SEVEN- EHDOTUS: lukekaa.

ex?-PGONE

Sama kuvio on nyt toistumassa Seven/PGOnen, kuin NaturesOwn/PGOne kohdalla tapahtui.

Ensin huijataan rahat ja sitten sanotaan ettei itse YRITYS ole luvannut koskaan mitään vaan asialla ovat olleet itsenäiset edustajat joiden toimintaan EMOYHTIÖ EI VOI VAIKUTTAA!!!!!

Aika hyvä bisnes siirtää vastuu itsenäisille edustajille joilla ei kaupallisesta koulutuksesta tietoakaan, eikä heitä voida koskaan tulla syyttämään (ainakaan menestyksellisesti) petoksesta.

Kannatan että odotellaan yrityksen virallisia tiedonantoja ennen kuin liikutetamme eväämmekään. Näin emme menetä kasvoja eikä meitä voida syyttää huijauksesta. Katsotaan mitä yritys tekee, muuta kuin siirtää aina aloituspäivää eteenpäin pari kuukautta kerralla.

Jos yrityksellä on puhtaat jauhot pussissa, he kyllä antavat virallisen tiedotteen heti ennen kuin ensimmäistäkään "osakesalkkua/starttipakettia" myydään.

Kaikki mukaan niin saamme kyllä vastauksen yritykseltä eikä kenenkään tarvitse työskennellä epävarmuudessa. Ja MUISTAKAA että TGE/LDG ja muut tahot jotka järjestävät tilaisuuksiaan EIVÄT ole Sevenin virallisia tahoja eivätkä näin vastuussa sanomisistaan.

Mitä mieltä olette?

6

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epe

Juuri näin aion ainakin itse toimia, ja sittenkin mietin tosi tarkkaan lähdenkös kokeilemaan toisen kerran että onkos tämä uijausta, vai voiskos tämä jopa onnistuakkin.

• mike

aivan samaa mielt jos lähtee tge:n mukaan niin ne samat jannut tienaa ja me katotaan sivus eli jos lähen otan koko ns.osakepotin suoraan yritykselt tai sit en ollenkaan!!!!!

• kikki
        mike kirjoitti:

aivan samaa mielt jos lähtee tge:n mukaan niin ne samat jannut tienaa ja me katotaan sivus eli jos lähen otan koko ns.osakepotin suoraan yritykselt tai sit en ollenkaan!!!!!

Oon itte sellaisessa verkost.markkinoinnissa mukana jossa on ykkös asia rehellisyys..kolmass vuos menos ja tuplannu tuloni joten jos haluutte luotettavan kumppanin pisnekseen niin unohtakaa semmoset jossa alussa on merkkejä epärehellisyydestä ja se että miten voit koskaan enää luottaa ja rakentaa pohjaa semmoseen joten jos kiinnostaa viestitelkää..aina kannattaa kuunnella vaihtoehtoja!!Esim yritys on ollu kauemmin kuin itte edes oon syntyny!Palataan asiaan!!

• Quantum
        kikki kirjoitti:

Oon itte sellaisessa verkost.markkinoinnissa mukana jossa on ykkös asia rehellisyys..kolmass vuos menos ja tuplannu tuloni joten jos haluutte luotettavan kumppanin pisnekseen niin unohtakaa semmoset jossa alussa on merkkejä epärehellisyydestä ja se että miten voit koskaan enää luottaa ja rakentaa pohjaa semmoseen joten jos kiinnostaa viestitelkää..aina kannattaa kuunnella vaihtoehtoja!!Esim yritys on ollu kauemmin kuin itte edes oon syntyny!Palataan asiaan!!

Mikähän se firma sitten on?

• hHen ry
        kikki kirjoitti:

kiinnostaa sun verkostosi, mitä mieltä olet sevenistä
        040 5437152

• Jakke the EX-distributor

Hyvä pointti. Mielestäni olisi todella tervettä jos firman pomot itse olisivat tiedostustilaisuuden pitäjinä. Ei muuta kuin perseet penkkiin ja lakkoon!
      Itse en kyllä moiseen touhuun lähde mukaan, arveluttaa koko touhu vaikka kuinka viralliseksi touhun tekisivät. Kerran kusetettu, luottamus mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe