UUUH-uuuu Olen kiikissä ja kovasti

alizza

Olen kiikissä ja pelastusta ei ole tiedossa. Yhteiseloni on ollut kuin vankilassa oloa lasten synnyttyä. Ihmisen luonne on sellainen, että kun huomaa toisen olevan riippuvainen , niin helposti alkaa oleen kuin psykopaatti rakastettuaan kohtaan. Kaikissa ihmisissä asuu henkilökohtainen piru, joka vain odottaa pääsyä ulos. Mutta annahan perhana, kun lapset kasvaa, menen niin, ettei koskaan näe. Mitä siitä, että oma elämä menee hukkaan, kunhan lasten elämä on pelastettu. Saa sitten vanhana miettiä, että teki jotain hyvää tässä maailmassa. Rakkautta ei ole olemassa-se on todistettu nyt. En usko yhteenkään kaksilahkeiseen- en ikinä. Kukaan ei osaa rakastaa. Minä olisin voinut, mutta ei kiusaajaa voi rakastaa. Silloin on itsellä pää vialla.

3

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Kuule, sitten kun ne ipanat lentää pestästä
      oot ihan totaalijumissa, uskoppa peli !
      Tyhjän pesän syndooma iskee, sen voin taata
      ja alleviivata. Ukosta viis (niitä riittää)
      vaan ne kakarat..
      Siihen harhaan miekin uskoin että kun lähteevät niin onni aukeaa. Noh mitä tapahtui- tässä
      yksin murehin ja ihmettelen minne ne katosi.
      Vapauden huumaa kestää noin nanosekunnin.
      Oon katellinen jos sulla on vielä ipskut
      kotona, oispa mullakin.
      Vaan pitää olla tietty tyytyväinen siihen että
      ovat opiskelemassa hyvää ammatttia ja pärjäävät
      tässä elämässä.
      Miesten perään elä haikaile, pääasia että ite tulet toimeen ja ipanat kanssa. Miehistä ei ole kun harmia.

• alizza

Tein jotain odottamatonta. Olen hakenut kouluun aivan eri paikkakunnalle.Koulusta viis, kunhan on syy lähteä. Lähetin Jumalalle sellaisen viestin, että järjestäpä elämäni, että se olisi elämisen arvoista. Jos pääsen, lähden yksin ja tulen kotiin vain viikonlopuiksi. Lapset tulevat perässä. Ei tarvitse sitten tehdä hätäisiä ratkaisuja ja mieskin saattaa huomata, että p..hana, se nainehan olikin oikea powerpakkaus:-) Joo, miehiä en hae- olen allerginen!!!

• *star*
        alizza kirjoitti:

Tein jotain odottamatonta. Olen hakenut kouluun aivan eri paikkakunnalle.Koulusta viis, kunhan on syy lähteä. Lähetin Jumalalle sellaisen viestin, että järjestäpä elämäni, että se olisi elämisen arvoista. Jos pääsen, lähden yksin ja tulen kotiin vain viikonlopuiksi. Lapset tulevat perässä. Ei tarvitse sitten tehdä hätäisiä ratkaisuja ja mieskin saattaa huomata, että p..hana, se nainehan olikin oikea powerpakkaus:-) Joo, miehiä en hae- olen allerginen!!!

Niin sitä pitää!
        Hyvän ratkasun oot tehnyt. Opiskeleminen tässä
        iäsä on yllättävän antoisaa hauskaa ja hyödyllistä (ite justiin sain
        opinnot päätökseen)
        Vaikka se tietty näkyy kukkarossa, mutta itseensä
        kannattaa kyllä satsata.
        Ota sit niitä miehiä vaikka vaan huvimielessä,
        se riittää :o)))))
        Ihan kauhun paika ois alkaa pesemään kenenkään kalsaripyykkiä.... nou thankjuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      353
      5810
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5233
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4296
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3679
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      160
      3371
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3154
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      47
      3130
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49