmaa vaa sitä et se säikähti/pelkää..

En oo mikää asiantuntija ni joku joka on parempi ni voi viel varmistaa :)

• hamsterin omistaja

Moi mullakin on hamsteri. Ei sekään ensin meinannut tulla kädelle, mutta nyt se tulee, koska olen opettanut sen. Sinunkin täytyy hommata iso pahvilaatikko johon voit joskun aina laittaa sen kun siivoat häkkiä. Silloin kun siivoat häkkiä niin hamsteria ei saa laittaa mihinkään suljettuun tilaan vaan sen pitäisi olla jossain pahvilaatikossa sen aikaa. Sinne pahvilaatikkoon on hommattava kuppi jossa on puruja, heinää, Joku pieni talo ja vessapaperi rullia. EI MISSÄÄN NIMESSÄ RUOKAA Muuten se lappaa kaikki poskipusseihinsa ja etsii ja etsii paikkaa johon ruuat voisi laittaa. Eli sille ei saa antaa missään nimessä ruokaa silloin, kun se on pahvilaatikossa. Huom: Sen pahvilaatikon pitää olla iso ja koskea reunainen. Hamsterilla pitää olla paljon telmimis tilaa ja koskeat reunat ettei tapahdu sitä, että se ei karkaa.

• miksi ei

ruokaa puuhalaatikkoon?
        Miksi kuppi jossa on puruja?

Kannattaa käydä suomenhamsteriyhdistyksen sivuilla lukemassa oikeata tietoja asioista, eikä uskoa näitä ihme neuvoja joita täällä jaellaan ja joissa ei ole mitään mieltä...

• hmm...

Tietty laatikossa saa olla ruokaa, että hamsu voi halutessaan puuhastella ruuan kanssa tai syödä. Voi olla, että ruoka ei edes kiinnosta jos on muuta tekemistä. Onko siinä nyt jotain pahaa jos hamsu kerää ruokaa ja alkaa varastoimaan sitä? Se voi pitää ruokaa poskipusseissa ja odottaa, että pääsee omaan häkkiin viemään sen jemmaan.

Meillä yksi hamsu vapaana ollessaan kerää pähkinöitä ja siemeniä mitä olen laittanut esille. Kun poskipussit on täynnä hamsu tulee itse kädelle ja nostan sen häkkiin.

• hm....

Tietty laatikossa saa olla ruokaa, että hamsu voi halutessaan puuhastella ruuan kanssa tai syödä. Voi olla, että ruoka ei edes kiinnosta jos on muuta tekemistä. Onko siinä nyt jotain pahaa jos hamsu kerää ruokaa ja alkaa varastoimaan sitä? Se voi pitää ruokaa poskipusseissa ja odottaa, että pääsee omaan häkkiin viemään sen jemmaan.

Meillä yksi hamsu vapaana ollessaan kerää pähkinöitä ja siemeniä mitä olen laittanut esille. Kun poskipussit on täynnä hamsu tulee itse kädelle ja nostan sen häkkiin.

• jijmkfujfmfkudjkä

Se varmaan luultavasti pelkää vähän älä kuitenkaaan koske siihen heti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe