ilmastointi

pooolo

Ostin -02 1,9 SDI polon, jossa ilmastointi.

Tänään ajellessa sitten testailin, eikä sillä AC napilla mitään vaikutusta ollut. Ulkona 10'C. Olisi kai pitänyt lähteä viilentämään...

Ja jos laitan kuumalle, ja sitten kylmälle, kestää monta minuuttia ennenkuin se ilma jäähtyy... mistähän johtuu?

5

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesikään kattilassa

      heti kiehu vaikka laitat levyn päälle.

    • Tseba

      Mahtaa olla kylmäaineet vähissä => ilmastointilaitteen huolto

      • pooolo

        Auton kun juuri ostin, niin sovittiin, että jos ei ilmastointi toimi niin laittavat kuntoon... millä vois testata paremmin sitä ilmastointia, kun kuitenkin aika rajoilla ( 7 ... 12 astetta) että toimiiko? kun kyllähän se kylmää puhaltaa kuiteski.

        5 sen pitäis lähtee pyörii, mutta ei sitä huomaa jos ulkonaki on vaan 6.

        Millanen operaatio mahtaa olla kylmäaineen lisäys?


      • Tseba
        pooolo kirjoitti:

        Auton kun juuri ostin, niin sovittiin, että jos ei ilmastointi toimi niin laittavat kuntoon... millä vois testata paremmin sitä ilmastointia, kun kuitenkin aika rajoilla ( 7 ... 12 astetta) että toimiiko? kun kyllähän se kylmää puhaltaa kuiteski.

        5 sen pitäis lähtee pyörii, mutta ei sitä huomaa jos ulkonaki on vaan 6.

        Millanen operaatio mahtaa olla kylmäaineen lisäys?

        Kannattaa viedä takaisin myyjälle tarkistukseen ,jos kerran ovat luvanneet korjata, ei se heille pitäisi kovin kummoinen homma olla.
        Kyllä uudemmassa lähtee heti puhaltamaan kylmää.


      • pooolo
        Tseba kirjoitti:

        Kannattaa viedä takaisin myyjälle tarkistukseen ,jos kerran ovat luvanneet korjata, ei se heille pitäisi kovin kummoinen homma olla.
        Kyllä uudemmassa lähtee heti puhaltamaan kylmää.

        Vein, ja liikkeen laskuun korjasivat. oli aineet lähteneet kävelemään jonnekin, tekivät täyttöhuollon.

        Sain kuitin, jonka täyttökone antaa. siinä oli mm. että vuotoja ei havaittu ja uutta ainetta lisätty....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe