meille kävi kaikkien käytyjen hoitojen jälkeen todella onnellinen tapaus, kun saimme kolme kaunista tyttöstä joille annettiin hätäkasteessa nimet Kiira, Krista ja Karina. Ne on kivat ja pirteät nimet jotka haluamme pitää, mutta kastepäivää odotellessa (joka on kahden viikon päästä jo!!) täytyy kysyä täältä ehdotuksia toisiksi ja miksei kolmansiksikin nimiksi! Alkaa meinaan jo iteltämme ideat loppua, kun on niin monta kaunista nimeä! Sen verran snaon, että emme halua Maria-nimeä antaa.
tulikin kolme osumaa! =)
7
602
Vastaukset
- ´hemuli
Onnea tytöille. Ehdotan nimiksi
Kiira Helena, Krista Hannele ja Karina Hellevi. - noin!
Kiira ja Krista kivoja ja nättejä. Mutta eikö tuon Karinan voisi vaihtaa, kun tulee mieleen ihan toyota:D ei siinä jos itse pidätte mutta itse ehdottaisin:
Katariina
Kiia
Kiara
Kirsikka
:) - sibyllavon
Kiira Elise, Krista Linnea ja Karina Minea
- nimihedotukset
Kiira Anniina.
Krista Pauliina.
Karina Emmiina. - Täti
Kiira Lumimarja
Krista Sinihelmi
Karina Inkalilja
Kiira Melina
Krista Mirella
Karina Mimosa
Kiira Amalia
Krista Olivia
Karina Emilia
Kiira Lenita
Krista Janina
Karina Eerika
Kiira Matilda
Krista Amanda
Karina Jolanda
Kiira Regina
Krista Ramona
Karina Rebekka
Kiira Johanna
Krista Helena
Karina Anelma - eve 2
Kiira Kaisla Emilia
Krista Minttu Juulia
Karina Ella Tuulia
Kiira Sini Lilia
Krista Meri Ilona
Karina Suvi Linnea
Kiira Milva Helena
Krista Minka Johanna
Karina Miila Sinikka- Tässä vaihtoehtoni
Kiira Emilia
Krista Aurora
Karina Juulia
Kauniita nimiä ja onnea paljon kolmostyttöjen
vanhemmille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862