Sama kuvio on nyt toistumassa Seven/PGOnen, kuin NaturesOwn/PGOne kohdalla tapahtui.
Ensin huijataan rahat ja sitten sanotaan ettei itse YRITYS ole luvannut koskaan mitään vaan asialla ovat olleet itsenäiset edustajat joiden toimintaan EMOYHTIÖ EI VOI VAIKUTTAA!!!!!
Aika hyvä bisnes siirtää vastuu itsenäisille edustajille joilla ei kaupallisesta koulutuksesta tietoakaan, eikä heitä voida koskaan tulla syyttämään (ainakaan menestyksellisesti) petoksesta.
Kannatan että odotellaan yrityksen virallisia tiedonantoja ennen kuin liikutetamme eväämmekään. Näin emme menetä kasvoja eikä meitä voida syyttää huijauksesta. Katsotaan mitä yritys tekee, muuta kuin siirtää aina aloituspäivää eteenpäin pari kuukautta kerralla.
Jos yrityksellä on puhtaat jauhot pussissa, he kyllä antavat virallisen tiedotteen heti ennen kuin ensimmäistäkään "osakesalkkua/starttipakettia" myydään.
Kaikki mukaan niin saamme kyllä vastauksen yritykseltä eikä kenenkään tarvitse työskennellä epävarmuudessa. Ja MUISTAKAA että TGE/LDG ja muut tahot jotka järjestävät tilaisuuksiaan EIVÄT ole Sevenin virallisia tahoja eivätkä näin vastuussa sanomisistaan.
Mitä mieltä olette?
SEVEN- EHDOTUS: lukekaa.
6
1008
Vastaukset
- epe
Juuri näin aion ainakin itse toimia, ja sittenkin mietin tosi tarkkaan lähdenkös kokeilemaan toisen kerran että onkos tämä uijausta, vai voiskos tämä jopa onnistuakkin.
- mike
aivan samaa mielt jos lähtee tge:n mukaan niin ne samat jannut tienaa ja me katotaan sivus eli jos lähen otan koko ns.osakepotin suoraan yritykselt tai sit en ollenkaan!!!!!
- kikki
mike kirjoitti:
aivan samaa mielt jos lähtee tge:n mukaan niin ne samat jannut tienaa ja me katotaan sivus eli jos lähen otan koko ns.osakepotin suoraan yritykselt tai sit en ollenkaan!!!!!
Oon itte sellaisessa verkost.markkinoinnissa mukana jossa on ykkös asia rehellisyys..kolmass vuos menos ja tuplannu tuloni joten jos haluutte luotettavan kumppanin pisnekseen niin unohtakaa semmoset jossa alussa on merkkejä epärehellisyydestä ja se että miten voit koskaan enää luottaa ja rakentaa pohjaa semmoseen joten jos kiinnostaa viestitelkää..aina kannattaa kuunnella vaihtoehtoja!!Esim yritys on ollu kauemmin kuin itte edes oon syntyny!Palataan asiaan!!
- Quantum
kikki kirjoitti:
Oon itte sellaisessa verkost.markkinoinnissa mukana jossa on ykkös asia rehellisyys..kolmass vuos menos ja tuplannu tuloni joten jos haluutte luotettavan kumppanin pisnekseen niin unohtakaa semmoset jossa alussa on merkkejä epärehellisyydestä ja se että miten voit koskaan enää luottaa ja rakentaa pohjaa semmoseen joten jos kiinnostaa viestitelkää..aina kannattaa kuunnella vaihtoehtoja!!Esim yritys on ollu kauemmin kuin itte edes oon syntyny!Palataan asiaan!!
Mikähän se firma sitten on?
- hHen ry
kikki kirjoitti:
kiinnostaa sun verkostosi, mitä mieltä olet sevenistä
040 5437152
- Jakke the EX-distributor
Hyvä pointti. Mielestäni olisi todella tervettä jos firman pomot itse olisivat tiedostustilaisuuden pitäjinä. Ei muuta kuin perseet penkkiin ja lakkoon!
Itse en kyllä moiseen touhuun lähde mukaan, arveluttaa koko touhu vaikka kuinka viralliseksi touhun tekisivät. Kerran kusetettu, luottamus mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396